Haha, met uien erbij is het wel lekker hoor maar ik mis toch echt gewoon ketchup erbij :p.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij kent de smaak van je mond niet.
Beide groepen gedragen zich als Jehova getuigen. De atheisten in deze draad zijn net zo opdringerig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
6. "Sizin dininiz size, benim dinim bana."
Dit zou Arcadia toch beter moeten weten en ophouden met dat overdreven gedoe van hem ?
Hemen konuyu degistir aqquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beide groepen gedragen zich als Jehova getuigen. De atheisten in deze draad zijn net zo opdringerig.
Tik 'm aan swa. Die foto in jouw fotoboek trouwens. Die eerste kont is van een vrouw van 49 en die tweede van een vrouw in de 20. Dat is toch geen vergelijking en heeft niks te maken met squatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoulillah Zuster. Wat zijn wij goed en beter dan rest. Mashallah voor ons.
Knap van je dat je leeftijden kan aflezen van het achterwerk van mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tik 'm aan swa. Die foto in jouw fotoboek trouwens. Die eerste kont is van een vrouw van 49 en die tweede van een vrouw in de 20. Dat is toch geen vergelijking en heeft niks te maken met squatten.
Ik ben dan ook intelligent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Knap van je dat je leeftijden kan aflezen van het achterwerk van mensen.
De boodschap is duidelijk, SQUATTEN !
Waarom val je opeens mannen aan ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben dan ook intelligent.![]()
Tja. Net zoals alle mannen eigenlijk een goed figuur moeten kweken in de sportschool. Helaas doet maar een klein deel het en dat gaat dan ook vaak te ver en wordt het een te overdreven gespierde opgepompte man. Ook niks.
Waaruit leid je af dat het wantrouwen is gericht op alleen de vriendin? Het wantrouwen kan ook gericht zijn op de menselijke aard in het algemeen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ongelooflijk raar in je hoofd als je in een relatie zit en de ander niet vertrouwt om om te gaan met mensen van het andere geslacht. Zit je dan constant als je vriendin weg is met trillende armpjes en zwetende oksels jezelf af te vragen of ze op dat moment niet hééél misschien ligt te rollebollen met een of andere kerel
? Heb vertrouwen, mijn god. Je vriendin verbiedt jou toch ook niet om met vrouwen om te gaan?
Ik val niemand aan toch? Het is eigenlijk een feit. De meeste mensen doen niet veel aan het figuur om het mooi te houden/krijgen. Of het wordt te overdreven. Of ik ben te kieskeurig.quote:
Nee, je bent gewoon achterlijk bezig. Niet eens fatsoenlijk kunnen discussierenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik val niemand aan toch? Het is eigenlijk een feit. De meeste mensen doen niet veel aan het figuur om het mooi te houden/krijgen. Of het wordt te overdreven. Of ik ben te kieskeurig.
Wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waaruit leid je af dat het wantrouwen is gericht op alleen de vriendin? Het wantrouwen kan ook gericht zijn op de menselijke aard in het algemeen.
Interseksuele contacten hoeven zeker niet altijd tot seks te leiden, maar de kans erop neemt wel toe. Voorts dreigt normvervaging: naar mate de bufferzone rondom het onbetamelijke afneemt, zal ook het onbetamelijke dichterbij komen. Maatschappelijk gezien is monogamie nuttig omdat de opvoeding en verzorging van het kind lastiger wordt bij eenoudergezinnen. Daarom ben ik tegen al te vrije omgangsvormen tussen man en vrouw.
Heb je net lopen bidden, had respect voor je en ga je zo pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon achterlijk bezig. Niet eens fatsoenlijk kunnen discussierenzal wel aan je geloofsovertuiging liggen ofzo
Wauw, wat moet je dan in een soort van angst leven als je op die manier denkt. Het beste is dan om gewoon een vriendin te zoeken die er hetzelfde over denkt en geen vriendschappen aangaat met mannen en enigszins braaf is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waaruit leid je af dat het wantrouwen is gericht op alleen de vriendin? Het wantrouwen kan ook gericht zijn op de menselijke aard in het algemeen.
Interseksuele contacten hoeven zeker niet altijd tot seks te leiden, maar de kans erop neemt wel toe. Voorts dreigt normvervaging: naar mate de bufferzone rondom het onbetamelijke afneemt, zal ook het onbetamelijke dichterbij komen. Maatschappelijk gezien is monogamie nuttig omdat de opvoeding en verzorging van het kind lastiger wordt bij eenoudergezinnen. Daarom ben ik tegen al te vrije omgangsvormen tussen man en vrouw.
Je bent net pikachuuu.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:47 schreef Blocko het volgende:
[..]
Haha, met uien erbij is het wel lekker hoor maar ik mis toch echt gewoon ketchup erbij :p.
Daarom! Squattenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Knap van je dat je leeftijden kan aflezen van het achterwerk van mensen.
De boodschap is duidelijk, SQUATTEN !
Jouw afkeuring (op religieus gebied) beschouw ik als een positief teken. Van het tegenovergestelde zou ik juist schrikken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling.![]()
Je verdient je username niet
Dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Ziba het volgende:
Wauw, wat moet je dan in een soort van angst leven als je op die manier denkt. Het beste is dan om gewoon een vriendin te zoeken die er hetzelfde over denkt en geen vriendschappen aangaat met mannen en enigszins braaf is.
Haha, leuk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef Bilge het volgende:
Foto's Koninginnedagviering Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest: http://www.nederlandersin(...)nedag-2012-istanbul/
Naar elk willekeurig nummer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef zarGon het volgende:
Mensen met een Vodafone-abonnement mogen gratis bellen en sms'en vanaf vandaag (2 mei) t/m 5 mei..
quote:
quote:Voorwaarden gratis bellen en sms’en op 2,3,4 en 5 mei 2012
• Het gebruik van premium-sms diensten, koopnummers, andere betaalde sms-diensten of
betaalde telefoonnummers, doorschakelen, videobellen en het bellen of sms’en in- en naar het
buitenland wordt tegen de daarvoor geldende tarieven in rekening gebracht.
• Het gratis bellen en sms’en geldt niet voor klanten met een Vodafone Thuis aansluiting.
• In geval van (een vermoeden van) misbruik, kan Vodafone het gratis bellen en sms’en voor jou
blokkeren. De belminuten en sms’jes worden dan apart in rekening gebracht. Er is in ieder geval
sprake van misbruik indien de onbeperkte SMS-mogelijkheid gebruikt wordt voor commerciële
doeleinden, waaronder in ieder geval begrepen het versturen van spam of bulk-sms (het
excessief versturen van SMS vanuit 1 nummer naar 1 of meerdere ontvangende nummer(s))
en/of het aanbieden van de SMS-mogelijkheid aan derde(n).
Bron: Vodafone (.pdf-bestand).
Laatst ook nog zoiets.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef Bilge het volgende:
Foto's Koninginnedagviering Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest: http://www.nederlandersin(...)nedag-2012-istanbul/
Wtfquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:34 schreef Doler12 het volgende:
Er is oorlog op Nieuws & Achtergronden of een Koerd wel een Turk is. Hebben jullie trouwens, ook al excuus aangeboden en verteld dat jullie dit nooit zouden doen en de daad afkeuren?
![]()
Overvaller juwelier (Den Haag) daders zijn Koerd en Georgier (deel 2)
Arya tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:24 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand op basis van dit nieuwsbericht de TT van dit topic aanpassen? Turk dus.
goed bezigquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sst_wiet_kopen_.html
Wat een gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |