Die juwelier van laatst man. Doodgeschoten. Niet meegekregen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Weissman het volgende:
Heb het dan niet goed gelezen en je link doet het opeens niet meer. Zijn er doden gevallen ?
Nope. Ze nemen get rich or die tryin wel erg letterlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die juwelier van laatst man. Doodgeschoten. Niet meegekregen?
Want alle vrienden van jouw vriendin willen haar het liefst uit elkaar scheuren natuurlijk. Zo zijn mannen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus? Mijn vriendin mag geen vrienden zijn met jongens buiten collega's / klasgenoten / familie..
Wat is er nou eigenlijk erg aan flirten terwijl je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens
Men doet aan flirten omdat het ego-strelend zou zijn? Dan denk ik, is je ego zoveel belangrijker dan de gevoelens van je geliefde?Flikker dan gewoon op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je IQ daalt bij iedere aflevering die je bekijkt. Het is gewoon zo'n achterlijk programma.Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ga je vandaag doen trouwens?, maar ik ben op dit moment moe van school.
Dank je, Salih!quote:Bedankt Bilge!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef Bilge het volgende:
Gefeliciteerd Julis. 1 mei. Eigenlijk ben je voorbestemd om het verdorven kapitalisme te verwerpen en te vechten voor de emancipatie van de arbeidersklasse. Nu je ouder en wijzer bent hoop ik dat je het rechte pad hervindt.![]()
Ik ben trouwens Galatasarayli.
Boks! Dat verklaart waarom we een super team waren.
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Want alle vrienden van jouw vriendin willen haar het liefst uit elkaar scheuren natuurlijk. Zo zijn mannen nou eenmaal.Een vriendschap tussen man en vrouw is best mogelijk zonder dat één verliefd wordt. Ik denk dat mannen die eisen van een vriendin wat jij eist simpelweg onzeker zijn.
not sure if troll or just stupidquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbij
Sen isine yarar!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:30 schreef Julis het volgende:
Aleykum Selam Joaquin!
[..]
Een schatkist vol met zeepjes!
Je mag het wel zeggen hoor, geen verraders hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was de juwelier-overvaller niet, hoor.
Je bent in ieder geval onzeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbij
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe moet jij dat weten lan, jij hebt nog nooit een relatie gehad
Vrome moslim dat gij zijt.
Wat ben je toch ongelooflijk raar in je hoofd als je in een relatie zit en de ander niet vertrouwt om om te gaan met mensen van het andere geslachtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |