http://www.youtube.com/re(...).1.0.177.973.4j5.9.0.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil ook wel, maar nog geen slaap. Iemand nog een goede, interessante docu ofzo?
Bedankt. Ben meestal niet gek van Turkse docu's omdat ze nooit echt neutraal kunnen zijn, maar ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...).1.0.177.973.4j5.9.0.
Deze zijn tof, vond ze zelf wel neutraalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt. Ben meestal niet gek van Turkse docu's omdat ze nooit echt neutraal kunnen zijn, maar ik zal eens kijken.
Dit liedje is zo veel mooier zonder Ömür Gedik.quote:
Ja, die had ik eerst gepost, maar ik vond het instrumentele gedeelte van deze weer mooier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:23 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Dit liedje is zo veel mooier zonder Ömür Gedik.
Oh, vandaar! Ik kan de stem van Ömür namelijk echt niet aanhoren. Liever Tuğçequote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die had ik eerst gepost, maar ik vond het instrumentele gedeelte van deze weer mooier.
Nen var kuzum?quote:
Zou wat frisse lucht kunnen helpen? Ik hoop dat je nu al ligt te slapenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:17 schreef zarGon het volgende:
Geen slaap. Mijn lichaam raakt geïrriteerd en ik krijg het benauwd.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:41 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zou wat frisse lucht kunnen helpen? Ik hoop dat je nu al ligt te slapen.
Zeker goed, ik heb de box hiervan gekocht, erg uitgebreid met ware beelden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit is ook een erg vette docuserie...
Bestaat uit ingekleurde en opgepoetste filmbeelden uit WOII. Geeft een prima algemeen beeld van de oorlog in 6 afleveringen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef anisoptera het volgende:
Gefeliciteerd, Jülide! Nice mutlu senelere.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mhmmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef AliceWonder het volgende:
Gefeliciteerd Julide!Hopelijk wordt je wel 100 jaar
20quote:
Bedankt! Verjaardagen zijn overrated. Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:35 schreef xminator het volgende:
Julis dogum gunun kutlu olsun, waar is de taart?
Ik heb dat nog nooit bekeken. Wel vaak die naam gehoordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef Bortecinem het volgende:
OMG ik heb zondag de Jersey Shore gemist.
Snel terugkijken.
Ohw jammer, dan krijg jij ook geen cadeautje van mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Bedankt! Verjaardagen zijn overrated. Daar doe ik niet aan.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef Ayca het volgende:
Kijk soms mee met m'n broertjemaar vind het niet zo boeiend...
Hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ohw jammer, dan krijg jij ook geen cadeautje van mij
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet. Zal vast iets met fener zijn
.
Moet je ook niet doen inderdaad. Mijn broertje had fenerspullen. Wanneer ik in zijn kamer was, ging ik er op stampen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:53 schreef xminator het volgende:
[..], Ik ga geen waardevolle Fener spullen aan haters geven
.
Wacht even is Kubis voor Fener?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen inderdaad. Mijn broertje had fenerspullen. Wanneer ik in zijn kamer was, ging ik er op stampen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht even is Kubis voor Fener?
Vandaar dat hij zo goed is...
Nee hoor, ja hij verloor van een andere Fenerli ( baas boven baas enzo) maar hij won van jullie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:57 schreef Julis het volgende:
[..]!!!
. Ja hoor. Hij was toch juist een verliezer
?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, ja hij verloor van een andere Fenerli ( baas boven baas enzo) maar hij won van jullie.
1 keer in 1 uur tijd om vervolgens 2 keer afgeslacht te worden binnen 40 minuten tijd en toen was kubis er niet eens. Stel je voor dat hij ook aanwezig zou zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Julis het volgende:
[..]Gggg. Wij, zarGon, Bilge en ik, hebben ook wel eens van jullie gewonnen. Dat verklaart dus niet alles
. Ik weet trouwens niet voor welke club Bilge is
.
Nou, ik was 15/16quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
1 keer in 1 uur tijd om vervolgens 2 keer afgeslacht te worden binnen 40 minuten tijd en toen was kubis er niet eens. Stel je voor dat hij ook aanwezig zou zijn..![]()
Resteert mij de vraag: waar het goed gegaan is bij jou julis?
Dan heb jij geluk gehad. Naja, ergens in 2008 in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:16 schreef Ayca het volgende:
15/16?
Wij zijn opgegroeid met GS, heel de familie is voor GSmaar ik volg het totaal niet meer..
Je IQ daalt bij iedere aflevering die je bekijkt. Het is gewoon zo'n achterlijk programma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit bekeken. Wel vaak die naam gehoord. Veel kijkplezier in ieder geval
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ga je vandaag doen trouwens?![]()
Same here. Ik was een jaar of 4/5 toen ik mij moeder vroeg 'tot welke club wij behoorden' en ze zei BJK. Sindsdien ben ik voor BJK. Maar ik volg verder geen voetbal ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:16 schreef Ayca het volgende:
15/16?
Wij zijn opgegroeid met GS, heel de familie is voor GSmaar ik volg het totaal niet meer..
Ik ben er van overtuigd dat jij na het verlies in het eerste potje expres quitte toen je zag dat je zwakke soldaten had. Dat was geen error ofzo. Wegens vals spel telt het tweede potje niet mee. 1-1 is de stand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
1 keer in 1 uur tijd om vervolgens 2 keer afgeslacht te worden binnen 40 minuten tijd en toen was kubis er niet eens. Stel je voor dat hij ook aanwezig zou zijn..![]()
Resteert mij de vraag: waar is het misgegaan bij jou julis?
Eigenlijk hebben jullie 20 keer gewonnen en wij alles verloren, je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij na het verlies in het eerste potje expres quitte toen je zag dat je zwakke soldaten had. Dat was geen error ofzo. Wegens vals spel telt het tweede potje niet mee. 1-1 is de stand.
Oh ja: technisch gezien hebben wij het derde potje ook niet verloren, ik kon niet verder wegens werk, wat ik van te voren had aangekondigd. Eigenlijk staan wij dus 1-0 voor.![]()
Mijn gebeden zijn verhoord!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:26 schreef AliceWonder het volgende:
De eerste keer dat onweer goed voelt. Hopelijk wordt vandaag wel een mooie dag voor mij. Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je IQ daalt bij iedere aflevering die je bekijkt. Het is gewoon zo'n achterlijk programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ga je vandaag doen trouwens?
Cool story, Hansel.
Gangbaar Turkse naam ja, maar oorsprong ligt in het Arabisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voornaam ook? Vandaar die vraag. Achternaam lijk Turks idd.
Meneer is hot op dit moment:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:37 schreef Triggershot het volgende:
Gangbaar Turkse naam ja, maar oorsprong ligt in het Arabisch.
Zucht...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meneer is hot op dit moment:
http://www.polfed-fedpol.(...)l_nl.php?RecordID=85
Gezien ze uit den haag komen en ook wapens bij ze dragen, weet ik wel zeker dat het een koerd is.quote:
Dacht ik ook meteen aan. Vond de voornaam al zo a-Turks klinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Gezien ze uit den haag komen en ook wapens bij ze dragen, weet ik wel zeker dat het een koerd is.
19 jaar, die boi is op zn grind. Zwaar respect. Niks anders.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meneer is hot op dit moment:
http://www.polfed-fedpol.(...)l_nl.php?RecordID=85
Die vlucht nu voor zijn leven. Ik ben benieuwd wie van de twee de trekker heef overgehaald.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef Weissman het volgende:
19 jaar, die boi is op zn grind. Zwaar respect. Niks anders.
Heb het dan niet goed gelezen en je link doet het opeens niet meer. Zijn er doden gevallen ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die vlucht nu voor zijn leven. Ik ben benieuwd wie van de twee de trekker heef overgehaald.
Die juwelier van laatst man. Doodgeschoten. Niet meegekregen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Weissman het volgende:
Heb het dan niet goed gelezen en je link doet het opeens niet meer. Zijn er doden gevallen ?
Nope. Ze nemen get rich or die tryin wel erg letterlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die juwelier van laatst man. Doodgeschoten. Niet meegekregen?
Want alle vrienden van jouw vriendin willen haar het liefst uit elkaar scheuren natuurlijk. Zo zijn mannen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus? Mijn vriendin mag geen vrienden zijn met jongens buiten collega's / klasgenoten / familie..
Wat is er nou eigenlijk erg aan flirten terwijl je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens
Men doet aan flirten omdat het ego-strelend zou zijn? Dan denk ik, is je ego zoveel belangrijker dan de gevoelens van je geliefde?Flikker dan gewoon op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je IQ daalt bij iedere aflevering die je bekijkt. Het is gewoon zo'n achterlijk programma.Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ga je vandaag doen trouwens?, maar ik ben op dit moment moe van school.
Dank je, Salih!quote:Bedankt Bilge!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef Bilge het volgende:
Gefeliciteerd Julis. 1 mei. Eigenlijk ben je voorbestemd om het verdorven kapitalisme te verwerpen en te vechten voor de emancipatie van de arbeidersklasse. Nu je ouder en wijzer bent hoop ik dat je het rechte pad hervindt.![]()
Ik ben trouwens Galatasarayli.
Boks! Dat verklaart waarom we een super team waren.
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Want alle vrienden van jouw vriendin willen haar het liefst uit elkaar scheuren natuurlijk. Zo zijn mannen nou eenmaal.Een vriendschap tussen man en vrouw is best mogelijk zonder dat één verliefd wordt. Ik denk dat mannen die eisen van een vriendin wat jij eist simpelweg onzeker zijn.
not sure if troll or just stupidquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbij
Sen isine yarar!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:30 schreef Julis het volgende:
Aleykum Selam Joaquin!
[..]
Een schatkist vol met zeepjes!
Je mag het wel zeggen hoor, geen verraders hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was de juwelier-overvaller niet, hoor.
Je bent in ieder geval onzeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn geen vrienden met mijn vriendin hoor? Ja af en toe hallo hoe gaat het oid. maar geen vrienden die iets samen gaan doen zonder mij erbij
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe moet jij dat weten lan, jij hebt nog nooit een relatie gehad
Vrome moslim dat gij zijt.
Wat ben je toch ongelooflijk raar in je hoofd als je in een relatie zit en de ander niet vertrouwt om om te gaan met mensen van het andere geslachtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |