Zeker goed, ik heb de box hiervan gekocht, erg uitgebreid met ware beelden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit is ook een erg vette docuserie...
Bestaat uit ingekleurde en opgepoetste filmbeelden uit WOII. Geeft een prima algemeen beeld van de oorlog in 6 afleveringen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef anisoptera het volgende:
Gefeliciteerd, Jülide! Nice mutlu senelere.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mhmmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef AliceWonder het volgende:
Gefeliciteerd Julide!Hopelijk wordt je wel 100 jaar
20quote:
Bedankt! Verjaardagen zijn overrated. Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:35 schreef xminator het volgende:
Julis dogum gunun kutlu olsun, waar is de taart?
Ik heb dat nog nooit bekeken. Wel vaak die naam gehoordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef Bortecinem het volgende:
OMG ik heb zondag de Jersey Shore gemist.
Snel terugkijken.
Ohw jammer, dan krijg jij ook geen cadeautje van mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Bedankt! Verjaardagen zijn overrated. Daar doe ik niet aan.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef Ayca het volgende:
Kijk soms mee met m'n broertjemaar vind het niet zo boeiend...
Hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ohw jammer, dan krijg jij ook geen cadeautje van mij
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet. Zal vast iets met fener zijn
.
Moet je ook niet doen inderdaad. Mijn broertje had fenerspullen. Wanneer ik in zijn kamer was, ging ik er op stampen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:53 schreef xminator het volgende:
[..], Ik ga geen waardevolle Fener spullen aan haters geven
.
Wacht even is Kubis voor Fener?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen inderdaad. Mijn broertje had fenerspullen. Wanneer ik in zijn kamer was, ging ik er op stampen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht even is Kubis voor Fener?
Vandaar dat hij zo goed is...
Nee hoor, ja hij verloor van een andere Fenerli ( baas boven baas enzo) maar hij won van jullie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:57 schreef Julis het volgende:
[..]!!!
. Ja hoor. Hij was toch juist een verliezer
?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, ja hij verloor van een andere Fenerli ( baas boven baas enzo) maar hij won van jullie.
1 keer in 1 uur tijd om vervolgens 2 keer afgeslacht te worden binnen 40 minuten tijd en toen was kubis er niet eens. Stel je voor dat hij ook aanwezig zou zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Julis het volgende:
[..]Gggg. Wij, zarGon, Bilge en ik, hebben ook wel eens van jullie gewonnen. Dat verklaart dus niet alles
. Ik weet trouwens niet voor welke club Bilge is
.
Nou, ik was 15/16quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
1 keer in 1 uur tijd om vervolgens 2 keer afgeslacht te worden binnen 40 minuten tijd en toen was kubis er niet eens. Stel je voor dat hij ook aanwezig zou zijn..![]()
Resteert mij de vraag: waar het goed gegaan is bij jou julis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |