SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets. Zit je capslock vast?quote:
Fijn dat je op de hoogte bent van de lengte van Turkse pikken, veel gehad?quote:
Op welke regels doel je nu precies?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Bilge het volgende:
kanovinnie probeert zonder bans en andere akeligheden de regels te handhaven, maar als een stel verwende kinderen misbruiken jullie zijn goede intenties door oh zoooooo stoer de bekende regels te overtreden. Als ik zijn rechten had gehad, was zo'n 50 % van jullie weggebonjourd.
Trigger is gewoon een player.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef msnk het volgende:
Waarom praat mijn vriendin de hele tijd met trigger?
Niet zo zielig doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef msnk het volgende:
Jij praat net zo veel achter haar rug om met mij, als zij met mij hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef msnk het volgende:
Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? Dan weet ik wanneer ik een lelijke bruidsmeisjes jurk moet halen.quote:
Hey Magquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
We moeten snel een meisje vinden voor Trigger. Hij is verworden tot een gevaar voor de openbare orde.
Waarheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
We moeten snel een meisje vinden voor Trigger. Hij is verworden tot een gevaar voor de openbare orde.
Bruidsslaaf.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? Dan weet ik wanneer ik een lelijke bruidsmeisjes jurk moet halen.
Hoi Jalee!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Iets met pompoen weer op mijn hoofd ontploft.
Maar jij bent Nefisquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hou je nafs in bedwang, broeder.
Waarom behandel je mij zo. Ik heb je niks misdaan.quote:
Ik kan er niks aan doen.. Ik word gewoon een .quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Waarom behandel je mij zo. Ik heb je niks misdaan.
Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.. Ik word gewoon een .
Big Bang Theory. Op Veronicaquote:
Wtf is ditquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, maar volgens mij heet het fenomeen 'gevoelens'. Rare wezens die vrouwen.quote:
Die mannen die met die duivels-in-bruidsjurk trouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'Aanstellerij'?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, maar volgens mij heet het fenomeen 'gevoelens'. Rare wezens die vrouwen.
Ik schat de levensduur van die huwelijken ook niet echt hoog in. Of die 'mannen' moeten wel erg onder de plak zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die mannen die met die duivels-in-bruidsjurk trouwen.
Jup, Kim Kardashian had ook met haar huwelijk met haar exbasketballer vriendje 17 miljoen ofzo verdiend omdat ze de uitzendrechten en sponsoring verkocht, na 41 dagen stuk gelopen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik schat de levensduur van die huwelijken ook niet hoog in. Of die 'mannen' moeten wel erg onder de plak zitten.
Meisjes zijn lief. Dat zijn walvissen, gezien de geproduceerde tonen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat die rare meisjes doen in het filmpje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meisjes zijn lief. Dat zijn walvissen, gezien de geproduceerde tonen.
quote:
Die hele bruiloft was gewoon een publiciteitsstunt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, Kim Kardashian had ook met haar huwelijk met haar exbasketballer vriendje 17 miljoen ofzo verdiend omdat ze de uitzendrechten en sponsoring verkocht, na 41 dagen stuk gelopen..
Zie je, jij en ik zijn gewoon voor elkaar geschapenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die hele bruiloft was gewoon een publiciteitsstunt.
En waarom weet ik dit?
Dogru.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie je, jij en ik zijn gewoon voor elkaar geschapen
Te veel?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rare omschrijving, 'smerig'. Leg eens uit.
Yav Yav, die te veel maakt het smerig istequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah.. Als ik smerig hoor, denk ik aan iets anders dan 'te veel'.
.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
De bruiloft van triggershot:
http://www.wimp.com/gollumwedding/
Ik ben dan Gollum (grapje: trigger zou mij niet eens uitnodigen, de smiecht!)
Kan iemand Wikwakka even afknallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Eerlijk is eerlijk: dat heeft ze goed bekeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, Kim Kardashian had ook met haar huwelijk met haar exbasketballer vriendje 17 miljoen ofzo verdiend omdat ze de uitzendrechten en sponsoring verkocht, na 41 dagen stuk gelopen..
True, ik zou het zelf 441 dagen met hem volhouden voor dat geld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: dat heeft ze goed bekeken.
Ik zou het er ook wel voor doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, ik zou het zelf 441 dagen met hem volhouden voor dat geld.
Ook als je werd geacht elke avond deze jongen te plezieren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, ik zou het zelf 441 dagen met hem volhouden voor dat geld.
En hij ziet er best goed uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zou het er ook wel voor doen.![]()
![]()
Hoi Jaleesa, mooie naam vind ik.
Ik geef je 41 dagen uitstel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook als je werd geacht elke avond deze jongen te plezieren?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die gouden horloge eens shinen dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het eerste waar deze blingbling-nederturk op let. Mooiboi!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk die gouden horloge eens shinen dan.
Hij is niet lelijk. Goed lichaam ook. Niks mis met hem dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben het tegenovergestelde van blingbling(-adept).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het eerste waar deze blingbling-nederturk op let. Mooiboi!
Hij is wel echt een reus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk. Goed lichaam ook. Niks mis met hem dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |