Wtf is ditquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.. Ik word gewoon een .
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, maar volgens mij heet het fenomeen 'gevoelens'. Rare wezens die vrouwen.quote:
Die mannen die met die duivels-in-bruidsjurk trouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'Aanstellerij'?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, maar volgens mij heet het fenomeen 'gevoelens'. Rare wezens die vrouwen.
Ik schat de levensduur van die huwelijken ook niet echt hoog in. Of die 'mannen' moeten wel erg onder de plak zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die mannen die met die duivels-in-bruidsjurk trouwen.
Jup, Kim Kardashian had ook met haar huwelijk met haar exbasketballer vriendje 17 miljoen ofzo verdiend omdat ze de uitzendrechten en sponsoring verkocht, na 41 dagen stuk gelopen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik schat de levensduur van die huwelijken ook niet hoog in. Of die 'mannen' moeten wel erg onder de plak zitten.
Meisjes zijn lief. Dat zijn walvissen, gezien de geproduceerde tonen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat die rare meisjes doen in het filmpje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meisjes zijn lief. Dat zijn walvissen, gezien de geproduceerde tonen.
quote:
Die hele bruiloft was gewoon een publiciteitsstunt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, Kim Kardashian had ook met haar huwelijk met haar exbasketballer vriendje 17 miljoen ofzo verdiend omdat ze de uitzendrechten en sponsoring verkocht, na 41 dagen stuk gelopen..
Zie je, jij en ik zijn gewoon voor elkaar geschapenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die hele bruiloft was gewoon een publiciteitsstunt.
En waarom weet ik dit?
Dogru.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie je, jij en ik zijn gewoon voor elkaar geschapen
Te veel?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rare omschrijving, 'smerig'. Leg eens uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |