Zo'n 1.5 cm minder. Zal je dat voelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:09 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Dus in het algemeen wel een beetje gelijk:) dank je voor de link
Kan ik niet openen op mobiel.Wat zijn de gemiddeldes voor Nederland, Turkije en Iran volgens die bron?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
Nederland: 15.87quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ik niet openen op mobiel.Wat zijn de gemiddeldes voor Nederland, Turkije en Iran volgens die bron?
Thanks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland: 15.87
Iran: 14.55
Turkije: 14.11
Ik kan me overigens niet voorstellen dat ze in een land als Iran hier serieus onderzoek naar hebben gedaan.quote:
Ik wil net zeggen: hoe hebben ze dat ooit onderzocht daar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kan me overigens niet voorstellen dat ze in een land als Iran hier serieus onderzoek naar hebben gedaan.
Kom je net die Nederlander tegen die de gemiddelde omlaag trekt met 3 cm.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen: hoe hebben ze dat ooit onderzocht daar.Ik weet nu dat ik met een Nederlander moet trouwen. Nu nog een Nederlander vinden die ook wil wachten tot de huwelijksnacht.
Dan kan je beter met een Congolees trouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
Ik wil net zeggen: hoe hebben ze dat ooit onderzocht daar.Ik weet nu dat ik met een Nederlander moet trouwen. Nu nog een Nederlander vinden die ook wil wachten tot de huwelijksnacht.
Hmmh, hoe weet jij dat groter fijner is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Werkt bij vagina's ook zo toch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, hoe weet jij dat groter fijner is?
Elke persoon geniet anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet mezelf helemaal kwijt kunnen in zo'n vagina.
Idd, lengte zegt zo weinig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ze hadden ook wel even de dikte mogen meepakken.
Welk probleem? De vrouwen daar zijn ook klein en ondiep geschapen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef AryaMehr het volgende:
Als ze gewoon in al die Aziatische landen jelqing-cursussen geven dan is het probleem zo opgelost.
Nee vriend, eentje voor het leven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Alsof je als beginnende neukster veel profijt hebt van een grote snikkel, je kan beter klein beginnen en met de tijd als je doos wat oprekt en/of uitzakt op een groter model overstappen.
Voor zover dit onderricht.
In dit topic zullen de meiden het wel bij 1 man houden en daaraan trouw blijven (quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Alsof je als beginnende neukster veel profijt hebt van een grote snikkel, je kan beter klein beginnen en met de tijd als je doos wat oprekt en/of uitzakt op een groter model overstappen.
Het probleem van de minderwaardigheidscomplex. Overigens ben ik serieus benieuwd naar de oorzaken van het verschil in penislengtes in verschillende gebieden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef zarGon het volgende:
Welk probleem? De vrouwen daar zijn ook klein en ondiep geschapen.
Waarom eenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
In dit topic zullen de meiden het wel bij 1 man houden en daaraan trouw blijven (), maar alsnog goeien tip
Vragen het aan onze genen-expert ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het probleem van de minderwaardigheidscomplex. Overigens ben ik serieus benieuwd naar de oorzaken van het verschil in penislengtes in verschillende gebieden.
Gewoon van tevoren vragen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom je net die Nederlander tegen die de gemiddelde omlaag trekt met 3 cm.
Volgens mij rekt een vagina niet uit door veel neuken. Volgens mij rekt een vagina helemaal niet uit behalve als je een baby op de wereld zet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Hmmm. Dat vermoed ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, hoe weet jij dat groter fijner is?
Een Afrikaan. Nee, bedankt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan kan je beter met een Congolees trouwen.Jij bent nog maagd?
Jij bent dus overduidelijk maagdquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:32 schreef Ziba het volgende:
Volgens mij rekt een vagina niet uit door veel neuken. Volgens mij rekt een vagina helemaal niet uit behalve als je een baby op de wereld zet.
Waarom niet? Een gemiddelde Congolees heeft een paal van 18cm in de broek? Ben je nu wel of geen maagd?quote:
Jij bent dus maagd kan ik hieruit concluderen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent dus overduidelijk maagdof enorm naïef
of erg dom.
Wat is het betere alternatief volgens jou?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Trouw blijven aan 1 persoon is zoooó 1954.
Ik zie het al voor me; bij elke kennismaking eerst even vragen hoe groot die paal nu eigenlijk is.quote:
Duh, gew zolder leven jwz.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef Ziba het volgende:
Jij bent dus maagd kan ik hieruit concluderen.
Het alternatief waarvan ?quote:
I got an app for thatquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me; bij elke kennismaking eerst even vragen hoe groot die paal nu eigenlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |