Ik moest keihard lachen om die fotoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
This me:
Turken op FOK! (#145) met foto's van vroeger.
Waarom lach je mij uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen om die fotowat een schatje
Bacaklar acik, lage decolleté echte adanaliquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
This me:
Turken op FOK! (#145) met foto's van vroeger.
Ik geloof dat hij voor 1/8 deel Turk is, maar ik denk niet dat hij daar graag aan herinnerd wil worden, als je nagaat hoe zijn overgrootvader aan zijn eind is gekomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
De verkiezingen in London komen weer eens langs, de huidige burgermeester (burger bir) van London maakt een goede kans om patron te blijven.
Waarom dit schrijfseltje? nou omdat hij mijn favoriete Turk zou zijn... mits hij een baard zou adopteren, dus mocht je Boris spreken deze zomer ergens in St Tropez of St Barts etc vertel hem dat dan.
[ afbeelding ]
Boris Johnson, baardloos.
Pimpelpaarse lippen en grote pupillen. Allah bagislasin. (Ik neem aan dat het je zoon is)quote:
Voor ons zal hij altijd een Turk zijn, hij heeft niks te willen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij voor 1/8 deel Turk is, maar ik denk niet dat hij daar graag aan herinnerd wil worden, als je nagaat hoe zijn overgrootvader aan zijn eind is gekomen.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo lief.Ik wil sowieso kinderen als ik dit zie.
dat is wel echt smaakloos stiekem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook broodje vis gegeten bij zo'n bootje aan de Haliç?
[ afbeelding ]
Ik ook. Voel me weer fantastisch nu.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef Weissman het volgende:
Ik heb weer lekker gebeden. Mashallah wat goed van mij.
Kafirun suresi, toevallig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef Weissman het volgende:
Ik heb weer lekker gebeden. Mashallah wat goed van mij.
Jij kent de smaak van je mond niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
dat is wel echt smaakloos stiekem.
geen ketchup -100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |