Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een etentje met mij gewonnenquote:
Nee, ik heb toch een etentje met dr gewonnen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een etentje met mij gewonnen
Ik heb het etentje van darpios gekregen, hoelaat meet ik je?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een etentje met mij gewonnen
@hieronder: Excuus ja, de reservering staat al. Oud Sluis, fijne avond.
Ik vind alles prachtig en mooi hoor maar ik maak gewoon een geintje, verder niks. Dat er reactie op komt door iemand kan ik verder ook weinig mee. Maak me hier echt nooit schuldig aan maar misschien doel je ook op andere mensenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:24 schreef seto het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal tenenkrommend hier de laatste tijd
Waar heb je jouw CE gehaald?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:24 schreef seto het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal tenenkrommend hier de laatste tijd
Ingame zal ik elke keer rondjes om je heen rennen met m'n wingsquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef seto het volgende:
[..]
Heb geen CE, die vleugels enzo boeien me niet echt.
Dan is zo'n CE idd minder boeiend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef seto het volgende:
WoW en SC2 speel ik ook niet meer, dus daar hoefde ik het ook niet voor te doen
Wat zat er allemaal bij de WoW CE's dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef ApoclysmX het volgende:
De C.E. van Diablo 3 heeft in ieder geval wel wat interessantere ingame items dan die van WoW.
Ik heb die pets geen één keer aan gehad van die WoW C.E.'s. ^^
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef darpios het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal bij de WoW CE's dan?
te lui om te googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb toch niets beters te doen aangezien ik een internet white knight ben, dus ik heb et even gegoogled voor je. ^^
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:33 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]Thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb toch niets beters te doen aangezien ik een internet white knight ben, dus ik heb et even gegoogled voor je. ^^![]()
Diablo 3 CE heeft er ook die soulstone USB stick erbij met Diablo II er op. Ik vraag me af of dat ook met legitieme cdkeys (D2, D2LoD) komt.![]()
Yea er moeten wel CD keys bij zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:54 schreef Afwazig het volgende:
Lijkt me wel. Ik vind die CE wel leuk, maar ik ga niet EN een normale versie halen, EN een CE. En de kans dat als ik een CE bestel dat hij er ook nog is en ik hem gelijk die dag binnen heb is niet heel groot, dus ik pas ervoor.
Oh sorry, ik was in de war met Moro.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef seto het volgende:
[..]
Heb geen CE, die vleugels enzo boeien me niet echt.
Mycomquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was in de war met Moro.
Ik ben single en ik zou ooit nog weleens sex willen, dus ik heb de luxe niet om ze uit te stallen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef kovenant het volgende:
ik koop ze alleen maar voor de heb,
gebruik ze niet . koop er normaal een gewone game bij die ik wel gebruik.
heb zodoende nog 3 WO ce's sealed
warhammer , AOC , en noem maar op
deze komt ook op de plank ondanks dat deze CE wel 90 euro is!
Ligt er een beetje aan waar je ze uit stalt denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:00 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik ben single en ik zou ooit nog weleens sex willen, dus ik heb de luxe niet om ze uit te stallen.
Ook wel een reden waarom ik geen wow server blade heb gekocht.
Ik heb hem hier gekocht: http://www.gamedumper.nl/diablo-iii.htmquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef benx het volgende:
cheap
http://www.toysxl.nl/p/ga(...)izzard/diablo-iii-pc
Jammer van die beta key![]()
Wat is er jammer aan die beta key?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef benx het volgende:
cheap
http://www.toysxl.nl/p/ga(...)izzard/diablo-iii-pc
Jammer van die beta key![]()
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef Seamonkey- het volgende:
Is het al bekend of je nou daadwerkelijk level 10 moet zijn om een HC char te kunnen beginnen of toch eerst normal uit moet spelen? Lees her en der dat level 10 alleen voor de beta gelde. Ik zou het liefst zo snel mogelijk met HC beginnen.
Hah ja.. die kan net zo goed weg,quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Moro het volgende:
[..]
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.
bron
Dus zoals het er nu naar uitziet hoef je alleen maar level 10 te halen ipv heel normal. Eigenlijk kunnen ze de hardcore requirement net zo goed schrappen maar goed ik vind het wel best.
Ah mooi zo! Wil zo snel mogelijk HC spelen namelijk. Is voor mij de echte uitdaging in het spel. Ben lang niet meer zo'n fanatieke gamer als vroeger maar op dit spel kan ik echt niet wachtenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Moro het volgende:
[..]
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.
bron
Dus zoals het er nu naar uitziet hoef je alleen maar level 10 te halen ipv heel normal. Eigenlijk kunnen ze de hardcore requirement net zo goed schrappen maar goed ik vind het wel best.
Veel suc6 in Inferno.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ah mooi zo! Wil zo snel mogelijk HC spelen namelijk. Is voor mij de echte uitdaging in het spel. Ben lang niet meer zo'n fanatieke gamer als vroeger maar op dit spel kan ik echt niet wachten
Ja dat word een drama maar ach.. Ik kijk er desondanks naar uitquote:
In Act 1 is het gewoon de weg volgen die op de grond ligt. Als de weg splitst dan splitst hij in de volgende area en in een quest area (vanaf Blood Moor naar Cold Plains én Den of Evil, vanaf Cold Plains naar Stony Field én Burial Grounds, etc). Act 2 is muur (edge van de huidige area) zoeken en die volgen. Act 3 is gewoon naar rechtsboven lopen. Act 4 zelfde als Act 2. En Act 5 kun je (buiten de grotten om) maar veelal een kant op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Diablo II gisteravond in m'n gamekast gevonden en heb meteen een beginnetje gemaakt. Wel handig dat een questgiver niet eens vertelt welke kant je überhaupt op moet
Nou is het na even lopen logisch dat je alleen maar naar het oosten kan vanuit het kamp, maartoch
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.quote:
Shit, dan heb ik weer een key nodigquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef ApoclysmX het volgende:
Voor de mensen die de C.E. nog bij Bol.com hebben besteld, hij is nu weer verdwenen van hun site dus ik denk dat we echt mazzel hebben gehad.
[..]
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.
Nice.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef ApoclysmX het volgende:
Voor de mensen die de C.E. nog bij Bol.com hebben besteld, hij is nu weer verdwenen van hun site dus ik denk dat we echt mazzel hebben gehad.
[..]
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.
Ze wipen normaliter gewoon de servers schoon, dus je zult naar ik aanneem opnieuw moeten beginnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:21 schreef Matty___ het volgende:
moet je na 15mei opnieuw beginnen of kun je je char van de open beta verder gebruiken?
Wat zijn die banner sigils nou eigenlijk? Die tekentjes op je banner? En hoe krijg je ze? Door je account voor die tijd te activeren?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef darpios het volgende:
Enige wat je houdt zijn die banner sigils, maar die kun je gedurende twee weken (of twee dagen, pin me er niet op vast) vanaf de startdate krijgen. Daarna zijn ze forever unobtainable.
Tekentje op je banner idd. Unlock je met achievements.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wat zijn die banner sigils nou eigenlijk? Die tekentjes op je banner? En hoe krijg je ze? Door je account voor die tijd te activeren?
Dan is het wel kut dat je het perse met de achievements binnen 2 weken moet doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:54 schreef darpios het volgende:
[..]
Tekentje op je banner idd. Unlock je met achievements.
Wat raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef darpios het volgende:
Enige wat je houdt zijn die banner sigils, maar die kun je gedurende twee weken (of twee dagen, pin me er niet op vast) vanaf de startdate krijgen. Daarna zijn ze forever unobtainable.
Zover ik weet krijg je die ook niet aangezien die achievement gerelateerd zijn en alle achievements ook verdwijnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef darpios het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/quote:Op zondag 29 april 2012 13:40 schreef Piperidine het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over wat voor een game Diablo precies is? Is het hack-and-slash waarbij je EXP verdiend? Hoe zit het met (de hoeveelheid) skills, gold en items die je kunt kopen? En wat voor multiplayer is er precies?
quote:
battle.net digital copyquote:Op maandag 30 april 2012 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus waar kan ik nou zo goedkoop mogelijk pre-orderen? Ik wil absoluut geen dvd/handleiding/CE rommel, ik wil alleen de key!
De muismat is mooi meegenomenquote:Op maandag 30 april 2012 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus waar kan ik nou zo goedkoop mogelijk pre-orderen? Ik wil absoluut geen dvd/handleiding/CE rommel, ik wil alleen de key!
Oh dat is wel leuk, maar ik wil hem bij bol.com kopen, omdat ik daar nog kadobonnen van heb.quote:Op maandag 30 april 2012 18:16 schreef kort het volgende:
CE is 88 euro bij MediaMarkt, 44 euro voor de normale en daar krijg je een muismat van steelsteries bij voor een preorder
In de retail versie is dat wel makelijker gewoon een town portal maken en op zijn of haar banner clicken. Ook gelijk iets waar je heel erg mee moet oppassen op hardcore.quote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, maar ik wil hem bij bol.com kopen, omdat ik daar nog kadobonnen van heb.
Vandaag voor het eerst een co-op game gedaan, ging een beetje moeizaam omdat het een PUG was natuurlijk. Maar wel leuk om een keer te proberen. Alleen lastig als eentje snel naar voren rent en jij nog even je nieuwe skill wil bekijken die je net hebt gekregen.
Je schijnt ook een vlaggetje te kunnen plaatsen zodat mensen daar naartoe teleporten. Dit om te voorkomen dat je ineens middenin de ellende staat.quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef Moro het volgende:
[..]
In de retail versie is dat wel makelijker gewoon een town portal maken en op zijn of haar banner clicken. Ook gelijk iets waar je heel erg mee moet oppassen op hardcore.
Daar is hij juist het duurst?quote:
Ja, ik gun iedereen z'n plezier enzo maar het maakt mij persoonlijk allemaal geen reet uit. Die spullen staan binnen de kortste tijd toch alleen ongebruikt stof te vangen bij mijquote:
http://game-card.net/nl/p(...)d-5030917102578.htmlquote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar is hij juist het duurst?
[..]
Ja, ik gun iedereen z'n plezier enzo maar het maakt mij persoonlijk allemaal geen reet uit. Die spullen staan binnen de kortste tijd toch alleen ongebruikt stof te vangen bij mij
44 euro van mm is wel leuk, maar ik heb al een gangster muismat en ik wil dus liever juist alleen een digital download, die ik bij voorkeur ook op het moment dat hij gereleased wordt toegestuurd krijg
Ja met Gquote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Je schijnt ook een vlaggetje te kunnen plaatsen zodat mensen daar naartoe teleporten. Dit om te voorkomen dat je ineens middenin de ellende staat.
Die vlaggetjes heb ik gezien inderdaad, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe dat werkt.quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Je schijnt ook een vlaggetje te kunnen plaatsen zodat mensen daar naartoe teleporten. Dit om te voorkomen dat je ineens middenin de ellende staat.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je dan eerst terug naar de stad teleporten voor je dat vlaggetje kan "pakken"?
Omslachtig. Ik had meerdere keren dat ik net even te ver achterliep, dus 5 min doorrennen, nu is het handiger om gelijk te teleporten, maar als ik eerst naar de stad ga kost het even veel tijd.quote:
Of met mensen spelen die even braaf op je wachten als je loopt te slacken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omslachtig. Ik had meerdere keren dat ik net even te ver achterliep, dus 5 min doorrennen, nu is het handiger om gelijk te teleporten, maar als ik eerst naar de stad ga kost het even veel tijd.
Aan de andere kant zijn de hele tijd die vlaggen naast je ook niet handig natuurlijk.
Haha niet als je met darpios speelt, die is al de boss aan het slopen als je zelf nog rustig alle kamertjes aan het clearen bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:00 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Of met mensen spelen die even braaf op je wachten als je loopt te slacken.
Haha ongetwijfeld. ;pquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha niet als je met darpios speelt, die is al de boss aan het slopen als je zelf nog rustig alle kamertjes aan het clearen bent.
Je moet dat vlaggetje dus meenemen? Zodat je tussendoor heen en weer kunt teleporten als je bijv. in een dungeon bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je dan eerst terug naar de stad teleporten voor je dat vlaggetje kan "pakken"?
Ik bedoelde op het vlaggetje klikken dat je er weer bij staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet dat vlaggetje dus meenemen? Zodat je tussendoor heen en weer kunt teleporten als je bijv. in een dungeon bent?
Mmm maar even proberen dan vanavondquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde op het vlaggetje klikken dat je er weer bij staat.
Als de servers het nog doen, beta loopt in principe vandaag af.quote:
Het zal niet zo makkelijk blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Bisamrat het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of Diablo 3 wat voor mij is. Heb de publiek beta uitgespeeld met de tovenaar. Vond het een veel te makkelijk spel, gewoon laserbeam van 10 meter afstand en gaan met die banaan. Je kan praktisch niet dood doordat er overal energie dingen droppen.
Ook erg jammer dat je je karakter niet kan aanpassen, maar goed veel van mijn vrienden gaan het wel spelen en het coop gedeelte is wel weer tof gedaan. Keuzes keuzes keuzes.
Joh....quote:
Ik twijfelde eerst om een half boekwerk te schrijven waarin ik duidelijk maak dat je er niks van snapt. Dat je niet snapt waar de beta voor bedoelt is en dat deze expres makkelijk gemaakt is etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Bisamrat het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of Diablo 3 wat voor mij is. Heb de publiek beta uitgespeeld met de tovenaar. Vond het een veel te makkelijk spel, gewoon laserbeam van 10 meter afstand en gaan met die banaan. Je kan praktisch niet dood doordat er overal energie dingen droppen.
Ook erg jammer dat je je karakter niet kan aanpassen, maar goed veel van mijn vrienden gaan het wel spelen en het coop gedeelte is wel weer tof gedaan. Keuzes keuzes keuzes.
12:00 uur vanavond? Of was het 12 uur vanmiddag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:20 schreef Moro het volgende:
[..]
Als de servers het nog doen, beta loopt in principe vandaag af.
edit: tot 12:00 de tijd.
ik denk niet dat de open beta expres makkelijk gemaakt is. Dat is act 1 normal nou eenmaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh....
Maakt me persoonlijk weinig uit. Beta al tijden niet meer gespeeld en het is toch voor iedereen wachten op de full release want die beta hebben we allemaal wel gezien. Vond het zelf ook niet echt meer werken als zoethoudertje oid.
[..]
Ik twijfelde eerst om een half boekwerk te schrijven waarin ik duidelijk maak dat je er niks van snapt. Dat je niet snapt waar de beta voor bedoelt is en dat deze expres makkelijk gemaakt is etc.
Advies: Koop de game niet
Vanmiddag dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
12:00 uur vanavond? Of was het 12 uur vanmiddag?
Och serieus vrij nemen van je werk om te kunnen gamen, nu is het beter dan ziek melden maar dan nog.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:12 schreef Aloria het volgende:
De ontwikkelaars van het spel hebben de hoogste acts nog niet eens uitgespeeld, kunt je nagaan hoe moelijk dit spel wordt !
Heb er nu al zin in, heb samen met mijn vreidn een week vrij genomen om het spel te kunnen spelen. Veel red bull en oven, frituur eten![]()
![]()
Wel de eerste keer trouwens ben meestal niet iemand die zo gamend
Ik betwijfel of het echt heel moeilijk word, in het verleden is vaak genoeg gebleken dat het publiek net wat creatiever is dan de Q&A.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:12 schreef Aloria het volgende:
De ontwikkelaars van het spel hebben de hoogste acts nog niet eens uitgespeeld, kunt je nagaan hoe moelijk dit spel wordt !
Komt vast wel een demo, in de beta kon je dat ook al zien als je geboot werd van de server dan stond er wat over een starters editie met wat reclame om te upgraden gok alleen niet dat die meer laat zien dan de beta.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:22 schreef Bisamrat het volgende:
Hopelijk komt er een demo welke de moeilijkheid beter toont dan. Want ik weet wel zeker waar een beta voor dient
Nouja een simpele game hoeft van mij ook niet, maar ik ken geen enkele game die ik met gemak op 'hard' heb kunnen uitspelen. Voeg daar nightmare en vervolgens inferno aan toe en ik vraag me af hoe 'makkelijk' dat zal zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:23 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het echt heel moeilijk word, in het verleden is vaak genoeg gebleken dat het publiek net wat creatiever is dan de Q&A.
Ligt er natuurlijk maar net wat je gewend bent, maar ik doel meer op stellingen als:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:26 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nouja een simpele game hoeft van mij ook niet, maar ik ken geen enkele game die ik met gemak op 'hard' heb kunnen uitspelen. Voeg daar nightmare en vervolgens inferno aan toe en ik vraag me af hoe 'makkelijk' dat zal zijn.
quote:Hi Jay, quick question: is Inferno mode designed to be beatable by an HC character?
Jay Wilson: Not really, but please consider that as a challenge.
bron
Mooi heh... Minder slimme / slecht ingelezen mensenquote:
De beta zou makkelijker moeten zijn dan gewoon normal. Dit om er voor te zorgen dat iedereen alle content zal doorlopen maar ik ga het allemaal niet uit zitten leggen hier verder....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik denk niet dat de open beta expres makkelijk gemaakt is. Dat is act 1 normal nou eenmaal
Vanaf de hogere acts, zeker nightmare/hell/inferno gaan een stuk lastiger worden
Omg...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha niet als je met darpios speelt, die is al de boss aan het slopen als je zelf nog rustig alle kamertjes aan het clearen bent.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
DFE#2437quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:15 schreef ApoclysmX het volgende:
Misschien is het een idee om alvast een lijstje op te gaan stellen met de Battletags van iedereen?
En mensen maar zeiken op EA/BioWare/Andere grote uitgever naar keuze...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef jackson het volgende:
Er is nieuws over de AH / RMAH
http://us.battle.net/d3/e(...)Update-5_1_2012#blog
Mafkezen bij Blizzard pakken 15%
je hoeft het toch niet voor cash te verkopen. Maar je kunt met beetje grinden geld verdienen. Niet meer dan te recht dat iets naar Blizzard gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En mensen maar zeiken op EA/BioWare/Andere grote uitgever naar keuze...
Dat wordt cashen voor Blizzard.
Het *HOEFT* niet, maar je hoeft bij al die Zinga-facebook-games ook geen echt geld uit te geven om verder te komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je hoeft het toch niet voor cash te verkopen. Maar je kunt met beetje grinden geld verdienen. Niet meer dan te recht dat iets naar Blizzard gaat.
Dan heb ik liever dat het naar Bliz gaat, die het weer in de game kan pompen, dan dat het naar chinese gevangenissen gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het *HOEFT* niet, maar je hoeft bij al die Zinga-facebook-games ook geen echt geld uit te geven om verder te komen.
Toch verdienen ook die goud geld.Het kan dus het gaat gebeuren en er gaan mensen aan verdienen.
Ditquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat het naar Bliz gaat, die het weer in de game kan pompen, dan dat het naar chinese gevangenissen gaat.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef Morthill het volgende:
Agh, bij Blizzard-games haal je de voldoening toch niet aan het bezitten van de beste gear. Juist het spelen van de game is leuk. Het eindresultaat doet me niks en als mensen gestoord genoeg zijn om daar grof geld voor te betalen, moeten zij dat weten.
Zolang ik er maar geen last van heb.
Dit was in D2 ook zo, alleen dan via third party.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Wow wat een kankerhomo'sEcht waar, wat zijn alle uitgevers toch ontzettende uitzuigers tegenwoordig.
Edit-
Ziedend ben ik. Weer zo'n spel waar de mensen met het meeste geld de beste shit hebben.
Tuurlijk kan je het 'gratis' ook redden, al doe je er dan 500x langzamer over
Ja, zeker ben ik nietquote:
Maar het leuke is JUIST om die loot te vinden!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Of mensen die eigenlijk alleen pvp willen doen, en liever een uurtje overwerken ipv een paar uur grinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:44 schreef ApoclysmX het volgende:
Achja, dat had je van te voren kunnen zien aankomen.
Als mensen het willen gebruiken gaan ze toch lekker hun gang en spekken ze de kas van Blizzard, enige waar het een beetje jammer voor is is PvP.
Maargoed, als mensen hun voldoening daar uit kunnen halen, als ze alles van de RMAH hebben gehaald dan wens ik ze veel plezier met hun e-peen.. waarschijnlijk zijn de mensen die dit kopen overigens degene die het hardst falen waardoor je er geen eens wat van merkt though. ^^
Ik zou toch liever een euro meer betalen via bliz dan iets goedkoper bij een of andere wazige handelaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:01 schreef Moro het volgende:
[..]
Of mensen die eigenlijk alleen pvp willen doen, en liever een uurtje overwerken ipv een paar uur grinden.
Het meest typische vind ik eigenlijk dat blizzard zich wel redelijk de markt uit gaat prijzen met zulke fees waardoor third party's intressant zullen blijven.
d2jsp is niet voor niets een erg grote site gewordenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:41 schreef seto het volgende:
[..]
Dit was in D2 ook zo, alleen dan via third party.
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:01 schreef Moro het volgende:
[..]
Of mensen die eigenlijk alleen pvp willen doen, en liever een uurtje overwerken ipv een paar uur grinden.
Wazige handelaar? Er zijn genoeg sites die dit al jaren doen, meer dan genoeg betrouwbare sites, die simpelweg hun service naar D3 zullen verbreden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou toch liever een euro meer betalen via bliz dan iets goedkoper bij een of andere wazige handelaar.
Nouja, ik zeg het een beetje cru misschien, ik bedoel meer omslachtig buiten het spel om, wanneer dat ook in het spel zit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:24 schreef Moro het volgende:
[..]
Wazige handelaar? Er zijn genoeg sites die dit al jaren doen, meer dan genoeg betrouwbare sites, die simpelweg hun service naar D3 zullen verbreden.
Huh ik lees het even snel, maar begrijp ik het nou goed dat je gear die je loot voor "echt" geld kunt verkopen? Echt never nooit dat ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef jackson het volgende:
Er is nieuws over de AH / RMAH
http://us.battle.net/d3/e(...)Update-5_1_2012#blog
Mafkezen bij Blizzard pakken 15%
Of liever: wie zijn dit, hardcore characters?quote:Hardcore Characters
Hardcore characters access an exclusive “Hardcore-only” gold auction house. They do not have access to the normal gold auction house or any real-money auction houses.
Waarom zou je het niet doen? Als je zelf wat beters hebt kan je er altijd nog een paar euro mee binnenhalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh ik lees het even snel, maar begrijp ik het nou goed dat je gear die je loot voor "echt" geld kunt verkopen? Echt never nooit dat ik dat ga doen.
En wat is dit:
[..]
Of liever: wie zijn dit, hardcore characters?
Barb vs. Barb in D2 was helemaal erg toen ik nog speelde, dat was een soort elite golfclub met al die gear die je moest hebben om mee te kunnen doen op hoog niveau, met als toppunt de 1.08 Arkaine's Valor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:10 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Ik hoop dat ze daar een balans in hebben gevonden, want hoe vet pvp me ook lijkt denk ik dat het grotendeels een gear vs. gear gevecht wordt dan skill vs. skill.
We gaan het allemaal meemaken.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar voor mij is het een spel, geen middel om geld te verdienen en iets kopen zou ik al HELEMAAL niet doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Als je zelf wat beters hebt kan je er altijd nog een paar euro mee binnenhalen.
En nouja, hardcore uitgesloten van AH vind ik niet zo gek. Sowieso geen real money want dan krijg je heeeeel veel mensen die huilen omdat ze net wat gekocht hebben en dan dood gaan, en zonder AH is het wel echt hardcore.
HC character betekend, als je dood gaat dan ben je je poppetje kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijn, maar voor mij is het een spel, geen middel om geld te verdienen en iets kopen zou ik al HELEMAAL niet doen.
Wie bedoelen ze nou precies met hardcore? Ik weet wat het betekent, maar hoe bepalen ze of je dat bent of niet?
Dat en er was nooit een echte dupe wave in europa, 40x 3/20/20 charms waren ook lastig aan te komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:35 schreef seto het volgende:
[..]
Barb vs. Barb in D2 was helemaal erg toen ik nog speelde, dat was een soort elite golfclub met al die gear die je moest hebben om mee te kunnen doen op hoog niveau, met als toppunt de 1.08 Arkaine's Valor.
Ow ik dacht dat ze heel iets anders bedoelde, hardcore spelersquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:40 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
HC character betekend, als je dood gaat dan ben je je poppetje kwijt.
Zo ouderwets ben je dus niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze heel iets anders bedoelde, hardcore spelersIk vond het al raar.
Haha, nouja.. dat zijn wel de hardcore spelers natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze heel iets anders bedoelde, hardcore spelersIk vond het al raar.
Met sommige dingen niet. Maar ik ben zelf geen hardcore gamer, het moet wel leuk blijven.quote:
Mij te frusterend, doodgaan en dan Schluss.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:45 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Haha, nouja.. dat zijn wel de hardcore spelers natuurlijk.
Ik wil het heus gaan proberen, maar eerst maar eens met een normaal poppetje alle moeilijkheidsgraden door walsen.
Ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het leuke is JUIST om die loot te vinden!
Blijven slachten, en helemaal gelukkig worden als je die epic item hebt gevonden die al je andere items in de schaduw zetten.
Dat ben onder andere ik. Softcore is mij te soft. Voor ieder wat wils dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:30 schreef Karina het volgende:
Of liever: wie zijn dit, hardcore characters?
Klopt ja.. Ze pakken twee keer fee voordat het op je rekening komt te staan, dan zal je dus rond die 7,65 uitkomen. Het boeit me weinig eigenlijk want ik speel waarschijnlijk niet genoeg om dermate dikke items te vinden die wat waard zijn. Aan de andere kant koop ik ook nooit iets zoals ik er nu over denk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:27 schreef Moro het volgende:
Van 10 euro zie je in principe 7,65 terug, beetje hoog bedrag ontmoedigt het in ieder geval wel om de meer voorkomende items op de RMAH te zetten. Ben benieuwd hoe de goldsellers de competitie aangaan.
Vraagt een andere mindset hehquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef Karina het volgende:
Mij te frusterend, doodgaan en dan Schluss.
Grinden vind ik geen moer aan, dat zal ik niet doen en zoals gezegd ook geen zooi kopen, dat gaat tegen mijn principes (ik vind het een beetje valsspelen).quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben onder andere ik. Softcore is mij te soft. Voor ieder wat wils dusNet zoals het grinden of mensen die willen kopen van items. Ze doen maar. Hardcore heeft geen real money auction, want dood is dood en dat is wel een kostbare zaak als je dat te vaak gaat als je een buyer bent
Even heel ver terug in de tijd: Super Mario 1, je kon niet saven, ik heb dat spel vervloektquote:
Zeker een keer proberen, je weet na een paar uur of het wat isquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Karina het volgende:
Ik kan het natuurlijk altijd proberen, dat hardcore, maar ik vermoed dat ik al snel mijn muis door de kamer gooi
Heb ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker een keer proberen, je weet na een paar uur of het wat is. Oohja, neem een muis met draad, kan je hem nog terugvinden.
Daarom ga ik het niet doen, na een paar uur zit ik er helemaal in, helemaal gelukkig, en dan zit ik even niet op te letten.. FFFFFUUUUUUUUquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker een keer proberen, je weet na een paar uur of het wat is.
Dus blijven oplettenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom ga ik het niet doen, na een paar uur zit ik er helemaal in, helemaal gelukkig, en dan zit ik even niet op te letten.. FFFFFUUUUUUUU
Een hele middag valt nog mee. ;pquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:21 schreef Karina het volgende:
Besteld![]()
Het lijkt me echt erg als je de hele middag hebt zitten spelen en je gaat dan dood, man, wat is daar de lol van
Maanden, en mocht je char blijven leven tot het einde van een ladder season dan was het duel tijd.quote:
Enigma is lvl 65, te vroeg gemuled ofzo? Vond charms altijd lastiger te vervangen dan equipment.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef darpios het volgende:
Het enige wat ik ooit in Diablo 2 ben kwijtgeraakt op HC (naast m'n bot sorcs die vervangbaar waren) was een 18k hammerdin en mijn 50+ summonmancer met enigma en alles.
Dat waren die dingen die je moest kopen/gambelen toch? Ik heb daar weken op gebot, maar nooIt gevondenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef Moro het volgende:
[..]
Enigma is lvl 65, te vroeg gemuled ofzo? Vond charms altijd lastiger te vervangen dan equipment.
Met uitzondering van een hele toffe rare assassins claw die had +2 assassins skills +3 lightning sentry 20 ias en wat allres met extra lres.
Dunno of je die kon gambelen, volgens wij was er een ilvl restrictie met de ias o.i.d.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat waren die dingen die je moest kopen/gambelen toch? Ik heb daar weken op gebot, maar nooIt gevonden
Ah nee, 50+ summons. Level 94 was ie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef Moro het volgende:
[..]
Enigma is lvl 65, te vroeg gemuled ofzo? Vond charms altijd lastiger te vervangen dan equipment.
Met uitzondering van een hele toffe rare assassins claw die had +2 assassins skills +3 lightning sentry 20 ias en wat allres met extra lres.
Craften vooral toch? Gamblen was wel lachen altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Dunno of je die kon gambelen, volgens wij was er een ilvl restrictie met de ias o.i.d.
Crafte eigenlijk alleen ringen en amulets, kreeg alleen vrij snel absurd hoge level requirements, wel meer dan eens iets gecraft wat een lvl req van 100+ hadquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:10 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Craften vooral toch? Gamblen was wel lachen altijd.
Ohja ik las het verkeerd ghehequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:17 schreef Moro het volgende:
[..]
Crafte eigenlijk alleen ringen en amulets, kreeg alleen vrij snel absurd hoge level requirements, wel meer dan eens iets gecraft wat een lvl req van 100+ had
Vergeet niet dat ze de RMAH zelf niet voeden. Dus ze verkopen zelf geen rares oid voor geld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Wow wat een kankerhomo'sEcht waar, wat zijn alle uitgevers toch ontzettende uitzuigers tegenwoordig.
Edit-
Ziedend ben ik. Weer zo'n spel waar de mensen met het meeste geld de beste shit hebben.
Maar ''Vroegah'' was dit bijna altijd zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Karina het volgende:
Even heel ver terug in de tijd: Super Mario 1, je kon niet saven, ik heb dat spel vervloekt
Heb dat ook 1 keer gehad met de wizard, erg vervelend idd. Kreeg een beetje een DOOM gevoelquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:05 schreef seto het volgende:
Daar ergerde ik me wel aan trouwens, dat je scherm rood wordt als je bijna dood bent. Kon je dat uit zetten?
Nee, helaas niet ik vond het ook vrij irritant ik hoop dat het in de retail versie wel kan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:05 schreef seto het volgende:
Daar ergerde ik me wel aan trouwens, dat je scherm rood wordt als je bijna dood bent. Kon je dat uit zetten?
Gewoon niet dood gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:36 schreef Killaht het volgende:
[..]
Heb dat ook 1 keer gehad met de wizard, erg vervelend idd. Kreeg een beetje een DOOM gevoel
Dat moet wel lukken met mn Barbquote:
Even zodat hij niet vergeten wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Evertjan het volgende:
Battle.net tags:
Murdera: SlaineMcRoth#2316
ApoclysmX: Apoclysm#2978
seto: DFE#2437
Afwazig: Afwazig#2431
Matty___: TheCatsMeow#988
I.C.O.N. : Vempel#2328
DjNivek: Grumpmeister#2188
RealBizkit666: RealBizkit#2771
Evertjan Necrid#1828
Quote en add.
Voor mij wel iets langer denk ik... Eerst maar eens Normal en Nightmare doorlopenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:00 schreef Laser. het volgende:
Vraagje.
Ik las dat Diablo 3 alleen online is en dat je de "single player" dus met maximaal 4 personen kunt spelen. Kan ik dan een vriend inviten en met z'n 2en samenspelen? Of is het zo dat er ook nog 2 andere mensen bij kunnen komen? Of kun je dit ook uitschakelen?
Lijkt mij namelijk leuker als ik gewoon samen met een vriend de storyline kan doen in plaats dat daar nog een paar mensen bij komen. Kan dat?
Mja, aangezien RPGs vaak 30+ uur lang zijn zou dat een beetje teveel van het goede zijn. De hoogste moeilijkheidsgraad van The Witcher II heeft zo'n systeem overigens wel. Je kan wel saven om je voortgang op te slaan maar één keer dood = game over en al je savegames van die run kwijt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Maar ''Vroegah'' was dit bijna altijd zo.
Dan had je 2/3 levens om een heel spel uit te spelen wat uren kon duren , en je gewoon weer helemaal overnieuw kon beginnen als er stond GAME OVER.
Tegenwoordig zijn alle games veel te makkelijk met savepoints om de 2 minuten etc. imo.
Maar goed iedereen z'n eigen ding natuurlijk , ik hou wel van een uitdaging.
Ik ga hem iig op hardcore spelen
[edit]
GRRRRRR MUST PLAY NOW !
Herhaal de vraag drie keer en je weet zelf het antwoord.quote:
Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef LinQ het volgende:
Weten mensen hier al wat voor build zij ongeveer gaan maken? Ik begin in ieder geval met een Fury Barbarian, die er ongeveer als volgt gaat uitzien:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bhRQkP!dWh!ZYbYZY
Ja, maar ik vraag me af, je hebt na het gebruiken van beserk nog 105 seconden om je fury weer 50 op te laden, daar ga jij toch HARD overheen. Heb je dadelijk geen overkill aan Fury? Of ga je Whirlwind spammen? Daar krijg je met een beetje geluk ook nog Fury op haha!quote:Op zondag 6 mei 2012 09:58 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.
Ziet er goed uit.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZRifk!gcb!cYcZac
Dit is mijn plan, maargoed.. het zal van alles uitproberen worden natuurlijk. ;p
Ik moet idd nog even kijken of ik niet teveel fury genereer, mijn idee is wel om mijn skills te spammen. Misschien toch nog even kritisch naar m'n build kijken! Thanks voor de feedback!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:32 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af, je hebt na het gebruiken van beserk nog 105 seconden om je fury weer 50 op te laden, daar ga jij toch HARD overheen. Heb je dadelijk geen overkill aan Fury? Of ga je Whirlwind spammen? Daar krijg je met een beetje geluk ook nog Fury op haha!
En waarom geen beserker rage als passive skill dan?
Ben benieuwd.
Heb ondertussen even gekeken naar mijn build en heb toch 3 aanpassingen gedaan:quote:Op zondag 6 mei 2012 15:41 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik moet idd nog even kijken of ik niet teveel fury genereer, mijn idee is wel om mijn skills te spammen. Misschien toch nog even kritisch naar m'n build kijken! Thanks voor de feedback!
Kom je met deze build geen spirit te kort? Ik zie dat alleen je primary skill 6 spirit per hit genereert en Chant of resonance 2 spirit per seconde genereert. Je overige skills verbruiken daarentegen wel veel spirit. Ik heb nog niet met een monk gespeeld dus weet niet of dit een bottleneck wordt in je build.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:58 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.
Ziet er goed uit.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZRifk!gcb!cYcZac
Dit is mijn plan, maargoed.. het zal van alles uitproberen worden natuurlijk. ;p
Als het goed is krijg ik dr dinsdag 4 binnen.quote:
Het is natuurlijk allemaal nog speculatie, maar ik verwacht dat weapons master toch wel een must have word .Ligt een beetje aan de werking en het assortiment van wapens.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef LinQ het volgende:
[..]
Heb ondertussen even gekeken naar mijn build en heb toch 3 aanpassingen gedaan:
- Passive skill Animosity verwisseld door Beserker rage
- Overpower vervangen door Furious Charge (om snel dichtbij ranged enemies te komen, aangezien dat m'n weakness is)
- Rune op Wrath of the beserker vervangen
Dit omdat ik toch denk dat I.C.O.N. gelijk heeft wat betreft fury generation. Ik verwacht Animosity niet nodig te hebben, aangezien ik bij gebruik van unforgiving geen fury meer verlies (behalve bij gebruik van skills natuurlijk) en alleen maar gain en met gebruik van whirlwind, cleave en warcry genoeg fury genereer.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bhRSkP!dch!ZYbbZc
Ik weet alleen nog niet of ik Bloodthirst moet vervangen door Boon of Bul-Kathos. Ik wil namelijk op mijn gear graag +x damage done to life of x% to life per hit.
Heb je misschien wel een punt, echter had ik in de beta weinig spirit problemen eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef LinQ het volgende:
[..]
Kom je met deze build geen spirit te kort? Ik zie dat alleen je primary skill 6 spirit per hit genereert en Chant of resonance 2 spirit per seconde genereert. Je overige skills verbruiken daarentegen wel veel spirit. Ik heb nog niet met een monk gespeeld dus weet niet of dit een bottleneck wordt in je build.
Kan toch maar 1 spirit generator tegelijk gebruiken.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:23 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Heb je misschien wel een punt, echter had ik in de beta weinig spirit problemen eigenlijk.
Sowieso was mijn idee om voor heel veel attack speed increase te gaan waardoor ik alsnog snel m'n spirit kan opbouwen. ^^
Ye true.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:49 schreef Moro het volgende:
[..]
Kan toch maar 1 spirit generator tegelijk gebruiken.
Ben benieuwd hoe increased attack speed gaat werken, in d2 kon je zo snel aanvallen dat je aanvallen soms niet registreerde.
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:47 schreef So_Surreal het volgende:
Is dit ook te spelen op een Mac?
Of is er al iets bekend over een PS3 release?
nou ik dacht dat ze daar serieus naar gingen kijkenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
En ik betwijfel of het voor consoles uit zal komen.
Denk wel dat het voor de console komt, Blizzard weet hoe groot die markt is en ze gaven al aan dat het prima speelt met een controller. Dus als ze slim zijn, ja.. dan komt et voor de consoles. ;pquote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.
Hmm is het spel grafisch zwaar of valt het mee ?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou ik dacht dat ze daar serieus naar gingen kijken
quote:Inmiddels heeft Blizzard op de Gamescom in Keulen laten weten dat er inderdaad consoleversies van Diablo III zullen verschijnen. Voor welke console dat zal zijn en wanneer de rpg is te verwachten, is niet bekend gemaakt maar volgens insiders zal er uitsluitend een PS3-versie verschijnen. De spelontwikkelaar zou momenteel bezig zijn om een team samen te stellen om de port van de pc-game mogelijk te maken.
Ik hoop het wel, de PS3 zal het grafisch wel aankunnen toch ?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Denk wel dat het voor de console komt, Blizzard weet hoe groot die markt is en ze gaven al aan dat het prima speelt met een controller. Dus als ze slim zijn, ja.. dan komt et voor de consoles. ;p
http://www.diablowiki.net/Diablo_III_System_Requirementsquote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm is het spel grafisch zwaar of valt het mee ?
Zijn de specs die er nodig zijn al uit ?
Of kan ik dat ergens testen met zo'n tooltje?
Kan makkie inderdaad. ^^quote:Op maandag 7 mei 2012 09:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, de PS3 zal het grafisch wel aankunnen toch ?
En toch game is echt liever onderuitgezakt op de bank
Hmm in mijn Mac zit een Intel Core i3 CPU 3.07ghz met 4gb ram en een ATI Radeon HD 4670.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.diablowiki.net/Diablo_III_System_Requirements
diablo 1 had je ook op de pspquote:Op maandag 7 mei 2012 09:56 schreef seto het volgende:
Diablo op een console lijkt me echt zo a-relaxed spelen.
tuurlijk. misschien niet alles op high maar is prima te doenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm in mijn Mac zit een Intel Core i3 CPU 3.07ghz met 4gb ram en een ATI Radeon HD 4670.
Dat moet dan wel lukken toch ?
Hoezo datquote:Op maandag 7 mei 2012 09:56 schreef seto het volgende:
Ditto, en god weet wanneer en of die uitkomt.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:56 schreef seto het volgende:
de besturing met controller gaat toch prima.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:58 schreef Moro het volgende:
[..]
Ditto, en god weet wanneer en of die uitkomt.
Ik heb een 2.4 Ghz dual core met 2 gb ram en mijn ATI heeft 256 MB Ram (ik weet het nummer niet), en daar draait het op.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm in mijn Mac zit een Intel Core i3 CPU 3.07ghz met 4gb ram en een ATI Radeon HD 4670.
Dat moet dan wel lukken toch ?
er is eigenlijk geen echte single of multi. je kan op elk moment met meerdere mensen spelenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:00 schreef So_Surreal het volgende:
Maar ik ken dus alleen Diablo 1, weet alleen dat die single player erg leuk was en dat je ook een offline co-op had.
Wat houdt de singleplayer nu in ?
En wat houdt de online multiplayer in?
Kan je samen het verhaal spelen, en/of is er pvp etc ?
En dan werk je gewoon in een team of zoquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Matty___ het volgende:
[..]
er is eigenlijk geen echte single of multi. je kan op elk moment met meerdere mensen spelen
voorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En dan werk je gewoon in een team of zo?
- Klungelig lopen vergeleken met een muisquote:Op maandag 7 mei 2012 09:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik heb Diablo 1 ook alleen maar op de Playstation 1 gespeeld
Nog nooit Diablo 2 gespeeld.
-1 item uit een berg loot proberen op te pakken.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
- Klungelig lopen vergeleken met een muis
- Je kan groepen mobs niet apart targetten
- Spreuken als Teleport lijken me totaal niet lekker werken, je kan alleen vooruit teleporten neem ik aan sinds je niet naar een andere plek kan klikken?
- Kiten lijkt me ook bijzonder moeilijk op een console
Zullen nog wel wat dingen zijn die ik zo niet kan bedenken.
Ieder zijn ding, maar afgezien van het feit dat ik niet lekker in de bank hanged inferno op HC ga doen. Mis ik met een controleler gewoon de precisie die een muis bied, niks tegen console's verder en ze zullen het vast wel werkend krijge. Ik ga het sowieso niet voor elkaar krijgen omdezelfde aantal acties met dezelfde snelheid voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
de besturing met controller gaat toch prima.
begrijp me niet verkeerd. vind console ook kut en voor kinderen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar afgezien van het feit dat ik niet lekker in de bank hanged inferno op HC ga doen. Mis ik met een controleler gewoon de precisie die een muis bied, niks tegen console's verder en ze zullen het vast wel werkend krijge. Ik ga het sowieso niet voor elkaar krijgen omdezelfde aantal acties met dezelfde snelheid voor elkaar te krijgen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
-1 item uit een berg loot proberen op te pakken.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen dat ik het niks vind.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:12 schreef Matty___ het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd. vind console ook kut en voor kinderen.
maar de manier hoe je je char bestuurd zou dat ook met een controller kunnen.
vraag me af of je inferno gear kunt kopen als je het spel enkel op normaal hebt gespeeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:22 schreef So_Surreal het volgende:
Zal het trouwens geen pay2win worden met die auction house met echt geld ?
Lijkt me niet, omdat je inferno alleen op lvl 60 kan doen, en de gear wss ook lvl 60-only zal zijn. Met normal ga je level 60 waarschijnlijk niet halen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:31 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vraag me af of je inferno gear kunt kopen als je het spel enkel op normaal hebt gespeeld.
Ze zouden het eigenlijk erop moeten zetten dat je het voor geld hebt gekocht.
en het is denk ik lang niet zo bevredigend iets te kopen dat je anders alleen met puur geluk en grinden hebt verkregen.
dat bedoel ik. Je bent lvl 60 en je hebt normaal uitgespeeld en nu ga je voor geld inferno gear kopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:35 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Lijkt me niet, omdat je inferno alleen op lvl 60 kan doen, en de gear wss ook lvl 60-only zal zijn. Met normal ga je level 60 waarschijnlijk niet halen.
Maar wat is daar de lol van?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Je bent lvl 60 en je hebt normaal uitgespeeld en nu ga je voor geld inferno gear kopen.
Of dat kan.
Zou het namelijk nogal oneerlijk vinden. Je mag inferno nog niet spelen omdat je hell nog niet hebt gedaan maar je zou wel de gear mogen kopen/dragen
ja niet. zou het echt kut vinden als je loopt op te scheppen met die gear op die manier hebt verkregenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:40 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Maar wat is daar de lol van?
Dat kan je net zo goed meteen stoppen met spelen als je et mij vraagt. ;p
? oh ik dacht dat je tegen het eind al lvl60 wasquote:
0-30 normalquote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Je bent lvl 60 en je hebt normaal uitgespeeld en nu ga je voor geld inferno gear kopen.
Of dat kan.
Zou het namelijk nogal oneerlijk vinden. Je mag inferno nog niet spelen omdat je hell nog niet hebt gedaan maar je zou wel de gear mogen kopen/dragen
ok duidelijk. nee ik dacht dat je gewoon op normal 60 kon halen en dat je vervolgens moeilijker kon doen voor de gear en de lolquote:Op maandag 7 mei 2012 11:43 schreef Moro het volgende:
[..]
0-30 normal
30-50 nightmare
50-60 hell
Zult vrij lang moeten grinden om 60 op een lager niveau dan hell te halen, en ja naar alle waarschijnlijkheid kun je gewoon inferno gear kopen dan.
Beetje hetzelfde als D2 dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:43 schreef Moro het volgende:
[..]
0-30 normal
30-50 nightmare
50-60 hell
Zult vrij lang moeten grinden om 60 op een lager niveau dan hell te halen, en ja naar alle waarschijnlijkheid kun je gewoon inferno gear kopen dan.
Doe je goed, ik kan mezelf echt te slecht onder bedwang houden wat dat betreft.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Dinsdag ook even oppikken en dan helemaal vers beginnen aan D3.
Gewoon echt nog amper tot niets van gezien expres.
Ik ben geen ''echte'' Diablo-fanaat, dus het was vrij makkelijk eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Doe je goed, ik kan mezelf echt te slecht onder bedwang houden wat dat betreft.
Nog nooit Diablo gespeeld?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
? oh ik dacht dat je tegen het eind al lvl60 was
diablo 1 paar weken met wat vrienden maar niet echt die hard. Volgens mij wist ik toen nog niet eens dat er hardere modes warenquote:
Genoeg mensen die denken: het is maar een spelletje en ik kap er over een maand toch meequote:Op maandag 7 mei 2012 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Wie gaat zijn complete infernal-gear direct op de AH gooien? (afgezien van de gold-farmers wellicht).
Dat niet alleen maar dat is waarschijnlijk ook het meest winstgevende moment om je zooi op de AH te gooien i.p.v. wachten tot de markt verzadigt is.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg mensen die denken: het is maar een spelletje en ik kap er over een maand toch mee
Alera? Als in Alleria Windrunner? Die komt uit Warcraft II. Sinds ze naar Outland vertokken is was ze spoorloos en zit dus in Warcraft III noch World of Warcraft en diens expansions.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:32 schreef Aleria het volgende:
Ook maar even melden dan, ik begin de 15e dus ook.
Ook al heb ik de Beta gezien, en kan ik ondertussen alles tot de Skeleton King wel dromen heb ik toch nog steeds geen idee welke class ik neem: Waarschijnlijk zowel een witchdoctor als monk, en dan zie ik wel weer wat ik leuker vind...
Heb nooit echt Diablo 1 en 2 gespeeld, maar zoals mijn naam waarschijnlijk al aangeeft wel WoW.![]()
Battle.net tags:
Matty___: TheCatsMeow#988
Evertjan : Necrid#1828
LinQ: linQ#2481
ChocolateJesus.: zombiejesus#1323
Aleria Yindy#2776
Weet ik! Ik behoor alleen tot de minderheid die de boeken gelezen heeft VOOR ze überhaupt het spel ging spelen...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:53 schreef darpios het volgende:
[..]
Alera? Als in Alleria Windrunner? Die komt uit Warcraft II. Sinds ze naar Outland vertokken is was ze spoorloos en zit dus in Warcraft III noch World of Warcraft en diens expansions.
En toch zou iedereen die WoW speelt wel een idee moeten hebben hoe ze er uit ziet.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:53 schreef darpios het volgende:
[..]
Alera? Als in Alleria Windrunner? Die komt uit Warcraft II. Sinds ze naar Outland vertokken is was ze spoorloos en zit dus in Warcraft III noch World of Warcraft.
Ergens wel jammer dat hij eigenlijk aangeeft dat je toch in een team moet zitten om bepaalde bosses in inferno neer te halen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef seto het volgende:
http://uk.ign.com/videos/(...)ips-for-inferno-mode
Hij geeft aan dat als je team goed kan comuniceren het makelijker is dan om het solo te doen. Ik had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:06 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat hij eigenlijk aangeeft dat je toch in een team moet zitten om bepaalde bosses in inferno neer te halen.
Verder zijn het eigenlijk logische tips
het moet mogelijk zijn in je eentje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:01 schreef darpios het volgende:
Volgens mij zeiden ze eerst dat Inferno onmogelijk was in je eentje. Nu zeggen ze dat het goed te doen is (maar dat het met goede co-op makkelijker is).
Eerst wat hij zegt.. Je kan inferno in je eentje doen ...Dat de moeilijkheid gedeeltelijk word gebaseerd met hoeveel mensen je speelt. Luister eens kerel.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:06 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat hij eigenlijk aangeeft dat je toch in een team moet zitten om bepaalde bosses in inferno neer te halen.
Verder zijn het eigenlijk logische tips
je mag blij zijn als je kan spelen. Serverproblemen gaan zo leuk worden_O-quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:09 schreef darpios het volgende:
Mwha. Woensdagmiddag hoop ik toch echt wel in Hell te zitten, items farmen.
Zo zo. ;pquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:09 schreef darpios het volgende:
Mwha. Woensdagmiddag hoop ik toch echt wel in Hell te zitten, items farmen.
Dat is ook iets waar Blizzard altijd heel goed in is bij elke launch inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mag blij zijn als je kan spelen. Serverproblemen gaan zo leuk worden_O-
je bent de enige daarmeequote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:13 schreef seto het volgende:
Gelukkig heb ik een Premium account zodat ik zeker weet dat ik meteen kan spelen.
onder tussen hebben ze ervaring met WoW en hebben ze een stresstest uitgevoerd. ik verwacht minder grote problemen maar vlekkeloze go-live moet ik nog meemakenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:14 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar Blizzard altijd heel goed in is bij elke launch inderdaad.
Ja dat zou je zeggen, maar bij elke release van een WoW expansion was het ook weer huilen. :pquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:31 schreef Matty___ het volgende:
[..]
onder tussen hebben ze ervaring met WoW en hebben ze een stresstest uitgevoerd. ik verwacht minder grote problemen maar vlekkeloze go-live moet ik nog meemaken
Starcraft 2 launch was anders probleemloos voor zover ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:31 schreef Matty___ het volgende:
[..]
onder tussen hebben ze ervaring met WoW en hebben ze een stresstest uitgevoerd. ik verwacht minder grote problemen maar vlekkeloze go-live moet ik nog meemaken
die heeft toch al iedereen die de open beta heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Starcraft 2 launch was anders probleemloos voor zover ik me kan herinneren.
Ze raden trouwens aan om nu alvast je Battletag aan te maken op b.net, als D3 straks is gereleased denken ze daar wel capaciteitsproblemen mee te krijgen.
(inloggen op je account op b.net, links op het scherm kun je je battletag toevoegen/aanpassen.)
Ah dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:44 schreef Matty___ het volgende:
[..]
die heeft toch al iedereen die de open beta heeft gespeeld.
goed dat ik even kijk. Dacht dat de SC2 tag gelijk is aan de D3 maar dat is niet zo (nummer is anders)quote:Battle.net tags:
Matty___: TheCatsMeow#2114
Evertjan : Necrid#1828
LinQ: linQ#2481
ChocolateJesus.: zombiejesus#1323
Aleria Yindy#2776
Klopt, is inderdaad een andere tag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
goed dat ik even kijk. Dacht dat de SC2 tag gelijk is aan de D3 maar dat is niet zo (nummer is anders)
Haha sorry ik wist niet dat ik met mijn comment jou op je pik zou trappen. excuses.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:07 schreef genakt het volgende:
[..]
Eerst wat hij zegt.. Je kan inferno in je eentje doen ...Dat de moeilijkheid gedeeltelijk word gebaseerd met hoeveel mensen je speelt. Luister eens kerel.
dat ze je het aanraden zegt al genoeg. En dan is er nog patch 1.01, die meteen gedownload moet worden. Joyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Starcraft 2 launch was anders probleemloos voor zover ik me kan herinneren.
Ze raden trouwens aan om nu alvast je Battletag aan te maken op b.net, als D3 straks is gereleased denken ze daar wel capaciteitsproblemen mee te krijgen.
(inloggen op je account op b.net, links op het scherm kun je je battletag toevoegen/aanpassen.)
Ik neem aan dat de server die je battletag aanmaakt niet dezelfde is als de login server voor de game.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ze je het aanraden zegt al genoeg. En dan is er nog patch 1.01, die meteen gedownload moet worden. Joy
quote:As we near Diablo III’s long-awaited May 15 launch date, we have some additional details to share on what to expect, how to prepare, and when you’ll be able to begin installing and playing.
Purchase the Game
If you haven’t already purchased Diablo III you can acquire it directly from Blizzard through the digital presale. You can also preorder the game at most major retailers and fine purveyors of high-quality gaming products worldwide. If you’re interested in the DiabloŽ III Collector’s Edition, please be aware that this physical retail-only edition is printed in limited quantities and has already sold out in most places that take preorders on games. We recommend calling around and checking if your local retailers will have the Collector’s Edition available.
Create Your BattleTag™
We expect that on launch night both the game service and website will be under very heavy strain due to the immense number of people excited to be among the first playing Diablo III. With that in mind, we highly recommend you create your BattleTag now, as it’s required to play Diablo III. Please keep in mind that this non-unique nickname is a permanent choice, and will display both in-game and on the website, so be sure to choose one you like! (What is a BattleTag?)
Regional Launch Times
As previously mentioned in the announcement of our midnight launch events, the launch time of the game is broken down by region.
The Americas (U.S., Canada, Latin America, Australia, New Zealand, and South East Asia) servers open at: 12:01 a.m. PDT, May 15
Digital Presale Download
If you’ve purchased a digital copy you can begin downloading your client right now, and we highly encourage you to do so. We also have a Diablo III presale visual guide available that may be helpful. As it may take you some time to download the full game, it’s best that you begin early. This may afford you additional time to troubleshoot any downloader or installer issues you may encounter.
Early Install
We will be unlocking the game's installer at 8:01 a.m. PDT on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online.
Global Play Launch Time
We’ll be turning on Global Play when the game has launched in all regions. This means that you will not be able to play in a region outside your home region until after the Americas’ midnight launch at 12:01 a.m. PDT on May 15. We’ll provide an update once Global Play is enabled, and you’ll then be able to change the region you connect to through the game’s options. Please note that characters, items, and friends lists do not transfer across regions and players who use Global Play to connect outside of their home region will only be able to access the gold-based auction house. More information can be found in our Global Play introduction article.
Launch Night Login
As we’ve unlocked the Diablo III installer early, many people will be ready to log in right when the servers go live at midnight, so we’re going to be closely monitoring the impact on the service. It’s possible we’ll need to adjust the rate at which we’re logging people in to ensure a stable experience, and if we do you may see a delay when attempting to login. Please be aware that a delay of up to 40 seconds is possible while the game attempts to connect you. If your connection doesn’t succeed in 40 seconds, you’ll be presented with an Error 37 message and asked to try again. If you see this error it does in fact mean that you should try again. We’ll be working around the clock to keep you informed of any issues that are occurring through the in-game breaking news window, as well as the official forums.
Alleen met een goed team. Met een random team niet, omdat de monsters ook een stuk sterker zullen zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Haha sorry ik wist niet dat ik met mijn comment jou op je pik zou trappen. excuses.
Wat ik ventileer uit de video is dat solo inferno extreem moeilijk zal worden en dat het in een team een stuk makkelijker zal zijn. Ja ik heb dus gehoord dat het wel KAN! Wellicht had ik het anders moeten formuleren.
Al vind ik jouw reactie ook wel overdreven
Volgens mij gaat om 00:01 uur de server open.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:07 schreef Kevin24 het volgende:
getting closer and closer !
Hoelaat zouden wij eigenlijk kunnen spelen op 15 mei ? al in de ochtend ? nacht? overdag ?
Zeg alleen dat je moet luisteren huiliequote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Haha sorry ik wist niet dat ik met mijn comment jou op je pik zou trappen. excuses.
Wat ik ventileer uit de video is dat solo inferno extreem moeilijk zal worden en dat het in een team een stuk makkelijker zal zijn. Ja ik heb dus gehoord dat het wel KAN! Wellicht had ik het anders moeten formuleren.
Al vind ik jouw reactie ook wel overdreven
Dat zou heel erg tof zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat om 00:01 uur de server open.
en het je moet gebruik maken van elkaars skills. Dus dat slowmotion van de wizzard is voor iedereen handig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen met een goed team. Met een random team niet, omdat de monsters ook een stuk sterker zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |