Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef LinQ het volgende:
Weten mensen hier al wat voor build zij ongeveer gaan maken? Ik begin in ieder geval met een Fury Barbarian, die er ongeveer als volgt gaat uitzien:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bhRQkP!dWh!ZYbYZY
Ja, maar ik vraag me af, je hebt na het gebruiken van beserk nog 105 seconden om je fury weer 50 op te laden, daar ga jij toch HARD overheen. Heb je dadelijk geen overkill aan Fury? Of ga je Whirlwind spammen? Daar krijg je met een beetje geluk ook nog Fury op haha!quote:Op zondag 6 mei 2012 09:58 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.
Ziet er goed uit.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZRifk!gcb!cYcZac
Dit is mijn plan, maargoed.. het zal van alles uitproberen worden natuurlijk. ;p
Ik moet idd nog even kijken of ik niet teveel fury genereer, mijn idee is wel om mijn skills te spammen. Misschien toch nog even kritisch naar m'n build kijken! Thanks voor de feedback!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:32 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af, je hebt na het gebruiken van beserk nog 105 seconden om je fury weer 50 op te laden, daar ga jij toch HARD overheen. Heb je dadelijk geen overkill aan Fury? Of ga je Whirlwind spammen? Daar krijg je met een beetje geluk ook nog Fury op haha!
En waarom geen beserker rage als passive skill dan?
Ben benieuwd.
Heb ondertussen even gekeken naar mijn build en heb toch 3 aanpassingen gedaan:quote:Op zondag 6 mei 2012 15:41 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik moet idd nog even kijken of ik niet teveel fury genereer, mijn idee is wel om mijn skills te spammen. Misschien toch nog even kritisch naar m'n build kijken! Thanks voor de feedback!
Kom je met deze build geen spirit te kort? Ik zie dat alleen je primary skill 6 spirit per hit genereert en Chant of resonance 2 spirit per seconde genereert. Je overige skills verbruiken daarentegen wel veel spirit. Ik heb nog niet met een monk gespeeld dus weet niet of dit een bottleneck wordt in je build.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:58 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.
Ziet er goed uit.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZRifk!gcb!cYcZac
Dit is mijn plan, maargoed.. het zal van alles uitproberen worden natuurlijk. ;p
Als het goed is krijg ik dr dinsdag 4 binnen.quote:
Het is natuurlijk allemaal nog speculatie, maar ik verwacht dat weapons master toch wel een must have word .Ligt een beetje aan de werking en het assortiment van wapens.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef LinQ het volgende:
[..]
Heb ondertussen even gekeken naar mijn build en heb toch 3 aanpassingen gedaan:
- Passive skill Animosity verwisseld door Beserker rage
- Overpower vervangen door Furious Charge (om snel dichtbij ranged enemies te komen, aangezien dat m'n weakness is)
- Rune op Wrath of the beserker vervangen
Dit omdat ik toch denk dat I.C.O.N. gelijk heeft wat betreft fury generation. Ik verwacht Animosity niet nodig te hebben, aangezien ik bij gebruik van unforgiving geen fury meer verlies (behalve bij gebruik van skills natuurlijk) en alleen maar gain en met gebruik van whirlwind, cleave en warcry genoeg fury genereer.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bhRSkP!dch!ZYbbZc
Ik weet alleen nog niet of ik Bloodthirst moet vervangen door Boon of Bul-Kathos. Ik wil namelijk op mijn gear graag +x damage done to life of x% to life per hit.
Heb je misschien wel een punt, echter had ik in de beta weinig spirit problemen eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef LinQ het volgende:
[..]
Kom je met deze build geen spirit te kort? Ik zie dat alleen je primary skill 6 spirit per hit genereert en Chant of resonance 2 spirit per seconde genereert. Je overige skills verbruiken daarentegen wel veel spirit. Ik heb nog niet met een monk gespeeld dus weet niet of dit een bottleneck wordt in je build.
Kan toch maar 1 spirit generator tegelijk gebruiken.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:23 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Heb je misschien wel een punt, echter had ik in de beta weinig spirit problemen eigenlijk.
Sowieso was mijn idee om voor heel veel attack speed increase te gaan waardoor ik alsnog snel m'n spirit kan opbouwen. ^^
Ye true.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:49 schreef Moro het volgende:
[..]
Kan toch maar 1 spirit generator tegelijk gebruiken.
Ben benieuwd hoe increased attack speed gaat werken, in d2 kon je zo snel aanvallen dat je aanvallen soms niet registreerde.
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:47 schreef So_Surreal het volgende:
Is dit ook te spelen op een Mac?
Of is er al iets bekend over een PS3 release?
nou ik dacht dat ze daar serieus naar gingen kijkenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
En ik betwijfel of het voor consoles uit zal komen.
Denk wel dat het voor de console komt, Blizzard weet hoe groot die markt is en ze gaven al aan dat het prima speelt met een controller. Dus als ze slim zijn, ja.. dan komt et voor de consoles. ;pquote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.
Hmm is het spel grafisch zwaar of valt het mee ?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou ik dacht dat ze daar serieus naar gingen kijken
quote:Inmiddels heeft Blizzard op de Gamescom in Keulen laten weten dat er inderdaad consoleversies van Diablo III zullen verschijnen. Voor welke console dat zal zijn en wanneer de rpg is te verwachten, is niet bekend gemaakt maar volgens insiders zal er uitsluitend een PS3-versie verschijnen. De spelontwikkelaar zou momenteel bezig zijn om een team samen te stellen om de port van de pc-game mogelijk te maken.
Ik hoop het wel, de PS3 zal het grafisch wel aankunnen toch ?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Denk wel dat het voor de console komt, Blizzard weet hoe groot die markt is en ze gaven al aan dat het prima speelt met een controller. Dus als ze slim zijn, ja.. dan komt et voor de consoles. ;p
http://www.diablowiki.net/Diablo_III_System_Requirementsquote:Op maandag 7 mei 2012 09:51 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm is het spel grafisch zwaar of valt het mee ?
Zijn de specs die er nodig zijn al uit ?
Of kan ik dat ergens testen met zo'n tooltje?
Kan makkie inderdaad. ^^quote:Op maandag 7 mei 2012 09:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, de PS3 zal het grafisch wel aankunnen toch ?
En toch game is echt liever onderuitgezakt op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |