Ik begin er wel op uitgekeken te worden. Ik speelde met 2 vrienden zonder te traden en public games. Zij spelen nu al een tijd een stuk minder tot niet waardoor ik alleen over blijf. Dat is toch een stuk saaier, ga nu zelfs af en toe in TZ open games, waar ik nu ook een zod heb gevonden. Als ik alleen Diablo runs ofzo zit te doen dan doe ik het bijna met tegenzin

Ben nu lvl 94 Warlock, mijn enige poppetje. Voor mijn gevoel gaat de XP ook echt snel en vind ik veel dingen. Zoveel speel ik niet eens maar ik heb nu onder andere sinds mijn vorige post Crown of Ages, Death Web, 10 minuten na de Death Web een Windforce, Ars of Baalos, Ber, 3x Ohm en nog een bups semi-rare items gevonden.
Met de jah die mijn maat had gevonden heb ik een Enigma gemaakt, de eerste keer in mijn leven. Speelt wel lekker dan opeens zeg, heeeeel snel, maar ben er ook weer snel op uitgekeken

!
Zou nu misschien het liefste mijn poppetje naar single player over willen zetten zodat ik p8 terror zones kan doen en minder hoef te zoeken, maar dat kan denk ik niet toch? Behalve met editor een poppetje maken met al je gear, maar dat voelt ook wat suf.
Iemand die mijn gevoel herkend en ook snel uitgekeken is als de dopamine van een item is verdwenen? Kan ook de leeftijd zijn