Nee, helaas niet ik vond het ook vrij irritant ik hoop dat het in de retail versie wel kan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:05 schreef seto het volgende:
Daar ergerde ik me wel aan trouwens, dat je scherm rood wordt als je bijna dood bent. Kon je dat uit zetten?
Gewoon niet dood gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:36 schreef Killaht het volgende:
[..]
Heb dat ook 1 keer gehad met de wizard, erg vervelend idd. Kreeg een beetje een DOOM gevoel
Dat moet wel lukken met mn Barbquote:
Even zodat hij niet vergeten wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Evertjan het volgende:
Battle.net tags:
Murdera: SlaineMcRoth#2316
ApoclysmX: Apoclysm#2978
seto: DFE#2437
Afwazig: Afwazig#2431
Matty___: TheCatsMeow#988
I.C.O.N. : Vempel#2328
DjNivek: Grumpmeister#2188
RealBizkit666: RealBizkit#2771
Evertjan Necrid#1828
Quote en add.
Voor mij wel iets langer denk ik... Eerst maar eens Normal en Nightmare doorlopenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:00 schreef Laser. het volgende:
Vraagje.
Ik las dat Diablo 3 alleen online is en dat je de "single player" dus met maximaal 4 personen kunt spelen. Kan ik dan een vriend inviten en met z'n 2en samenspelen? Of is het zo dat er ook nog 2 andere mensen bij kunnen komen? Of kun je dit ook uitschakelen?
Lijkt mij namelijk leuker als ik gewoon samen met een vriend de storyline kan doen in plaats dat daar nog een paar mensen bij komen. Kan dat?
Mja, aangezien RPGs vaak 30+ uur lang zijn zou dat een beetje teveel van het goede zijn. De hoogste moeilijkheidsgraad van The Witcher II heeft zo'n systeem overigens wel. Je kan wel saven om je voortgang op te slaan maar één keer dood = game over en al je savegames van die run kwijt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Maar ''Vroegah'' was dit bijna altijd zo.
Dan had je 2/3 levens om een heel spel uit te spelen wat uren kon duren , en je gewoon weer helemaal overnieuw kon beginnen als er stond GAME OVER.
Tegenwoordig zijn alle games veel te makkelijk met savepoints om de 2 minuten etc. imo.
Maar goed iedereen z'n eigen ding natuurlijk , ik hou wel van een uitdaging.
Ik ga hem iig op hardcore spelen
[edit]
GRRRRRR MUST PLAY NOW !
Herhaal de vraag drie keer en je weet zelf het antwoord.quote:
Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef LinQ het volgende:
Weten mensen hier al wat voor build zij ongeveer gaan maken? Ik begin in ieder geval met een Fury Barbarian, die er ongeveer als volgt gaat uitzien:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bhRQkP!dWh!ZYbYZY
Ja, maar ik vraag me af, je hebt na het gebruiken van beserk nog 105 seconden om je fury weer 50 op te laden, daar ga jij toch HARD overheen. Heb je dadelijk geen overkill aan Fury? Of ga je Whirlwind spammen? Daar krijg je met een beetje geluk ook nog Fury op haha!quote:Op zondag 6 mei 2012 09:58 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.
Ziet er goed uit.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZRifk!gcb!cYcZac
Dit is mijn plan, maargoed.. het zal van alles uitproberen worden natuurlijk. ;p
Ik moet idd nog even kijken of ik niet teveel fury genereer, mijn idee is wel om mijn skills te spammen. Misschien toch nog even kritisch naar m'n build kijken! Thanks voor de feedback!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:32 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af, je hebt na het gebruiken van beserk nog 105 seconden om je fury weer 50 op te laden, daar ga jij toch HARD overheen. Heb je dadelijk geen overkill aan Fury? Of ga je Whirlwind spammen? Daar krijg je met een beetje geluk ook nog Fury op haha!
En waarom geen beserker rage als passive skill dan?
Ben benieuwd.
Heb ondertussen even gekeken naar mijn build en heb toch 3 aanpassingen gedaan:quote:Op zondag 6 mei 2012 15:41 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik moet idd nog even kijken of ik niet teveel fury genereer, mijn idee is wel om mijn skills te spammen. Misschien toch nog even kritisch naar m'n build kijken! Thanks voor de feedback!
Kom je met deze build geen spirit te kort? Ik zie dat alleen je primary skill 6 spirit per hit genereert en Chant of resonance 2 spirit per seconde genereert. Je overige skills verbruiken daarentegen wel veel spirit. Ik heb nog niet met een monk gespeeld dus weet niet of dit een bottleneck wordt in je build.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:58 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Fury problemen gaat krijgen.
Ziet er goed uit.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZRifk!gcb!cYcZac
Dit is mijn plan, maargoed.. het zal van alles uitproberen worden natuurlijk. ;p
Als het goed is krijg ik dr dinsdag 4 binnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |