Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een etentje met mij gewonnenquote:
Nee, ik heb toch een etentje met dr gewonnen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een etentje met mij gewonnen
Ik heb het etentje van darpios gekregen, hoelaat meet ik je?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een etentje met mij gewonnen
@hieronder: Excuus ja, de reservering staat al. Oud Sluis, fijne avond.
Ik vind alles prachtig en mooi hoor maar ik maak gewoon een geintje, verder niks. Dat er reactie op komt door iemand kan ik verder ook weinig mee. Maak me hier echt nooit schuldig aan maar misschien doel je ook op andere mensenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:24 schreef seto het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal tenenkrommend hier de laatste tijd
Waar heb je jouw CE gehaald?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:24 schreef seto het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal tenenkrommend hier de laatste tijd
Ingame zal ik elke keer rondjes om je heen rennen met m'n wingsquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef seto het volgende:
[..]
Heb geen CE, die vleugels enzo boeien me niet echt.
Dan is zo'n CE idd minder boeiend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef seto het volgende:
WoW en SC2 speel ik ook niet meer, dus daar hoefde ik het ook niet voor te doen
Wat zat er allemaal bij de WoW CE's dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef ApoclysmX het volgende:
De C.E. van Diablo 3 heeft in ieder geval wel wat interessantere ingame items dan die van WoW.
Ik heb die pets geen één keer aan gehad van die WoW C.E.'s. ^^
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef darpios het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal bij de WoW CE's dan?
te lui om te googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb toch niets beters te doen aangezien ik een internet white knight ben, dus ik heb et even gegoogled voor je. ^^
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:33 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]Thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb toch niets beters te doen aangezien ik een internet white knight ben, dus ik heb et even gegoogled voor je. ^^![]()
Diablo 3 CE heeft er ook die soulstone USB stick erbij met Diablo II er op. Ik vraag me af of dat ook met legitieme cdkeys (D2, D2LoD) komt.![]()
Yea er moeten wel CD keys bij zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:54 schreef Afwazig het volgende:
Lijkt me wel. Ik vind die CE wel leuk, maar ik ga niet EN een normale versie halen, EN een CE. En de kans dat als ik een CE bestel dat hij er ook nog is en ik hem gelijk die dag binnen heb is niet heel groot, dus ik pas ervoor.
Oh sorry, ik was in de war met Moro.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef seto het volgende:
[..]
Heb geen CE, die vleugels enzo boeien me niet echt.
Mycomquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was in de war met Moro.
Ik ben single en ik zou ooit nog weleens sex willen, dus ik heb de luxe niet om ze uit te stallen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef kovenant het volgende:
ik koop ze alleen maar voor de heb,
gebruik ze niet . koop er normaal een gewone game bij die ik wel gebruik.
heb zodoende nog 3 WO ce's sealed
warhammer , AOC , en noem maar op
deze komt ook op de plank ondanks dat deze CE wel 90 euro is!
Ligt er een beetje aan waar je ze uit stalt denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:00 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik ben single en ik zou ooit nog weleens sex willen, dus ik heb de luxe niet om ze uit te stallen.
Ook wel een reden waarom ik geen wow server blade heb gekocht.
Ik heb hem hier gekocht: http://www.gamedumper.nl/diablo-iii.htmquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef benx het volgende:
cheap
http://www.toysxl.nl/p/ga(...)izzard/diablo-iii-pc
Jammer van die beta key![]()
Wat is er jammer aan die beta key?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef benx het volgende:
cheap
http://www.toysxl.nl/p/ga(...)izzard/diablo-iii-pc
Jammer van die beta key![]()
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef Seamonkey- het volgende:
Is het al bekend of je nou daadwerkelijk level 10 moet zijn om een HC char te kunnen beginnen of toch eerst normal uit moet spelen? Lees her en der dat level 10 alleen voor de beta gelde. Ik zou het liefst zo snel mogelijk met HC beginnen.
Hah ja.. die kan net zo goed weg,quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Moro het volgende:
[..]
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.
bron
Dus zoals het er nu naar uitziet hoef je alleen maar level 10 te halen ipv heel normal. Eigenlijk kunnen ze de hardcore requirement net zo goed schrappen maar goed ik vind het wel best.
Ah mooi zo! Wil zo snel mogelijk HC spelen namelijk. Is voor mij de echte uitdaging in het spel. Ben lang niet meer zo'n fanatieke gamer als vroeger maar op dit spel kan ik echt niet wachtenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Moro het volgende:
[..]
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.
bron
Dus zoals het er nu naar uitziet hoef je alleen maar level 10 te halen ipv heel normal. Eigenlijk kunnen ze de hardcore requirement net zo goed schrappen maar goed ik vind het wel best.
Veel suc6 in Inferno.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ah mooi zo! Wil zo snel mogelijk HC spelen namelijk. Is voor mij de echte uitdaging in het spel. Ben lang niet meer zo'n fanatieke gamer als vroeger maar op dit spel kan ik echt niet wachten
Ja dat word een drama maar ach.. Ik kijk er desondanks naar uitquote:
In Act 1 is het gewoon de weg volgen die op de grond ligt. Als de weg splitst dan splitst hij in de volgende area en in een quest area (vanaf Blood Moor naar Cold Plains én Den of Evil, vanaf Cold Plains naar Stony Field én Burial Grounds, etc). Act 2 is muur (edge van de huidige area) zoeken en die volgen. Act 3 is gewoon naar rechtsboven lopen. Act 4 zelfde als Act 2. En Act 5 kun je (buiten de grotten om) maar veelal een kant op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Diablo II gisteravond in m'n gamekast gevonden en heb meteen een beginnetje gemaakt. Wel handig dat een questgiver niet eens vertelt welke kant je überhaupt op moet
Nou is het na even lopen logisch dat je alleen maar naar het oosten kan vanuit het kamp, maartoch
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.quote:
Shit, dan heb ik weer een key nodigquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef ApoclysmX het volgende:
Voor de mensen die de C.E. nog bij Bol.com hebben besteld, hij is nu weer verdwenen van hun site dus ik denk dat we echt mazzel hebben gehad.
[..]
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.
Nice.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef ApoclysmX het volgende:
Voor de mensen die de C.E. nog bij Bol.com hebben besteld, hij is nu weer verdwenen van hun site dus ik denk dat we echt mazzel hebben gehad.
[..]
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.
Ze wipen normaliter gewoon de servers schoon, dus je zult naar ik aanneem opnieuw moeten beginnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:21 schreef Matty___ het volgende:
moet je na 15mei opnieuw beginnen of kun je je char van de open beta verder gebruiken?
Wat zijn die banner sigils nou eigenlijk? Die tekentjes op je banner? En hoe krijg je ze? Door je account voor die tijd te activeren?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef darpios het volgende:
Enige wat je houdt zijn die banner sigils, maar die kun je gedurende twee weken (of twee dagen, pin me er niet op vast) vanaf de startdate krijgen. Daarna zijn ze forever unobtainable.
Tekentje op je banner idd. Unlock je met achievements.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wat zijn die banner sigils nou eigenlijk? Die tekentjes op je banner? En hoe krijg je ze? Door je account voor die tijd te activeren?
Dan is het wel kut dat je het perse met de achievements binnen 2 weken moet doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:54 schreef darpios het volgende:
[..]
Tekentje op je banner idd. Unlock je met achievements.
Wat raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef darpios het volgende:
Enige wat je houdt zijn die banner sigils, maar die kun je gedurende twee weken (of twee dagen, pin me er niet op vast) vanaf de startdate krijgen. Daarna zijn ze forever unobtainable.
Zover ik weet krijg je die ook niet aangezien die achievement gerelateerd zijn en alle achievements ook verdwijnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:29 schreef darpios het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/quote:Op zondag 29 april 2012 13:40 schreef Piperidine het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over wat voor een game Diablo precies is? Is het hack-and-slash waarbij je EXP verdiend? Hoe zit het met (de hoeveelheid) skills, gold en items die je kunt kopen? En wat voor multiplayer is er precies?
quote:
battle.net digital copyquote:Op maandag 30 april 2012 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus waar kan ik nou zo goedkoop mogelijk pre-orderen? Ik wil absoluut geen dvd/handleiding/CE rommel, ik wil alleen de key!
De muismat is mooi meegenomenquote:Op maandag 30 april 2012 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus waar kan ik nou zo goedkoop mogelijk pre-orderen? Ik wil absoluut geen dvd/handleiding/CE rommel, ik wil alleen de key!
Oh dat is wel leuk, maar ik wil hem bij bol.com kopen, omdat ik daar nog kadobonnen van heb.quote:Op maandag 30 april 2012 18:16 schreef kort het volgende:
CE is 88 euro bij MediaMarkt, 44 euro voor de normale en daar krijg je een muismat van steelsteries bij voor een preorder
In de retail versie is dat wel makelijker gewoon een town portal maken en op zijn of haar banner clicken. Ook gelijk iets waar je heel erg mee moet oppassen op hardcore.quote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, maar ik wil hem bij bol.com kopen, omdat ik daar nog kadobonnen van heb.
Vandaag voor het eerst een co-op game gedaan, ging een beetje moeizaam omdat het een PUG was natuurlijk. Maar wel leuk om een keer te proberen. Alleen lastig als eentje snel naar voren rent en jij nog even je nieuwe skill wil bekijken die je net hebt gekregen.
Je schijnt ook een vlaggetje te kunnen plaatsen zodat mensen daar naartoe teleporten. Dit om te voorkomen dat je ineens middenin de ellende staat.quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef Moro het volgende:
[..]
In de retail versie is dat wel makelijker gewoon een town portal maken en op zijn of haar banner clicken. Ook gelijk iets waar je heel erg mee moet oppassen op hardcore.
Daar is hij juist het duurst?quote:
Ja, ik gun iedereen z'n plezier enzo maar het maakt mij persoonlijk allemaal geen reet uit. Die spullen staan binnen de kortste tijd toch alleen ongebruikt stof te vangen bij mijquote:
http://game-card.net/nl/p(...)d-5030917102578.htmlquote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar is hij juist het duurst?
[..]
Ja, ik gun iedereen z'n plezier enzo maar het maakt mij persoonlijk allemaal geen reet uit. Die spullen staan binnen de kortste tijd toch alleen ongebruikt stof te vangen bij mij
44 euro van mm is wel leuk, maar ik heb al een gangster muismat en ik wil dus liever juist alleen een digital download, die ik bij voorkeur ook op het moment dat hij gereleased wordt toegestuurd krijg
Ja met Gquote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Je schijnt ook een vlaggetje te kunnen plaatsen zodat mensen daar naartoe teleporten. Dit om te voorkomen dat je ineens middenin de ellende staat.
Die vlaggetjes heb ik gezien inderdaad, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe dat werkt.quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Je schijnt ook een vlaggetje te kunnen plaatsen zodat mensen daar naartoe teleporten. Dit om te voorkomen dat je ineens middenin de ellende staat.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je dan eerst terug naar de stad teleporten voor je dat vlaggetje kan "pakken"?
Omslachtig. Ik had meerdere keren dat ik net even te ver achterliep, dus 5 min doorrennen, nu is het handiger om gelijk te teleporten, maar als ik eerst naar de stad ga kost het even veel tijd.quote:
Of met mensen spelen die even braaf op je wachten als je loopt te slacken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omslachtig. Ik had meerdere keren dat ik net even te ver achterliep, dus 5 min doorrennen, nu is het handiger om gelijk te teleporten, maar als ik eerst naar de stad ga kost het even veel tijd.
Aan de andere kant zijn de hele tijd die vlaggen naast je ook niet handig natuurlijk.
Haha niet als je met darpios speelt, die is al de boss aan het slopen als je zelf nog rustig alle kamertjes aan het clearen bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:00 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Of met mensen spelen die even braaf op je wachten als je loopt te slacken.
Haha ongetwijfeld. ;pquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha niet als je met darpios speelt, die is al de boss aan het slopen als je zelf nog rustig alle kamertjes aan het clearen bent.
Je moet dat vlaggetje dus meenemen? Zodat je tussendoor heen en weer kunt teleporten als je bijv. in een dungeon bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je dan eerst terug naar de stad teleporten voor je dat vlaggetje kan "pakken"?
Ik bedoelde op het vlaggetje klikken dat je er weer bij staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet dat vlaggetje dus meenemen? Zodat je tussendoor heen en weer kunt teleporten als je bijv. in een dungeon bent?
Mmm maar even proberen dan vanavondquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde op het vlaggetje klikken dat je er weer bij staat.
Als de servers het nog doen, beta loopt in principe vandaag af.quote:
Het zal niet zo makkelijk blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Bisamrat het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of Diablo 3 wat voor mij is. Heb de publiek beta uitgespeeld met de tovenaar. Vond het een veel te makkelijk spel, gewoon laserbeam van 10 meter afstand en gaan met die banaan. Je kan praktisch niet dood doordat er overal energie dingen droppen.
Ook erg jammer dat je je karakter niet kan aanpassen, maar goed veel van mijn vrienden gaan het wel spelen en het coop gedeelte is wel weer tof gedaan. Keuzes keuzes keuzes.
Joh....quote:
Ik twijfelde eerst om een half boekwerk te schrijven waarin ik duidelijk maak dat je er niks van snapt. Dat je niet snapt waar de beta voor bedoelt is en dat deze expres makkelijk gemaakt is etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Bisamrat het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of Diablo 3 wat voor mij is. Heb de publiek beta uitgespeeld met de tovenaar. Vond het een veel te makkelijk spel, gewoon laserbeam van 10 meter afstand en gaan met die banaan. Je kan praktisch niet dood doordat er overal energie dingen droppen.
Ook erg jammer dat je je karakter niet kan aanpassen, maar goed veel van mijn vrienden gaan het wel spelen en het coop gedeelte is wel weer tof gedaan. Keuzes keuzes keuzes.
12:00 uur vanavond? Of was het 12 uur vanmiddag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:20 schreef Moro het volgende:
[..]
Als de servers het nog doen, beta loopt in principe vandaag af.
edit: tot 12:00 de tijd.
ik denk niet dat de open beta expres makkelijk gemaakt is. Dat is act 1 normal nou eenmaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh....
Maakt me persoonlijk weinig uit. Beta al tijden niet meer gespeeld en het is toch voor iedereen wachten op de full release want die beta hebben we allemaal wel gezien. Vond het zelf ook niet echt meer werken als zoethoudertje oid.
[..]
Ik twijfelde eerst om een half boekwerk te schrijven waarin ik duidelijk maak dat je er niks van snapt. Dat je niet snapt waar de beta voor bedoelt is en dat deze expres makkelijk gemaakt is etc.
Advies: Koop de game niet
Vanmiddag dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
12:00 uur vanavond? Of was het 12 uur vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |