Oh sorry, ik was in de war met Moro.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef seto het volgende:
[..]
Heb geen CE, die vleugels enzo boeien me niet echt.
Mycomquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was in de war met Moro.
Ik ben single en ik zou ooit nog weleens sex willen, dus ik heb de luxe niet om ze uit te stallen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef kovenant het volgende:
ik koop ze alleen maar voor de heb,
gebruik ze niet . koop er normaal een gewone game bij die ik wel gebruik.
heb zodoende nog 3 WO ce's sealed
warhammer , AOC , en noem maar op
deze komt ook op de plank ondanks dat deze CE wel 90 euro is!
Ligt er een beetje aan waar je ze uit stalt denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:00 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik ben single en ik zou ooit nog weleens sex willen, dus ik heb de luxe niet om ze uit te stallen.
Ook wel een reden waarom ik geen wow server blade heb gekocht.
Ik heb hem hier gekocht: http://www.gamedumper.nl/diablo-iii.htmquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef benx het volgende:
cheap
http://www.toysxl.nl/p/ga(...)izzard/diablo-iii-pc
Jammer van die beta key![]()
Wat is er jammer aan die beta key?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef benx het volgende:
cheap
http://www.toysxl.nl/p/ga(...)izzard/diablo-iii-pc
Jammer van die beta key![]()
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef Seamonkey- het volgende:
Is het al bekend of je nou daadwerkelijk level 10 moet zijn om een HC char te kunnen beginnen of toch eerst normal uit moet spelen? Lees her en der dat level 10 alleen voor de beta gelde. Ik zou het liefst zo snel mogelijk met HC beginnen.
Hah ja.. die kan net zo goed weg,quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Moro het volgende:
[..]
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.
bron
Dus zoals het er nu naar uitziet hoef je alleen maar level 10 te halen ipv heel normal. Eigenlijk kunnen ze de hardcore requirement net zo goed schrappen maar goed ik vind het wel best.
Ah mooi zo! Wil zo snel mogelijk HC spelen namelijk. Is voor mij de echte uitdaging in het spel. Ben lang niet meer zo'n fanatieke gamer als vroeger maar op dit spel kan ik echt niet wachtenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Moro het volgende:
[..]
The change to when Hardcore is unlocked is a change that, unless it is changed between now and release, will be the case in retail Diablo III.
bron
Dus zoals het er nu naar uitziet hoef je alleen maar level 10 te halen ipv heel normal. Eigenlijk kunnen ze de hardcore requirement net zo goed schrappen maar goed ik vind het wel best.
Veel suc6 in Inferno.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ah mooi zo! Wil zo snel mogelijk HC spelen namelijk. Is voor mij de echte uitdaging in het spel. Ben lang niet meer zo'n fanatieke gamer als vroeger maar op dit spel kan ik echt niet wachten
Ja dat word een drama maar ach.. Ik kijk er desondanks naar uitquote:
In Act 1 is het gewoon de weg volgen die op de grond ligt. Als de weg splitst dan splitst hij in de volgende area en in een quest area (vanaf Blood Moor naar Cold Plains én Den of Evil, vanaf Cold Plains naar Stony Field én Burial Grounds, etc). Act 2 is muur (edge van de huidige area) zoeken en die volgen. Act 3 is gewoon naar rechtsboven lopen. Act 4 zelfde als Act 2. En Act 5 kun je (buiten de grotten om) maar veelal een kant op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Diablo II gisteravond in m'n gamekast gevonden en heb meteen een beginnetje gemaakt. Wel handig dat een questgiver niet eens vertelt welke kant je überhaupt op moet
Nou is het na even lopen logisch dat je alleen maar naar het oosten kan vanuit het kamp, maartoch
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.quote:
Shit, dan heb ik weer een key nodigquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef ApoclysmX het volgende:
Voor de mensen die de C.E. nog bij Bol.com hebben besteld, hij is nu weer verdwenen van hun site dus ik denk dat we echt mazzel hebben gehad.
[..]
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.
Nice.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef ApoclysmX het volgende:
Voor de mensen die de C.E. nog bij Bol.com hebben besteld, hij is nu weer verdwenen van hun site dus ik denk dat we echt mazzel hebben gehad.
[..]
Hij draait nog steeds voor zover ik weet, maar dan wel closed beta uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |