Ja met Gquote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Je schijnt ook een vlaggetje te kunnen plaatsen zodat mensen daar naartoe teleporten. Dit om te voorkomen dat je ineens middenin de ellende staat.
Die vlaggetjes heb ik gezien inderdaad, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe dat werkt.quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Je schijnt ook een vlaggetje te kunnen plaatsen zodat mensen daar naartoe teleporten. Dit om te voorkomen dat je ineens middenin de ellende staat.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je dan eerst terug naar de stad teleporten voor je dat vlaggetje kan "pakken"?
Omslachtig. Ik had meerdere keren dat ik net even te ver achterliep, dus 5 min doorrennen, nu is het handiger om gelijk te teleporten, maar als ik eerst naar de stad ga kost het even veel tijd.quote:
Of met mensen spelen die even braaf op je wachten als je loopt te slacken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omslachtig. Ik had meerdere keren dat ik net even te ver achterliep, dus 5 min doorrennen, nu is het handiger om gelijk te teleporten, maar als ik eerst naar de stad ga kost het even veel tijd.
Aan de andere kant zijn de hele tijd die vlaggen naast je ook niet handig natuurlijk.
Haha niet als je met darpios speelt, die is al de boss aan het slopen als je zelf nog rustig alle kamertjes aan het clearen bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:00 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Of met mensen spelen die even braaf op je wachten als je loopt te slacken.
Haha ongetwijfeld. ;pquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha niet als je met darpios speelt, die is al de boss aan het slopen als je zelf nog rustig alle kamertjes aan het clearen bent.
Je moet dat vlaggetje dus meenemen? Zodat je tussendoor heen en weer kunt teleporten als je bijv. in een dungeon bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je dan eerst terug naar de stad teleporten voor je dat vlaggetje kan "pakken"?
Ik bedoelde op het vlaggetje klikken dat je er weer bij staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet dat vlaggetje dus meenemen? Zodat je tussendoor heen en weer kunt teleporten als je bijv. in een dungeon bent?
Mmm maar even proberen dan vanavondquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde op het vlaggetje klikken dat je er weer bij staat.
Als de servers het nog doen, beta loopt in principe vandaag af.quote:
Het zal niet zo makkelijk blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Bisamrat het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of Diablo 3 wat voor mij is. Heb de publiek beta uitgespeeld met de tovenaar. Vond het een veel te makkelijk spel, gewoon laserbeam van 10 meter afstand en gaan met die banaan. Je kan praktisch niet dood doordat er overal energie dingen droppen.
Ook erg jammer dat je je karakter niet kan aanpassen, maar goed veel van mijn vrienden gaan het wel spelen en het coop gedeelte is wel weer tof gedaan. Keuzes keuzes keuzes.
Joh....quote:
Ik twijfelde eerst om een half boekwerk te schrijven waarin ik duidelijk maak dat je er niks van snapt. Dat je niet snapt waar de beta voor bedoelt is en dat deze expres makkelijk gemaakt is etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Bisamrat het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of Diablo 3 wat voor mij is. Heb de publiek beta uitgespeeld met de tovenaar. Vond het een veel te makkelijk spel, gewoon laserbeam van 10 meter afstand en gaan met die banaan. Je kan praktisch niet dood doordat er overal energie dingen droppen.
Ook erg jammer dat je je karakter niet kan aanpassen, maar goed veel van mijn vrienden gaan het wel spelen en het coop gedeelte is wel weer tof gedaan. Keuzes keuzes keuzes.
12:00 uur vanavond? Of was het 12 uur vanmiddag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:20 schreef Moro het volgende:
[..]
Als de servers het nog doen, beta loopt in principe vandaag af.
edit: tot 12:00 de tijd.
ik denk niet dat de open beta expres makkelijk gemaakt is. Dat is act 1 normal nou eenmaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh....
Maakt me persoonlijk weinig uit. Beta al tijden niet meer gespeeld en het is toch voor iedereen wachten op de full release want die beta hebben we allemaal wel gezien. Vond het zelf ook niet echt meer werken als zoethoudertje oid.
[..]
Ik twijfelde eerst om een half boekwerk te schrijven waarin ik duidelijk maak dat je er niks van snapt. Dat je niet snapt waar de beta voor bedoelt is en dat deze expres makkelijk gemaakt is etc.
Advies: Koop de game niet
Vanmiddag dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
12:00 uur vanavond? Of was het 12 uur vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |