Ik hoop het.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef Morthill het volgende:
Agh, bij Blizzard-games haal je de voldoening toch niet aan het bezitten van de beste gear. Juist het spelen van de game is leuk. Het eindresultaat doet me niks en als mensen gestoord genoeg zijn om daar grof geld voor te betalen, moeten zij dat weten.
Zolang ik er maar geen last van heb.
Dit was in D2 ook zo, alleen dan via third party.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Wow wat een kankerhomo'sEcht waar, wat zijn alle uitgevers toch ontzettende uitzuigers tegenwoordig.
Edit-
Ziedend ben ik. Weer zo'n spel waar de mensen met het meeste geld de beste shit hebben.
Tuurlijk kan je het 'gratis' ook redden, al doe je er dan 500x langzamer over
Ja, zeker ben ik nietquote:
Maar het leuke is JUIST om die loot te vinden!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Tuurlijk kan je het 'gratis' ook redden, al doe je er dan 500x langzamer over
Of mensen die eigenlijk alleen pvp willen doen, en liever een uurtje overwerken ipv een paar uur grinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:44 schreef ApoclysmX het volgende:
Achja, dat had je van te voren kunnen zien aankomen.
Als mensen het willen gebruiken gaan ze toch lekker hun gang en spekken ze de kas van Blizzard, enige waar het een beetje jammer voor is is PvP.
Maargoed, als mensen hun voldoening daar uit kunnen halen, als ze alles van de RMAH hebben gehaald dan wens ik ze veel plezier met hun e-peen.. waarschijnlijk zijn de mensen die dit kopen overigens degene die het hardst falen waardoor je er geen eens wat van merkt though. ^^
Ik zou toch liever een euro meer betalen via bliz dan iets goedkoper bij een of andere wazige handelaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:01 schreef Moro het volgende:
[..]
Of mensen die eigenlijk alleen pvp willen doen, en liever een uurtje overwerken ipv een paar uur grinden.
Het meest typische vind ik eigenlijk dat blizzard zich wel redelijk de markt uit gaat prijzen met zulke fees waardoor third party's intressant zullen blijven.
d2jsp is niet voor niets een erg grote site gewordenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:41 schreef seto het volgende:
[..]
Dit was in D2 ook zo, alleen dan via third party.
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:01 schreef Moro het volgende:
[..]
Of mensen die eigenlijk alleen pvp willen doen, en liever een uurtje overwerken ipv een paar uur grinden.
Wazige handelaar? Er zijn genoeg sites die dit al jaren doen, meer dan genoeg betrouwbare sites, die simpelweg hun service naar D3 zullen verbreden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou toch liever een euro meer betalen via bliz dan iets goedkoper bij een of andere wazige handelaar.
Nouja, ik zeg het een beetje cru misschien, ik bedoel meer omslachtig buiten het spel om, wanneer dat ook in het spel zit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:24 schreef Moro het volgende:
[..]
Wazige handelaar? Er zijn genoeg sites die dit al jaren doen, meer dan genoeg betrouwbare sites, die simpelweg hun service naar D3 zullen verbreden.
Huh ik lees het even snel, maar begrijp ik het nou goed dat je gear die je loot voor "echt" geld kunt verkopen? Echt never nooit dat ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef jackson het volgende:
Er is nieuws over de AH / RMAH
http://us.battle.net/d3/e(...)Update-5_1_2012#blog
Mafkezen bij Blizzard pakken 15%
Of liever: wie zijn dit, hardcore characters?quote:Hardcore Characters
Hardcore characters access an exclusive “Hardcore-only” gold auction house. They do not have access to the normal gold auction house or any real-money auction houses.
Waarom zou je het niet doen? Als je zelf wat beters hebt kan je er altijd nog een paar euro mee binnenhalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh ik lees het even snel, maar begrijp ik het nou goed dat je gear die je loot voor "echt" geld kunt verkopen? Echt never nooit dat ik dat ga doen.
En wat is dit:
[..]
Of liever: wie zijn dit, hardcore characters?
Barb vs. Barb in D2 was helemaal erg toen ik nog speelde, dat was een soort elite golfclub met al die gear die je moest hebben om mee te kunnen doen op hoog niveau, met als toppunt de 1.08 Arkaine's Valor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:10 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Ik hoop dat ze daar een balans in hebben gevonden, want hoe vet pvp me ook lijkt denk ik dat het grotendeels een gear vs. gear gevecht wordt dan skill vs. skill.
We gaan het allemaal meemaken.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar voor mij is het een spel, geen middel om geld te verdienen en iets kopen zou ik al HELEMAAL niet doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Als je zelf wat beters hebt kan je er altijd nog een paar euro mee binnenhalen.
En nouja, hardcore uitgesloten van AH vind ik niet zo gek. Sowieso geen real money want dan krijg je heeeeel veel mensen die huilen omdat ze net wat gekocht hebben en dan dood gaan, en zonder AH is het wel echt hardcore.
HC character betekend, als je dood gaat dan ben je je poppetje kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijn, maar voor mij is het een spel, geen middel om geld te verdienen en iets kopen zou ik al HELEMAAL niet doen.
Wie bedoelen ze nou precies met hardcore? Ik weet wat het betekent, maar hoe bepalen ze of je dat bent of niet?
Dat en er was nooit een echte dupe wave in europa, 40x 3/20/20 charms waren ook lastig aan te komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:35 schreef seto het volgende:
[..]
Barb vs. Barb in D2 was helemaal erg toen ik nog speelde, dat was een soort elite golfclub met al die gear die je moest hebben om mee te kunnen doen op hoog niveau, met als toppunt de 1.08 Arkaine's Valor.
Ow ik dacht dat ze heel iets anders bedoelde, hardcore spelersquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:40 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
HC character betekend, als je dood gaat dan ben je je poppetje kwijt.
Zo ouderwets ben je dus niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze heel iets anders bedoelde, hardcore spelersIk vond het al raar.
Haha, nouja.. dat zijn wel de hardcore spelers natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze heel iets anders bedoelde, hardcore spelersIk vond het al raar.
Met sommige dingen niet. Maar ik ben zelf geen hardcore gamer, het moet wel leuk blijven.quote:
Mij te frusterend, doodgaan en dan Schluss.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:45 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Haha, nouja.. dat zijn wel de hardcore spelers natuurlijk.
Ik wil het heus gaan proberen, maar eerst maar eens met een normaal poppetje alle moeilijkheidsgraden door walsen.
Ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het leuke is JUIST om die loot te vinden!
Blijven slachten, en helemaal gelukkig worden als je die epic item hebt gevonden die al je andere items in de schaduw zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |