Dat ben onder andere ik. Softcore is mij te soft. Voor ieder wat wils dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:30 schreef Karina het volgende:
Of liever: wie zijn dit, hardcore characters?
Klopt ja.. Ze pakken twee keer fee voordat het op je rekening komt te staan, dan zal je dus rond die 7,65 uitkomen. Het boeit me weinig eigenlijk want ik speel waarschijnlijk niet genoeg om dermate dikke items te vinden die wat waard zijn. Aan de andere kant koop ik ook nooit iets zoals ik er nu over denk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:27 schreef Moro het volgende:
Van 10 euro zie je in principe 7,65 terug, beetje hoog bedrag ontmoedigt het in ieder geval wel om de meer voorkomende items op de RMAH te zetten. Ben benieuwd hoe de goldsellers de competitie aangaan.
Vraagt een andere mindset hehquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef Karina het volgende:
Mij te frusterend, doodgaan en dan Schluss.
Grinden vind ik geen moer aan, dat zal ik niet doen en zoals gezegd ook geen zooi kopen, dat gaat tegen mijn principes (ik vind het een beetje valsspelen).quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben onder andere ik. Softcore is mij te soft. Voor ieder wat wils dusNet zoals het grinden of mensen die willen kopen van items. Ze doen maar. Hardcore heeft geen real money auction, want dood is dood en dat is wel een kostbare zaak als je dat te vaak gaat als je een buyer bent
Even heel ver terug in de tijd: Super Mario 1, je kon niet saven, ik heb dat spel vervloektquote:
Zeker een keer proberen, je weet na een paar uur of het wat isquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Karina het volgende:
Ik kan het natuurlijk altijd proberen, dat hardcore, maar ik vermoed dat ik al snel mijn muis door de kamer gooi
Heb ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker een keer proberen, je weet na een paar uur of het wat is. Oohja, neem een muis met draad, kan je hem nog terugvinden.
Daarom ga ik het niet doen, na een paar uur zit ik er helemaal in, helemaal gelukkig, en dan zit ik even niet op te letten.. FFFFFUUUUUUUUquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker een keer proberen, je weet na een paar uur of het wat is.
Dus blijven oplettenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom ga ik het niet doen, na een paar uur zit ik er helemaal in, helemaal gelukkig, en dan zit ik even niet op te letten.. FFFFFUUUUUUUU
Een hele middag valt nog mee. ;pquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:21 schreef Karina het volgende:
Besteld![]()
Het lijkt me echt erg als je de hele middag hebt zitten spelen en je gaat dan dood, man, wat is daar de lol van
Maanden, en mocht je char blijven leven tot het einde van een ladder season dan was het duel tijd.quote:
Enigma is lvl 65, te vroeg gemuled ofzo? Vond charms altijd lastiger te vervangen dan equipment.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef darpios het volgende:
Het enige wat ik ooit in Diablo 2 ben kwijtgeraakt op HC (naast m'n bot sorcs die vervangbaar waren) was een 18k hammerdin en mijn 50+ summonmancer met enigma en alles.
Dat waren die dingen die je moest kopen/gambelen toch? Ik heb daar weken op gebot, maar nooIt gevondenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef Moro het volgende:
[..]
Enigma is lvl 65, te vroeg gemuled ofzo? Vond charms altijd lastiger te vervangen dan equipment.
Met uitzondering van een hele toffe rare assassins claw die had +2 assassins skills +3 lightning sentry 20 ias en wat allres met extra lres.
Dunno of je die kon gambelen, volgens wij was er een ilvl restrictie met de ias o.i.d.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat waren die dingen die je moest kopen/gambelen toch? Ik heb daar weken op gebot, maar nooIt gevonden
Ah nee, 50+ summons. Level 94 was ie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef Moro het volgende:
[..]
Enigma is lvl 65, te vroeg gemuled ofzo? Vond charms altijd lastiger te vervangen dan equipment.
Met uitzondering van een hele toffe rare assassins claw die had +2 assassins skills +3 lightning sentry 20 ias en wat allres met extra lres.
Craften vooral toch? Gamblen was wel lachen altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Dunno of je die kon gambelen, volgens wij was er een ilvl restrictie met de ias o.i.d.
Crafte eigenlijk alleen ringen en amulets, kreeg alleen vrij snel absurd hoge level requirements, wel meer dan eens iets gecraft wat een lvl req van 100+ hadquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:10 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Craften vooral toch? Gamblen was wel lachen altijd.
Ohja ik las het verkeerd ghehequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:17 schreef Moro het volgende:
[..]
Crafte eigenlijk alleen ringen en amulets, kreeg alleen vrij snel absurd hoge level requirements, wel meer dan eens iets gecraft wat een lvl req van 100+ had
Vergeet niet dat ze de RMAH zelf niet voeden. Dus ze verkopen zelf geen rares oid voor geld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Wow wat een kankerhomo'sEcht waar, wat zijn alle uitgevers toch ontzettende uitzuigers tegenwoordig.
Edit-
Ziedend ben ik. Weer zo'n spel waar de mensen met het meeste geld de beste shit hebben.
Tuurlijk kan je het 'gratis' ook redden, al doe je er dan 500x langzamer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |