Ik weet niet of ik als boeklezer hier op mag reageren, dus voorlopig houd ik mijn mond maarquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Sloggi het volgende:
Waarom wordt 'ie 'onion knight' genoemd?
Edit functie ftwquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je valt in herhaling
Je valt in herhaling
Die heks zou blij moeten zijn dat er nu iemand opstond en haar (en anderen) wilde beschermen. Wat ervoor is gebeurd, is niet goed te praten maar je kan het de Khaleesi niet verwijten... En verder tekende ze haar eigen doodvonnis, blijkbaar vond ze dat wel oke.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef Klauz het volgende:
Dat ze 3 keer was verkracht zei ze omdat Daenarys deed voorkomen alsof ze heel veel voor die heks had betekent. Dat valt wel mee, zei ze toen, voordat je mij hielp was ik al 3 x verkracht.
De heks interesseerde het geen fuck wat er met de khal zou gebeuren of het kindje van Daenarys. Dat kindje zou later toch maar dorpen plat branden en mensen vermoorden, dus waarom zou ik het kind in leven laten, dacht ze.
Blij zijn dat je lekker mee mag reizen met de barbaren die je verkracht hebben en heel je dorp platgebrand? Ik snap die heks wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die heks zou blij moeten zijn dat er nu iemand opstond en haar (en anderen) wilde beschermen. Wat ervoor is gebeurd, is niet goed te praten maar je kan het de Khaleesi niet verwijten... En verder tekende ze haar eigen doodvonnis, blijkbaar vond ze dat wel oke.
Nee, er is nu iemand die een eind maakt aan hun lijden, iemand die het lef heeft om tegen Drogo in te gaan, iemand die ze beschermd. Zo iemand wil je toch koesteren ipv verraden?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blij zijn dat je lekker mee mag reizen met de barbaren die je verkracht hebben en heel je dorp platgebrand? Ik snap die heks wel.
Drogba is een voetballer van Chelsea.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die heks zou blij moeten zijn dat er nu iemand opstond en haar (en anderen) wilde beschermen. Wat ervoor is gebeurd, is niet goed te praten maar je kan het de Khaleesi niet verwijten... En verder tekende ze haar eigen doodvonnis, blijkbaar vond ze dat wel oke.
Wie is Khal Drogba trouwens? Google maakt me niet echt iets wijzer, een voetballer? Iemand met de stem zoals Drogo? Hmmm?
Puike TT, die is van Tyrion toch?
Wat Tha_Erik boven mij zegt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
er postte iemand in dit topic die dacht dat hij in een topic over de Champions League zatquote:Wie is Khal Drogba trouwens? Google maakt me niet echt iets wijzer, een voetballer? Iemand met de stem zoals Drogo? Hmmm?
Oh oke, ik hou niet van voetbal. Nou ja, EK en WK vind ik nog wel leuk.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Drogba is een voetballer van Chelsea.
En de TT is inderdaad van Tyrion.
Mja, ik snap Dany enerzijds wel. Ze heeft min of meer haar nek gerisikeerd door tegen Drogo in te gaan, gelukkig voor haar liet Drogo haar haar gang gaan met de dames en dan doet ze dit. Maar goed...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dany deed in haar naiviteit net alsof ze die vrouw had bevrijd, terwijl haar man en zijn barbaren die vrouw al alles hadden afgenomen.
Je UI doet anders vermoeden.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oh oke, ik hou niet van voetbal. Nou ja, EK en WK vind ik nog wel leuk.
Dany is in de ogen van die heks een beetje een naief dom blondje idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dany deed in haar naiviteit net alsof ze die vrouw had bevrijd, terwijl haar man en zijn barbaren die vrouw al alles hadden afgenomen.
Het is offtopic maar vooruit, het ging me om de houding, de kop, en de gebaar. Paste wel bij een kloothommel. Vond ik net leuker dan een animatie hommel met kloten. Dus tenzij je een betere Ava voor me heb hou ik deze...quote:
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 21:57 schreef Klauz het volgende:
[..]
er postte iemand in dit topic die dacht dat hij in een topic over de Champions League zat
Ik snap de grap niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Die blik van Loras ook in dat Cat-gifje
"Oh she did not just say that!"
Dat was eerst die wijndrager van Robert toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:07 schreef HiZ het volgende:
Ik vind trouwens dat die acteur die dat nieuwe bedwarmertje van Cersei speelt ook een geweldige prestatie levert
volgens mij wel. Lancel Lannisterquote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat was eerst die wijndrager van Robert toch?
Very nice!quote:
Ja die, geweldig hoe hij in die scene met Tyrion is. De manier hoe hij de overgang speelt van een haantje naar het voetveegje van Tyrion.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat was eerst die wijndrager van Robert toch?
Correctie, zoon van Kevan Lannister (de broer van Tywin).quote:Op woensdag 25 april 2012 23:35 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Precies. Lancel Lannister, zoon van Tywin Lannister.
En dus achterneefje van Cersei.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Correctie, zoon van Kevan Lannister (de broer van Tywin).
pas maar op, krijg je zulke kinderen als Joffrey vanquote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef Nagil het volgende:
Doet me denken aan een oude vriend van me die het wel vond kunnen dat hij met z'n achternichtje had gekust haha.
oja, klopt.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef Nagil het volgende:
Doet me denken aan een oude vriend van me die het wel vond kunnen dat hij met z'n achternichtje had gekust haha.
Mijn diepste excusesquote:Op woensdag 25 april 2012 23:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Correctie, zoon van Kevan Lannister (de broer van Tywin).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Daenerys Targaryen niet herkennenquote:Op donderdag 26 april 2012 02:57 schreef Vlindur het volgende:
Wie speelt zij dan? Ik herken haar helemaal niet?(zit mobiel, zoeken gaat lastig)
same, eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 03:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Cersei niet direct, Sarah Conner aan de andere kant
Ah fuck it, zou ze allebei doen, liefst tegelijkertijd
Oh!quote:Op donderdag 26 april 2012 02:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daenerys Targaryen niet herkennen
Eens. Het vertraagd ook enorm mn mobiel.quote:Op donderdag 26 april 2012 04:16 schreef Sjapoela het volgende:
Sorry hoor, maar wat een bagger staat er in de OP zeg!
Oh... Is dat de Khaleesi... ik herkende haar niet...quote:Op donderdag 26 april 2012 09:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind Emilia Clarke het lichtende voorbeeld waarom vrouwen met mooi donker haar hun haar niet moeten blonderen.
Een mooie vrouw is een mooie vrouw, maar blonderen levert ze nooit punten op.
Troost je, ik zit niet mobiel maar fixeerde me blijkbaar teveel op haar kleur haar om te zien wie ze is.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ik ga heel even in een hoekje zitten en me schamen
Headhunters (hodejegerne of zoiets) gezien? Dan wil je hem niet meer...quote:Op donderdag 26 april 2012 09:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou hem echt zo bespringen als ik daar stond.
Niet gezien neequote:Op donderdag 26 april 2012 09:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Headhunters (hodejegerne of zoiets) gezien? Dan wil je hem niet meer...
quote:Pff, dit is de grootste die ik kan vinden... ook niet verder als quarth... wel met lengte erop ^^
http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
Heb een grotere gevonden, wel wat spoilers mbt steden
http://img11.imageshack.us/img11/6163/mapkz.png (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)
Hoe weet je dat dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die eerste is redelijk accuraat, die tweede klopt voor geen meter.
Niet hemquote:Op donderdag 26 april 2012 09:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou hem echt zo bespringen als ik daar stond.
Er wordt in seizoen 1 gespeculeerd (weet niet meer door welk karakter) dat Lancel opdracht heeft gekregen (van Cersei?) om Robert constant van wijn te blijven voorzien.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft die neef van Cersei niet gewoon opdracht gekregen ook om te zorgen dat Robert dat jachttripje niet overleefde?
Dit haalde ik vorig topic toevallig ook aan bij de hele discussie omtrent bastards etc.quote:En wat me ook opviel (sorry ik heb de eps, inmiddels al een keer of 5 gezien, insomnia FTW) is dat Cersei op een gegeven moment, aan het ziekbed van Bran tegen Lady Stark zegt dat ze haar eerstgeborene is verloren en dat dat een Black Haired Beauty was... En (na 3 x kijken
) gingen daarbij ineens ook alarmbelletjes af, dat "ze" (de Lannisters) misschien dat kind ook wel uit de weg hebben geruimd omdat het dus geen incestproduct was
quote:
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 26 april 2012 10:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er wordt in seizoen 1 gespeculeerd (weet niet meer door welk karakter) dat Lancel opdracht heeft gekregen (van Cersei?) om Robert constant van wijn te blijven voorzien.
Dat tastte zijn reactievermogen zo aan dat het zwijn hem heeft weten te raken.
[..]
Dit haalde ik vorig topic toevallig ook aan bij de hele discussie omtrent bastards etc.
Ik zie Cersei er wel voor aan.
Ervan uitgaande dat er niet nog iets aan die wijn was toegevoegd? Die Pycelle is ook niet te vertrouwen duidelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er wordt in seizoen 1 gespeculeerd (weet niet meer door welk karakter) dat Lancel opdracht heeft gekregen (van Cersei?) om Robert constant van wijn te blijven voorzien.
Dat tastte zijn reactievermogen zo aan dat het zwijn hem heeft weten te raken.
Whehehe, als ik genoeg wijn drink hoef je ook niks in mijn drankje te gooien om me gekke dingen te laten doen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 10:19 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat er niet nog iets aan die wijn was toegevoegd? Die Pycelle is ook niet te vertrouwen duidelijk.
erm, dat antwoord is in de serie al gegevens. Ik wil natuurlijk niet met terugwerkende kracht spoileren (quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso
Ik snap niet dat ze dat niet beter belichten.
zou jij als Cersei zijnde het risico nemen dat ie weer vrolijk terugkwam? Of je ervan te voren van te verzekeren dat er een ongeluk zal gebeuren?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whehehe, als ik genoeg wijn drink hoef je ook niks in mijn drankje te gooien om me gekke dingen te laten doen hoor
Eens, al denk ik dat in dit geval de blondering functioneel moest zijn. Volgens mij komt ze namelijk uit een volk met (bijna) alleen blond haar en het zou een beetje raar zijn als ze dan opeens als brunette door de serie heen huppelt.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind Emilia Clarke het lichtende voorbeeld waarom vrouwen met mooi donker haar hun haar niet moeten blonderen.
Een mooie vrouw is een mooie vrouw, maar blonderen levert ze nooit punten op.
Sansa toch niet? Ayra vast ook nietquote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef Franknfurter het volgende:
Ja, bijna iedere vrouwelijke castlid heeft een pruik toch?
http://www.tvguide.com/Ne(...)-Clarke-1034335.aspxquote:The jeggings were only part of her transformation. Like Lloyd, who plays her on-screen brother, the brunette Clarke had to don a wig in order to look like a true Targaryen, a bloodline known for their signature platinum locks. " Yes, it was a wig," she confirms. "I got so upset every time I took the wig off because it was so beautiful and I saw my own hair."
SPOILER: mooie plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Wie is die tweede van rechts?quote:
Oh!quote:
SPOILER: foto van lena headeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
heb ik ook met caetelynquote:Op donderdag 26 april 2012 11:15 schreef Wihakayda het volgende:
Vind cercei in de serie mooier dan in het echt
Yep - toen was ze echt leuk.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef Franknfurter het volgende:
Lena Headey heeft ook gespeeld in Imagine me and you, daarvan herkende ik haar dus
En nu?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef Asskimo het volgende:
[..]
"My son is fighting a war, not playing at one!"
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Als we toch bezig zijn, Daenerys:
[ afbeelding ]
En zoek voor de gein eens op Roxanne McKee op Google Afbeeldingen, zij speelt Doreah (het kadootje aan Daenerys om haar de 'arts of love' te leren):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was erbij toen het allemaal gebeurde, vroeger in de Jordaan.quote:
Okay.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Splodgenessabounds het volgende:
En zoek voor de gein eens op Roxanne McKee op Google Afbeeldingen
Maisie Williams, oftewel Arya, heeft inderdaad haar haar af laten knippen voor deze rol van Aryaquote:Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sansa toch niet? Ayra vast ook niet
Ayra is echt leuk trouwens
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Uit de laatste South Park aflevering
[ afbeelding ]
Heerlijk inderdaad om alles in één keer te kunnen kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Prachtige serie
Veel te laat het bestaan hiervan ontdekt, dus afgelopen weken even keihard seizoen 1 in moeten halen.
Maakt het nu wel lastig om dan telkens een week op een nieuwe aflevering te moeten wachten.
Alleen die scene.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^Staat de hele aflevering bol van Game of Thrones of alleen die scène?
[..]
Jammer. Wel een prachtige vrouwquote:Op donderdag 26 april 2012 11:19 schreef Wihakayda het volgende:
Veel tattoo's op cersei
[ afbeelding ]
Ja niks eigenlijk, dat was gewoon de blik van Loras toen Catelyn dat zei. + hij had verloren natuurlijk..quote:
Sowieso hittebestendigquote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, Valeryan steel bakt vast prima!
Dat komt omdat het heel erg zeldzaam is en maar een paar families bezitten wapens gemaakt van valeryan steelquote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de lachkriebels als het over Valeryan steel gaat in de serie. Werkelijk iedere scène waarin het genoemd wordt gaat zo:
Persoon 1: toont een dolk/zwaard/helm/omgesmolten zwaard/muntje
Persoon 2: betast het ding
Persoon 1: Its Valeryan steel!![]()
Persoon 1 + 2: betekenisvolle blikken en eerbiedige stilte van minimaal 2 minuten
Nouja, het zal wel wat zijn dus.
Voor veels te veel geld, kun je het zelf ook kopenquote:Valyrian steel is a magical alloy invented in Valyria and used to make weapons of unparalleled quality. Valyrian steel blades are lighter, stronger, and sharper than even the best castle-forged steel, and feature distinctive rippled patterns similar to Damascus steel. Only the greatest weaponsmiths can reforge swords from existing Valyrian steel, but the secret of creating such an alloy was apparently lost with Valyria, making those remaining weapons highly treasured and extremely rare. Most Valyrian steel blades in Westeros are treasured heirlooms of noble houses, each with its own name and storied history.
The blacksmiths of Qohor claim to know how to reforge Valyrian steel, and Tobho Mott did reforge Ice at the request of the Lannisters, in King's Landing.
According to semi-canon sources, it is the spells and magic that make the steel special.
pff ja inderdaad, die man heeft een fantasie! en een geheugen!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het wel knap van George R.R. Martin dat hij alle onzin nog uit elkaar kan houden met die duizenden karakters en eigenschappen van de landen. Maar er zitten vast inconsistenties in zijn verhaal.
Staat een kleine spoiler in:quote:Op donderdag 26 april 2012 15:57 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Voor veels te veel geld, kun je het zelf ook kopen![]()
http://www.valyriansteel.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat komt dan weer omdat Valerya niet meer bestaat.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat komt omdat het heel erg zeldzaam is en maar een paar families bezitten wapens gemaakt van valeryan steel
Daarom doe ik het voor je.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hmm google zeurde niet eens dat ik het verkeerd spelde
Hoezo fantasie? Het is waargebeurd hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:02 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
pff ja inderdaad, die man heeft een fantasie! en een geheugen!
maar hij is ook vrij mysterieus over veel dingen, dus hij laat ruimte over om er later nog altijd wat bij te verzinnen.
Ik denk dat het een echte wereld is, in zijn hoofd. Daarmee dus makkelijker te onthouden
ja er is volgensmij eens een boot 5 maanden voor dat ie vertrok aangekomen aan de andere kant van de zee en dat soort dingen, maar mij vallen ze in ieder geval niet opquote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het wel knap van George R.R. Martin dat hij alle onzin nog uit elkaar kan houden met die duizenden karakters en eigenschappen van de landen. Maar er zitten vast inconsistenties in zijn verhaal.
Hij vraagt soms de makers van Westeros.org om hulp als hij zelf niet meer weet hoe iets nou precies zat.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vind het niet veel moeilijker dan S1 moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef casper019 het volgende:
ligt het nou aan mij of is seizoen 2 wat lastiger te volgen?
ik vind het soms lastig te volgen wie nou tegen wie is en wat er allemaal gebeurd
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe een beetje tam in vergelijk met de vorige. Ik hoop dat er binnenkort weer een beetje herrie in de tent komt.
Nog een beetje opbouwen natuurlijk. Maar elke aflevering vind ik tot nu toe nog steeds spannend.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe een beetje tam in vergelijk met de vorige. Ik hoop dat er binnenkort weer een beetje herrie in de tent komt.
ik moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij is de grootste fout dat een of andere vrouw zomaar weer leefde.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef Kirov het volgende:
Hij heeft ook wel fouten gemaakt in de boeken, vaak mbt omschrijving van het uiterlijk van verschillende personen.
quote:
Yoren judges youquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:07 schreef Ugjerke het volgende:
D'r worden wel wat minder mensen brut vermoord of neergestoken inderdaad.
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij is de grootste fout dat een of andere vrouw zomaar weer leefde.
quote:
And Lommy cries a little.quote:
Wat een overdreven kut Amerikanenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:40 schreef Tweek het volgende:
De reactie van een bar in new york op de laatste 8 minuten van aflevering 4.
Boekspoiler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Boekspoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Sansa en The Hound iddquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hot Pie, Melisandre en Stannis, Arya en Gendry, Sansa en The Hound.
Dus Cersei komt maar net boven de wolf van Jon uit?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas wel heel klein. Let wel op Bran
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.
[ Bericht 2% gewijzigd door Phaelanx_NL op 27-04-2012 14:30:42 ]Geen referral hier.
Jo(h)n de Wolf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus Cersei komt maar net boven de wolf van Jon uit?
Hodorquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig! Vind Harrenhal ook erg mooiquote:Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef Wihakayda het volgende:
Kimberley Pope—a concept artist who’s worked on Scott Pilgrim vs. the World, Agora, Elizabeth: the Golden Age, and of course Game of Thrones—has shared a number of examples of concept art, both for this season and last
Winterfell
[ afbeelding ]
Zeker niet lelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
WTF uit welke film komt dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, die kunnen lekker op je kin sabbelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drag me to Hellquote:
Ik had haar dus serieus niet herkend als zijnde Cassiequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]Ik ben ongeveer Khal DrogoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Tot en met boek 3 zal geen probleem zijn. Ben nu zelf in boek 4 bezig en die is wat lastiger door te komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef Franknfurter het volgende:
net de eerste vier boeken gekocht, uiteraard in het engels. Ben benieuwd of ik er helemaal doorheen kom.
ik leg net boek 3 weg, uit. Was wel een heftige vond ik. Halverwege had ik f geen zin meer maar tegen het eind was eht weer spannend as ever. Nu boek 4 dan, maar das voor na het weekendquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Tot en met boek 3 zal geen probleem zijn. Ben nu zelf in boek 4 bezig en die is wat lastiger door te komen.
Het klopt niet. Robert is langer dan Stannis en langer dan Ned.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
doe eens spoileren, ik zie t niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het klopt niet. Robert is langer dan Stannis en langer dan Ned.
En volgens mij staat er een kneiter van een spoiler in dat plaatje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rolquote:Rhaegal is vernoemd naar mijn oudste broer Rhaegar, die omkwam op zee nog voor ikzelf geboren was en naar wie ik ook mijn ongeboren kind heb vernoemd.
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.quote:
maar je hebt al gespoilerd dat er een spoiler in zit. Ons een beetje blij maken met een dooie mus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
Bij de zinsnede "omgekomen op zee" denk je toch eerder aan schipbreuk ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef Gwywen het volgende:
Trident, zee, wie maalt erom![]()
De vermeende spoiler ga ik hier overigens niet verklappen, ik heb als boekenlezer al genoeg op m'n kop gehad in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.Reus!
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
ik vind die mond juist helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
Harder dan een farao zijn vrouw.quote:
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
De spoiler is volgens mij dat Tyrion de kleinste is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik denk 'm gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik ook niet meer preciesquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.
Kans lijkt me groter dat het bij de vertaling fout is gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef Saavedra het volgende:
http://www.itshbo.nl/seri(...)ones-seizoen-2_32823
Ik zit net dit te lezen
Zie ik ineens deze passage
[..]
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rol
Er moeten zelfs nog 2 boeken komen dus daar valt nog niets over te zeggenquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Saavedra het volgende:
Zijn er vijf boeken?? Dus sommige characters blijven de hele serie lang leven?
Spoilers spoilers
quote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Saavedra het volgende:
Zijn er vijf boeken?? Dus sommige characters blijven de hele serie lang leven?
Spoilers spoilers
Eigenlijk zijn er nog twee boeken te gaan. Eerst komt Winds of Winter, daarna nog Dreams of Spring.quote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef Sorella het volgende:
Er zijn in totaal nu 7 boeken uitgebracht.
1 het spel der tronen
2 de strijd der koningen
3 een storm van zwaarden - staal en sneeuw
3a een storm van zwaarden - bloed en goud
4 een feestmaal voor kraaien
5 dans met draken - oude vetes nieuwe strijd
5a dans met draken - zwaarden tegen draken
Nog 1 boek tegaan maar denk dat die ook in tweeen opgesplits wordt.
Er zijn 5 boeken uitgebracht. Dat boeken in tweeën gesplitst zijn wil niet zeggen dat het ook twee boeken zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef Sorella het volgende:
Er zijn in totaal nu 7 boeken uitgebracht.
1 het spel der tronen
2 de strijd der koningen
3 een storm van zwaarden - staal en sneeuw
3a een storm van zwaarden - bloed en goud
4 een feestmaal voor kraaien
5 dans met draken - oude vetes nieuwe strijd
5a dans met draken - zwaarden tegen draken
Nog 1 boek tegaan maar denk dat die ook in tweeen opgesplits wordt.
Release data 1/1/2023 en 1/1/2048quote:Op zondag 29 april 2012 10:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er nog twee boeken te gaan. Eerst komt Winds of Winter, daarna nog Dreams of Spring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILERS.Amen.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef Jivis het volgende:
Mensen, ik wil helemaal niet weten dat men in boek 5De titel is een verwijzing naar een burgeroorlog uit de geschiedenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILERS.Beneath the gold, the bitter steel
Het ging niet om de titel, maar de uitleg die de poster er daarna tussen haakjes bij gaf.quote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
De titel is een verwijzing naar een burgeroorlog uit de geschiedenis.
Dat is de subtitel van het boek maar die zijn ook nietszeggendquote:Op zondag 29 april 2012 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het ging niet om de titel, maar de uitleg die de poster er daarna tussen haakjes bij gaf.
Ik hoop het maar, anders ben ik over +- vier jaar heul boosquote:Op zondag 29 april 2012 15:33 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is de subtitel van het boek maar die zijn ook nietszeggend
ja staat pas in boek 4quote:
Je hebt ook nog de verhalen van Dunk and Eggquote:Op zondag 29 april 2012 13:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn 5 boeken uitgebracht. Dat boeken in tweeën gesplitst zijn wil niet zeggen dat het ook twee boeken zijn.
quote:
Kan vanavond al mits je in Amerika bent.quote:Op zondag 29 april 2012 17:17 schreef benx het volgende:
Kan ik vanavond de Ep al kijken of? hoelaat is het ongeveer? of moet ik tot morgen wachten en dan van piraten baai halen?
Zal een mannending zijn danquote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zie het goede in Cersei echt niet hoor.
Moet je de gesprekken tussen haar en Robert maar eens bekijken, of in diezelfde aflevering met Jaime over Bran (aflevering 3 van seizoen 1)quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zal de spoiler/boek nazi's wel weer over me heen krijgen, maar als boeklezer krijg je een ander beeld van Cersei. Catelyn komt in de serie ook wat vriendelijker over. Komt waarschijnlijk ook door de actrices.quote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Moet je de gesprekken tussen haar en Robert maar eens bekijken, of in diezelfde aflevering met Jaime over Bran (aflevering 3 van seizoen 1)
Idd, ik hoop dat hij aan het einde van dit seizoen wel wat meer gaat spelen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Jaime Lannister heeft wel echt te kleine rol dit seizoen !
Hij zit dan ook gewoon gevangen he. Niet zoveel te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Jaime Lannister heeft wel echt te kleine rol dit seizoen !
Hoop dat ie snel vrijkomt dan.quote:Op maandag 30 april 2012 13:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij zit dan ook gewoon gevangen he. Niet zoveel te doen.
There's no cure for being a cuntquote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef ems. het volgende:
Ik vind Cersei in zowel het boek als de serie anders een verschrikkelijke cunt. Af en toe valt ze even terug in hoe ze was vóórdat ze werd uitgehuwelijkd aan Robert maar van die jeugdelijke vriendelijkheid is nog maar weinig over
Ik zie het goede wel terug in hoe ze een moeder is, uiteindelijk wil ze het beste voor haar kinderen en dat is naast Koningin spelen haar grootste prioriteit volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Als Joffrey een voorbeeld is van "het beste voor hebben" dan zegt dat ook niet veel goeds over haar als moeder. Ze zit er namelijk met haar neus bovenop en laat hem lekker zijn gang gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie het goede wel terug in hoe ze een moeder is, uiteindelijk wil ze het beste voor haar kinderen en dat is naast Koningin spelen haar grootste prioriteit volgens mij.
Ja, dat begreep ik wel.quote:Op maandag 30 april 2012 15:43 schreef Angelof9 het volgende:
Theon wil dolgraag aan zijn vader en zus bewijzen dat hij een Greyjoy is en geen Stark. Daarbij die speech over bevelen krijgen is iets anders dan bevelen opvolgen. Dan nog Bran's droom over "de zee" die over Winterfell heenspoelt.
De conclusie lijkt me duidelijk.
lol..volgens mij het beste compliment dat ze in dit topic heeft gekregenquote:Op maandag 30 april 2012 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
Holy shit, ik had totaal niet door dat Melisandre gespeeld werd door Carice van Houten.
Allerminstquote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef Kakpizza het volgende:
Zijn er trouwens bezwaren dat ik te veel plaatjes post? Ik kan begrijpen dat mensen dit vervelend vinden.
Gotta love a good plot...quote:
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar isquote:Op maandag 30 april 2012 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat heeft Daenerys toch altijd van die reuzen die haar frele lijfje willen... eeuh... huwen...
Nope..please continue....quote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef Kakpizza het volgende:
Zijn er trouwens bezwaren dat ik te veel plaatjes post? Ik kan begrijpen dat mensen dit vervelend vinden.
BY RIGHT JAH!!! BY RIGHT!!!!quote:Op maandag 30 april 2012 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar is
THIS IS MINE! AND THIS! AND THIS! BY RIGHT!!!!quote:
Ik vind dat wel mooi, zo'n klein jong ding die de hele wereld wil opeisenquote:Op maandag 30 april 2012 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar is
Zeker waar. Dit >>quote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik ben ook wel een beetje team Deaneryss hoor! Maar ze is regelmatig erg irritant
Zitten we nu ingedeeld in teams ja?quote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik ben ook wel een beetje team Deaneryss hoor! Maar ze is regelmatig erg irritant
Die vind ik doodeng, Brienne!quote:Op maandag 30 april 2012 19:09 schreef Angelof9 het volgende:
Tywin![]()
Tyrion is top en Jaime is![]()
Maar ik ben Team Brienne!
quote:
Ben je vergeten hoe hij tegen Tyrion tekeerging? Toen hij dat hert aan gort stond te hakkenquote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Tywin is juist geweldig. Met name in de serie dankzij zijn wat grotere rol dan in het boek. Hoe kan je hem nou'en
Als die hagedis een draak is dan is mijn lul een reus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |