quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.
[ Bericht 2% gewijzigd door Phaelanx_NL op 27-04-2012 14:30:42 ]Geen referral hier.
Jo(h)n de Wolf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus Cersei komt maar net boven de wolf van Jon uit?
Hodorquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas wel heel klein. Let wel op Bran
Prachtig! Vind Harrenhal ook erg mooiquote:Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef Wihakayda het volgende:
Kimberley Pope—a concept artist who’s worked on Scott Pilgrim vs. the World, Agora, Elizabeth: the Golden Age, and of course Game of Thrones—has shared a number of examples of concept art, both for this season and last
Winterfell
[ afbeelding ]
Zeker niet lelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
WTF uit welke film komt dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, die kunnen lekker op je kin sabbelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drag me to Hellquote:
Ik had haar dus serieus niet herkend als zijnde Cassiequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]Ik ben ongeveer Khal DrogoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Tot en met boek 3 zal geen probleem zijn. Ben nu zelf in boek 4 bezig en die is wat lastiger door te komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef Franknfurter het volgende:
net de eerste vier boeken gekocht, uiteraard in het engels. Ben benieuwd of ik er helemaal doorheen kom.
ik leg net boek 3 weg, uit. Was wel een heftige vond ik. Halverwege had ik f geen zin meer maar tegen het eind was eht weer spannend as ever. Nu boek 4 dan, maar das voor na het weekendquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Tot en met boek 3 zal geen probleem zijn. Ben nu zelf in boek 4 bezig en die is wat lastiger door te komen.
Het klopt niet. Robert is langer dan Stannis en langer dan Ned.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas wel heel klein. Let wel op Bran
doe eens spoileren, ik zie t niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het klopt niet. Robert is langer dan Stannis en langer dan Ned.
En volgens mij staat er een kneiter van een spoiler in dat plaatje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rolquote:Rhaegal is vernoemd naar mijn oudste broer Rhaegar, die omkwam op zee nog voor ikzelf geboren was en naar wie ik ook mijn ongeboren kind heb vernoemd.
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.quote:
maar je hebt al gespoilerd dat er een spoiler in zit. Ons een beetje blij maken met een dooie mus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
Bij de zinsnede "omgekomen op zee" denk je toch eerder aan schipbreuk ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef Gwywen het volgende:
Trident, zee, wie maalt erom![]()
De vermeende spoiler ga ik hier overigens niet verklappen, ik heb als boekenlezer al genoeg op m'n kop gehad in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.Reus!
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
ik vind die mond juist helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
Harder dan een farao zijn vrouw.quote:
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
De spoiler is volgens mij dat Tyrion de kleinste is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik denk 'm gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik ook niet meer preciesquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.
Kans lijkt me groter dat het bij de vertaling fout is gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef Saavedra het volgende:
http://www.itshbo.nl/seri(...)ones-seizoen-2_32823
Ik zit net dit te lezen
Zie ik ineens deze passage
[..]
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |