http://www.tvguide.com/Ne(...)-Clarke-1034335.aspxquote:The jeggings were only part of her transformation. Like Lloyd, who plays her on-screen brother, the brunette Clarke had to don a wig in order to look like a true Targaryen, a bloodline known for their signature platinum locks. " Yes, it was a wig," she confirms. "I got so upset every time I took the wig off because it was so beautiful and I saw my own hair."
SPOILER: mooie plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Wie is die tweede van rechts?quote:
Oh!quote:
SPOILER: foto van lena headeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
heb ik ook met caetelynquote:Op donderdag 26 april 2012 11:15 schreef Wihakayda het volgende:
Vind cercei in de serie mooier dan in het echt
Yep - toen was ze echt leuk.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef Franknfurter het volgende:
Lena Headey heeft ook gespeeld in Imagine me and you, daarvan herkende ik haar dus
En nu?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef Asskimo het volgende:
[..]
"My son is fighting a war, not playing at one!"
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Als we toch bezig zijn, Daenerys:
[ afbeelding ]
En zoek voor de gein eens op Roxanne McKee op Google Afbeeldingen, zij speelt Doreah (het kadootje aan Daenerys om haar de 'arts of love' te leren):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was erbij toen het allemaal gebeurde, vroeger in de Jordaan.quote:
Okay.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Splodgenessabounds het volgende:
En zoek voor de gein eens op Roxanne McKee op Google Afbeeldingen
Maisie Williams, oftewel Arya, heeft inderdaad haar haar af laten knippen voor deze rol van Aryaquote:Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sansa toch niet? Ayra vast ook niet
Ayra is echt leuk trouwens
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Uit de laatste South Park aflevering
[ afbeelding ]
Heerlijk inderdaad om alles in één keer te kunnen kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Prachtige serie
Veel te laat het bestaan hiervan ontdekt, dus afgelopen weken even keihard seizoen 1 in moeten halen.
Maakt het nu wel lastig om dan telkens een week op een nieuwe aflevering te moeten wachten.
Alleen die scene.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^Staat de hele aflevering bol van Game of Thrones of alleen die scène?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |