Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.quote:
maar je hebt al gespoilerd dat er een spoiler in zit. Ons een beetje blij maken met een dooie mus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
Bij de zinsnede "omgekomen op zee" denk je toch eerder aan schipbreuk ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef Gwywen het volgende:
Trident, zee, wie maalt erom![]()
De vermeende spoiler ga ik hier overigens niet verklappen, ik heb als boekenlezer al genoeg op m'n kop gehad in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.Reus!
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
ik vind die mond juist helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
Harder dan een farao zijn vrouw.quote:
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
De spoiler is volgens mij dat Tyrion de kleinste is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik denk 'm gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik ook niet meer preciesquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.
Kans lijkt me groter dat het bij de vertaling fout is gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef Saavedra het volgende:
http://www.itshbo.nl/seri(...)ones-seizoen-2_32823
Ik zit net dit te lezen
Zie ik ineens deze passage
[..]
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rol
Er moeten zelfs nog 2 boeken komen dus daar valt nog niets over te zeggenquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Saavedra het volgende:
Zijn er vijf boeken?? Dus sommige characters blijven de hele serie lang leven?
Spoilers spoilers
quote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Saavedra het volgende:
Zijn er vijf boeken?? Dus sommige characters blijven de hele serie lang leven?
Spoilers spoilers
Eigenlijk zijn er nog twee boeken te gaan. Eerst komt Winds of Winter, daarna nog Dreams of Spring.quote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef Sorella het volgende:
Er zijn in totaal nu 7 boeken uitgebracht.
1 het spel der tronen
2 de strijd der koningen
3 een storm van zwaarden - staal en sneeuw
3a een storm van zwaarden - bloed en goud
4 een feestmaal voor kraaien
5 dans met draken - oude vetes nieuwe strijd
5a dans met draken - zwaarden tegen draken
Nog 1 boek tegaan maar denk dat die ook in tweeen opgesplits wordt.
Er zijn 5 boeken uitgebracht. Dat boeken in tweeën gesplitst zijn wil niet zeggen dat het ook twee boeken zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef Sorella het volgende:
Er zijn in totaal nu 7 boeken uitgebracht.
1 het spel der tronen
2 de strijd der koningen
3 een storm van zwaarden - staal en sneeuw
3a een storm van zwaarden - bloed en goud
4 een feestmaal voor kraaien
5 dans met draken - oude vetes nieuwe strijd
5a dans met draken - zwaarden tegen draken
Nog 1 boek tegaan maar denk dat die ook in tweeen opgesplits wordt.
Release data 1/1/2023 en 1/1/2048quote:Op zondag 29 april 2012 10:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er nog twee boeken te gaan. Eerst komt Winds of Winter, daarna nog Dreams of Spring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILERS.Amen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |