Jammer. Wel een prachtige vrouwquote:Op donderdag 26 april 2012 11:19 schreef Wihakayda het volgende:
Veel tattoo's op cersei
[ afbeelding ]
Ja niks eigenlijk, dat was gewoon de blik van Loras toen Catelyn dat zei. + hij had verloren natuurlijk..quote:
Sowieso hittebestendigquote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, Valeryan steel bakt vast prima!
Dat komt omdat het heel erg zeldzaam is en maar een paar families bezitten wapens gemaakt van valeryan steelquote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de lachkriebels als het over Valeryan steel gaat in de serie. Werkelijk iedere scène waarin het genoemd wordt gaat zo:
Persoon 1: toont een dolk/zwaard/helm/omgesmolten zwaard/muntje
Persoon 2: betast het ding
Persoon 1: Its Valeryan steel!![]()
Persoon 1 + 2: betekenisvolle blikken en eerbiedige stilte van minimaal 2 minuten
Nouja, het zal wel wat zijn dus.
Voor veels te veel geld, kun je het zelf ook kopenquote:Valyrian steel is a magical alloy invented in Valyria and used to make weapons of unparalleled quality. Valyrian steel blades are lighter, stronger, and sharper than even the best castle-forged steel, and feature distinctive rippled patterns similar to Damascus steel. Only the greatest weaponsmiths can reforge swords from existing Valyrian steel, but the secret of creating such an alloy was apparently lost with Valyria, making those remaining weapons highly treasured and extremely rare. Most Valyrian steel blades in Westeros are treasured heirlooms of noble houses, each with its own name and storied history.
The blacksmiths of Qohor claim to know how to reforge Valyrian steel, and Tobho Mott did reforge Ice at the request of the Lannisters, in King's Landing.
According to semi-canon sources, it is the spells and magic that make the steel special.
pff ja inderdaad, die man heeft een fantasie! en een geheugen!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het wel knap van George R.R. Martin dat hij alle onzin nog uit elkaar kan houden met die duizenden karakters en eigenschappen van de landen. Maar er zitten vast inconsistenties in zijn verhaal.
Staat een kleine spoiler in:quote:Op donderdag 26 april 2012 15:57 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Voor veels te veel geld, kun je het zelf ook kopen![]()
http://www.valyriansteel.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat komt dan weer omdat Valerya niet meer bestaat.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat komt omdat het heel erg zeldzaam is en maar een paar families bezitten wapens gemaakt van valeryan steel
Daarom doe ik het voor je.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hmm google zeurde niet eens dat ik het verkeerd spelde
Hoezo fantasie? Het is waargebeurd hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:02 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
pff ja inderdaad, die man heeft een fantasie! en een geheugen!
maar hij is ook vrij mysterieus over veel dingen, dus hij laat ruimte over om er later nog altijd wat bij te verzinnen.
Ik denk dat het een echte wereld is, in zijn hoofd. Daarmee dus makkelijker te onthouden
ja er is volgensmij eens een boot 5 maanden voor dat ie vertrok aangekomen aan de andere kant van de zee en dat soort dingen, maar mij vallen ze in ieder geval niet opquote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het wel knap van George R.R. Martin dat hij alle onzin nog uit elkaar kan houden met die duizenden karakters en eigenschappen van de landen. Maar er zitten vast inconsistenties in zijn verhaal.
Hij vraagt soms de makers van Westeros.org om hulp als hij zelf niet meer weet hoe iets nou precies zat.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vind het niet veel moeilijker dan S1 moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef casper019 het volgende:
ligt het nou aan mij of is seizoen 2 wat lastiger te volgen?
ik vind het soms lastig te volgen wie nou tegen wie is en wat er allemaal gebeurd
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe een beetje tam in vergelijk met de vorige. Ik hoop dat er binnenkort weer een beetje herrie in de tent komt.
Nog een beetje opbouwen natuurlijk. Maar elke aflevering vind ik tot nu toe nog steeds spannend.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe een beetje tam in vergelijk met de vorige. Ik hoop dat er binnenkort weer een beetje herrie in de tent komt.
ik moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij is de grootste fout dat een of andere vrouw zomaar weer leefde.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef Kirov het volgende:
Hij heeft ook wel fouten gemaakt in de boeken, vaak mbt omschrijving van het uiterlijk van verschillende personen.
quote:
Yoren judges youquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:07 schreef Ugjerke het volgende:
D'r worden wel wat minder mensen brut vermoord of neergestoken inderdaad.
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij is de grootste fout dat een of andere vrouw zomaar weer leefde.
quote:
And Lommy cries a little.quote:
Wat een overdreven kut Amerikanenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:40 schreef Tweek het volgende:
De reactie van een bar in new york op de laatste 8 minuten van aflevering 4.
Boekspoiler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Boekspoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Sansa en The Hound iddquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hot Pie, Melisandre en Stannis, Arya en Gendry, Sansa en The Hound.
Dus Cersei komt maar net boven de wolf van Jon uit?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas wel heel klein. Let wel op Bran
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.
[ Bericht 2% gewijzigd door Phaelanx_NL op 27-04-2012 14:30:42 ]Geen referral hier.
Jo(h)n de Wolf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus Cersei komt maar net boven de wolf van Jon uit?
Hodorquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig! Vind Harrenhal ook erg mooiquote:Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef Wihakayda het volgende:
Kimberley Pope—a concept artist who’s worked on Scott Pilgrim vs. the World, Agora, Elizabeth: the Golden Age, and of course Game of Thrones—has shared a number of examples of concept art, both for this season and last
Winterfell
[ afbeelding ]
Zeker niet lelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
WTF uit welke film komt dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, die kunnen lekker op je kin sabbelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drag me to Hellquote:
Ik had haar dus serieus niet herkend als zijnde Cassiequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]Ik ben ongeveer Khal DrogoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Tot en met boek 3 zal geen probleem zijn. Ben nu zelf in boek 4 bezig en die is wat lastiger door te komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef Franknfurter het volgende:
net de eerste vier boeken gekocht, uiteraard in het engels. Ben benieuwd of ik er helemaal doorheen kom.
ik leg net boek 3 weg, uit. Was wel een heftige vond ik. Halverwege had ik f geen zin meer maar tegen het eind was eht weer spannend as ever. Nu boek 4 dan, maar das voor na het weekendquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Tot en met boek 3 zal geen probleem zijn. Ben nu zelf in boek 4 bezig en die is wat lastiger door te komen.
Het klopt niet. Robert is langer dan Stannis en langer dan Ned.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
doe eens spoileren, ik zie t niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het klopt niet. Robert is langer dan Stannis en langer dan Ned.
En volgens mij staat er een kneiter van een spoiler in dat plaatje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rolquote:Rhaegal is vernoemd naar mijn oudste broer Rhaegar, die omkwam op zee nog voor ikzelf geboren was en naar wie ik ook mijn ongeboren kind heb vernoemd.
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.quote:
maar je hebt al gespoilerd dat er een spoiler in zit. Ons een beetje blij maken met een dooie mus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
Bij de zinsnede "omgekomen op zee" denk je toch eerder aan schipbreuk ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef Gwywen het volgende:
Trident, zee, wie maalt erom![]()
De vermeende spoiler ga ik hier overigens niet verklappen, ik heb als boekenlezer al genoeg op m'n kop gehad in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.Reus!
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
ik vind die mond juist helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
Harder dan een farao zijn vrouw.quote:
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
De spoiler is volgens mij dat Tyrion de kleinste is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik denk 'm gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik ook niet meer preciesquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.
Kans lijkt me groter dat het bij de vertaling fout is gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef Saavedra het volgende:
http://www.itshbo.nl/seri(...)ones-seizoen-2_32823
Ik zit net dit te lezen
Zie ik ineens deze passage
[..]
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |