ja er is volgensmij eens een boot 5 maanden voor dat ie vertrok aangekomen aan de andere kant van de zee en dat soort dingen, maar mij vallen ze in ieder geval niet opquote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het wel knap van George R.R. Martin dat hij alle onzin nog uit elkaar kan houden met die duizenden karakters en eigenschappen van de landen. Maar er zitten vast inconsistenties in zijn verhaal.
Hij vraagt soms de makers van Westeros.org om hulp als hij zelf niet meer weet hoe iets nou precies zat.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het wel knap van George R.R. Martin dat hij alle onzin nog uit elkaar kan houden met die duizenden karakters en eigenschappen van de landen. Maar er zitten vast inconsistenties in zijn verhaal.
Vind het niet veel moeilijker dan S1 moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef casper019 het volgende:
ligt het nou aan mij of is seizoen 2 wat lastiger te volgen?
ik vind het soms lastig te volgen wie nou tegen wie is en wat er allemaal gebeurd
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe een beetje tam in vergelijk met de vorige. Ik hoop dat er binnenkort weer een beetje herrie in de tent komt.
Nog een beetje opbouwen natuurlijk. Maar elke aflevering vind ik tot nu toe nog steeds spannend.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe een beetje tam in vergelijk met de vorige. Ik hoop dat er binnenkort weer een beetje herrie in de tent komt.
ik moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef VeX- het volgende:
Volgens mij is de grootste fout dat een of andere vrouw zomaar weer leefde.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef Kirov het volgende:
Hij heeft ook wel fouten gemaakt in de boeken, vaak mbt omschrijving van het uiterlijk van verschillende personen.
quote:
Yoren judges youquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:07 schreef Ugjerke het volgende:
D'r worden wel wat minder mensen brut vermoord of neergestoken inderdaad.
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij is de grootste fout dat een of andere vrouw zomaar weer leefde.
quote:
And Lommy cries a little.quote:
Wat een overdreven kut Amerikanenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:40 schreef Tweek het volgende:
De reactie van een bar in new york op de laatste 8 minuten van aflevering 4.
Boekspoiler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Boekspoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Sansa en The Hound iddquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hot Pie, Melisandre en Stannis, Arya en Gendry, Sansa en The Hound.
Dus Cersei komt maar net boven de wolf van Jon uit?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas wel heel klein. Let wel op Bran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |