Zeker niet lelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
WTF uit welke film komt dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, die kunnen lekker op je kin sabbelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drag me to Hellquote:
Ik had haar dus serieus niet herkend als zijnde Cassiequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]Ik ben ongeveer Khal DrogoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Tot en met boek 3 zal geen probleem zijn. Ben nu zelf in boek 4 bezig en die is wat lastiger door te komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef Franknfurter het volgende:
net de eerste vier boeken gekocht, uiteraard in het engels. Ben benieuwd of ik er helemaal doorheen kom.
ik leg net boek 3 weg, uit. Was wel een heftige vond ik. Halverwege had ik f geen zin meer maar tegen het eind was eht weer spannend as ever. Nu boek 4 dan, maar das voor na het weekendquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Tot en met boek 3 zal geen probleem zijn. Ben nu zelf in boek 4 bezig en die is wat lastiger door te komen.
Het klopt niet. Robert is langer dan Stannis en langer dan Ned.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas wel heel klein. Let wel op Bran
doe eens spoileren, ik zie t niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het klopt niet. Robert is langer dan Stannis en langer dan Ned.
En volgens mij staat er een kneiter van een spoiler in dat plaatje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rolquote:Rhaegal is vernoemd naar mijn oudste broer Rhaegar, die omkwam op zee nog voor ikzelf geboren was en naar wie ik ook mijn ongeboren kind heb vernoemd.
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.quote:
maar je hebt al gespoilerd dat er een spoiler in zit. Ons een beetje blij maken met een dooie mus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
Bij de zinsnede "omgekomen op zee" denk je toch eerder aan schipbreuk ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef Gwywen het volgende:
Trident, zee, wie maalt erom![]()
De vermeende spoiler ga ik hier overigens niet verklappen, ik heb als boekenlezer al genoeg op m'n kop gehad in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik ben groter dan Sandor Clegane.Reus!
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
ik vind die mond juist helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]'
Ik vind 'r niet lelijk trouwens. Sure, ze heeft aanwezige tanden, maar zo heeft iedereen wel iets.
Harder dan een farao zijn vrouw.quote:
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze die toch openen en dan gaan ze huilie doen.
Niemand ziet de spoiler, dan is hij er voor jullie gewoon niet, oké?
De spoiler is volgens mij dat Tyrion de kleinste is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik denk 'm gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Nagil het volgende:
[..]
godver dit is net Waar is Wally. Kan de spoiler niet vinden!
Ik ook niet meer preciesquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. En ik heb alle 5 boeken gelezen.
Kans lijkt me groter dat het bij de vertaling fout is gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef Saavedra het volgende:
http://www.itshbo.nl/seri(...)ones-seizoen-2_32823
Ik zit net dit te lezen
Zie ik ineens deze passage
[..]
Nou die heeft ook veel research gedaan naar haar rol
Er moeten zelfs nog 2 boeken komen dus daar valt nog niets over te zeggenquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Saavedra het volgende:
Zijn er vijf boeken?? Dus sommige characters blijven de hele serie lang leven?
Spoilers spoilers
quote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Saavedra het volgende:
Zijn er vijf boeken?? Dus sommige characters blijven de hele serie lang leven?
Spoilers spoilers
Eigenlijk zijn er nog twee boeken te gaan. Eerst komt Winds of Winter, daarna nog Dreams of Spring.quote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef Sorella het volgende:
Er zijn in totaal nu 7 boeken uitgebracht.
1 het spel der tronen
2 de strijd der koningen
3 een storm van zwaarden - staal en sneeuw
3a een storm van zwaarden - bloed en goud
4 een feestmaal voor kraaien
5 dans met draken - oude vetes nieuwe strijd
5a dans met draken - zwaarden tegen draken
Nog 1 boek tegaan maar denk dat die ook in tweeen opgesplits wordt.
Er zijn 5 boeken uitgebracht. Dat boeken in tweeën gesplitst zijn wil niet zeggen dat het ook twee boeken zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef Sorella het volgende:
Er zijn in totaal nu 7 boeken uitgebracht.
1 het spel der tronen
2 de strijd der koningen
3 een storm van zwaarden - staal en sneeuw
3a een storm van zwaarden - bloed en goud
4 een feestmaal voor kraaien
5 dans met draken - oude vetes nieuwe strijd
5a dans met draken - zwaarden tegen draken
Nog 1 boek tegaan maar denk dat die ook in tweeen opgesplits wordt.
Release data 1/1/2023 en 1/1/2048quote:Op zondag 29 april 2012 10:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er nog twee boeken te gaan. Eerst komt Winds of Winter, daarna nog Dreams of Spring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILERS.Amen.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef Jivis het volgende:
Mensen, ik wil helemaal niet weten dat men in boek 5De titel is een verwijzing naar een burgeroorlog uit de geschiedenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILERS.Beneath the gold, the bitter steel
Het ging niet om de titel, maar de uitleg die de poster er daarna tussen haakjes bij gaf.quote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
De titel is een verwijzing naar een burgeroorlog uit de geschiedenis.
Dat is de subtitel van het boek maar die zijn ook nietszeggendquote:Op zondag 29 april 2012 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het ging niet om de titel, maar de uitleg die de poster er daarna tussen haakjes bij gaf.
Ik hoop het maar, anders ben ik over +- vier jaar heul boosquote:Op zondag 29 april 2012 15:33 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is de subtitel van het boek maar die zijn ook nietszeggend
ja staat pas in boek 4quote:
Je hebt ook nog de verhalen van Dunk and Eggquote:Op zondag 29 april 2012 13:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn 5 boeken uitgebracht. Dat boeken in tweeën gesplitst zijn wil niet zeggen dat het ook twee boeken zijn.
quote:
Kan vanavond al mits je in Amerika bent.quote:Op zondag 29 april 2012 17:17 schreef benx het volgende:
Kan ik vanavond de Ep al kijken of? hoelaat is het ongeveer? of moet ik tot morgen wachten en dan van piraten baai halen?
Zal een mannending zijn danquote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zie het goede in Cersei echt niet hoor.
Moet je de gesprekken tussen haar en Robert maar eens bekijken, of in diezelfde aflevering met Jaime over Bran (aflevering 3 van seizoen 1)quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zal de spoiler/boek nazi's wel weer over me heen krijgen, maar als boeklezer krijg je een ander beeld van Cersei. Catelyn komt in de serie ook wat vriendelijker over. Komt waarschijnlijk ook door de actrices.quote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Moet je de gesprekken tussen haar en Robert maar eens bekijken, of in diezelfde aflevering met Jaime over Bran (aflevering 3 van seizoen 1)
Idd, ik hoop dat hij aan het einde van dit seizoen wel wat meer gaat spelen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Jaime Lannister heeft wel echt te kleine rol dit seizoen !
Hij zit dan ook gewoon gevangen he. Niet zoveel te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Jaime Lannister heeft wel echt te kleine rol dit seizoen !
Hoop dat ie snel vrijkomt dan.quote:Op maandag 30 april 2012 13:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij zit dan ook gewoon gevangen he. Niet zoveel te doen.
There's no cure for being a cuntquote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef ems. het volgende:
Ik vind Cersei in zowel het boek als de serie anders een verschrikkelijke cunt. Af en toe valt ze even terug in hoe ze was vóórdat ze werd uitgehuwelijkd aan Robert maar van die jeugdelijke vriendelijkheid is nog maar weinig over
Ik zie het goede wel terug in hoe ze een moeder is, uiteindelijk wil ze het beste voor haar kinderen en dat is naast Koningin spelen haar grootste prioriteit volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Als Joffrey een voorbeeld is van "het beste voor hebben" dan zegt dat ook niet veel goeds over haar als moeder. Ze zit er namelijk met haar neus bovenop en laat hem lekker zijn gang gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie het goede wel terug in hoe ze een moeder is, uiteindelijk wil ze het beste voor haar kinderen en dat is naast Koningin spelen haar grootste prioriteit volgens mij.
Ja, dat begreep ik wel.quote:Op maandag 30 april 2012 15:43 schreef Angelof9 het volgende:
Theon wil dolgraag aan zijn vader en zus bewijzen dat hij een Greyjoy is en geen Stark. Daarbij die speech over bevelen krijgen is iets anders dan bevelen opvolgen. Dan nog Bran's droom over "de zee" die over Winterfell heenspoelt.
De conclusie lijkt me duidelijk.
lol..volgens mij het beste compliment dat ze in dit topic heeft gekregenquote:Op maandag 30 april 2012 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
Holy shit, ik had totaal niet door dat Melisandre gespeeld werd door Carice van Houten.
Allerminstquote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef Kakpizza het volgende:
Zijn er trouwens bezwaren dat ik te veel plaatjes post? Ik kan begrijpen dat mensen dit vervelend vinden.
Gotta love a good plot...quote:
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar isquote:Op maandag 30 april 2012 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat heeft Daenerys toch altijd van die reuzen die haar frele lijfje willen... eeuh... huwen...
Nope..please continue....quote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef Kakpizza het volgende:
Zijn er trouwens bezwaren dat ik te veel plaatjes post? Ik kan begrijpen dat mensen dit vervelend vinden.
BY RIGHT JAH!!! BY RIGHT!!!!quote:Op maandag 30 april 2012 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar is
THIS IS MINE! AND THIS! AND THIS! BY RIGHT!!!!quote:
Ik vind dat wel mooi, zo'n klein jong ding die de hele wereld wil opeisenquote:Op maandag 30 april 2012 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar is
Zeker waar. Dit >>quote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik ben ook wel een beetje team Deaneryss hoor! Maar ze is regelmatig erg irritant
Zitten we nu ingedeeld in teams ja?quote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik ben ook wel een beetje team Deaneryss hoor! Maar ze is regelmatig erg irritant
Die vind ik doodeng, Brienne!quote:Op maandag 30 april 2012 19:09 schreef Angelof9 het volgende:
Tywin![]()
Tyrion is top en Jaime is![]()
Maar ik ben Team Brienne!
quote:
Ben je vergeten hoe hij tegen Tyrion tekeerging? Toen hij dat hert aan gort stond te hakkenquote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Tywin is juist geweldig. Met name in de serie dankzij zijn wat grotere rol dan in het boek. Hoe kan je hem nou'en
Als die hagedis een draak is dan is mijn lul een reus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |