Ja, dat begreep ik wel.quote:Op maandag 30 april 2012 15:43 schreef Angelof9 het volgende:
Theon wil dolgraag aan zijn vader en zus bewijzen dat hij een Greyjoy is en geen Stark. Daarbij die speech over bevelen krijgen is iets anders dan bevelen opvolgen. Dan nog Bran's droom over "de zee" die over Winterfell heenspoelt.
De conclusie lijkt me duidelijk.
lol..volgens mij het beste compliment dat ze in dit topic heeft gekregenquote:Op maandag 30 april 2012 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
Holy shit, ik had totaal niet door dat Melisandre gespeeld werd door Carice van Houten.
Allerminstquote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef Kakpizza het volgende:
Zijn er trouwens bezwaren dat ik te veel plaatjes post? Ik kan begrijpen dat mensen dit vervelend vinden.
Gotta love a good plot...quote:
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar isquote:Op maandag 30 april 2012 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat heeft Daenerys toch altijd van die reuzen die haar frele lijfje willen... eeuh... huwen...
Nope..please continue....quote:Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef Kakpizza het volgende:
Zijn er trouwens bezwaren dat ik te veel plaatjes post? Ik kan begrijpen dat mensen dit vervelend vinden.
BY RIGHT JAH!!! BY RIGHT!!!!quote:Op maandag 30 april 2012 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar is
THIS IS MINE! AND THIS! AND THIS! BY RIGHT!!!!quote:
Ik vind dat wel mooi, zo'n klein jong ding die de hele wereld wil opeisenquote:Op maandag 30 april 2012 18:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Daenerys moet eens stoppen met denken dat alles van haar is
Zeker waar. Dit >>quote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik ben ook wel een beetje team Deaneryss hoor! Maar ze is regelmatig erg irritant
Zitten we nu ingedeeld in teams ja?quote:Op maandag 30 april 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik ben ook wel een beetje team Deaneryss hoor! Maar ze is regelmatig erg irritant
Die vind ik doodeng, Brienne!quote:Op maandag 30 april 2012 19:09 schreef Angelof9 het volgende:
Tywin![]()
Tyrion is top en Jaime is![]()
Maar ik ben Team Brienne!
quote:
Ben je vergeten hoe hij tegen Tyrion tekeerging? Toen hij dat hert aan gort stond te hakkenquote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Tywin is juist geweldig. Met name in de serie dankzij zijn wat grotere rol dan in het boek. Hoe kan je hem nou'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |