quote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef Jivis het volgende:
Mensen, ik wil helemaal niet weten dat men in boek 5De titel is een verwijzing naar een burgeroorlog uit de geschiedenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILERS.Beneath the gold, the bitter steel
Het ging niet om de titel, maar de uitleg die de poster er daarna tussen haakjes bij gaf.quote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
De titel is een verwijzing naar een burgeroorlog uit de geschiedenis.
Dat is de subtitel van het boek maar die zijn ook nietszeggendquote:Op zondag 29 april 2012 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het ging niet om de titel, maar de uitleg die de poster er daarna tussen haakjes bij gaf.
Ik hoop het maar, anders ben ik over +- vier jaar heul boosquote:Op zondag 29 april 2012 15:33 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is de subtitel van het boek maar die zijn ook nietszeggend
ja staat pas in boek 4quote:
Je hebt ook nog de verhalen van Dunk and Eggquote:Op zondag 29 april 2012 13:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er zijn 5 boeken uitgebracht. Dat boeken in tweeën gesplitst zijn wil niet zeggen dat het ook twee boeken zijn.
quote:
Kan vanavond al mits je in Amerika bent.quote:Op zondag 29 april 2012 17:17 schreef benx het volgende:
Kan ik vanavond de Ep al kijken of? hoelaat is het ongeveer? of moet ik tot morgen wachten en dan van piraten baai halen?
Zal een mannending zijn danquote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zie het goede in Cersei echt niet hoor.
Moet je de gesprekken tussen haar en Robert maar eens bekijken, of in diezelfde aflevering met Jaime over Bran (aflevering 3 van seizoen 1)quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zie het goede in Cersei echt niet hoor.
Ik zal de spoiler/boek nazi's wel weer over me heen krijgen, maar als boeklezer krijg je een ander beeld van Cersei. Catelyn komt in de serie ook wat vriendelijker over. Komt waarschijnlijk ook door de actrices.quote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Moet je de gesprekken tussen haar en Robert maar eens bekijken, of in diezelfde aflevering met Jaime over Bran (aflevering 3 van seizoen 1)
Idd, ik hoop dat hij aan het einde van dit seizoen wel wat meer gaat spelen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Jaime Lannister heeft wel echt te kleine rol dit seizoen !
Hij zit dan ook gewoon gevangen he. Niet zoveel te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Jaime Lannister heeft wel echt te kleine rol dit seizoen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |