Zal een mannending zijn danquote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zie het goede in Cersei echt niet hoor.
Moet je de gesprekken tussen haar en Robert maar eens bekijken, of in diezelfde aflevering met Jaime over Bran (aflevering 3 van seizoen 1)quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zal de spoiler/boek nazi's wel weer over me heen krijgen, maar als boeklezer krijg je een ander beeld van Cersei. Catelyn komt in de serie ook wat vriendelijker over. Komt waarschijnlijk ook door de actrices.quote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Moet je de gesprekken tussen haar en Robert maar eens bekijken, of in diezelfde aflevering met Jaime over Bran (aflevering 3 van seizoen 1)
Idd, ik hoop dat hij aan het einde van dit seizoen wel wat meer gaat spelen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Jaime Lannister heeft wel echt te kleine rol dit seizoen !
Hij zit dan ook gewoon gevangen he. Niet zoveel te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef ThaTim het volgende:
Jaime Lannister heeft wel echt te kleine rol dit seizoen !
Hoop dat ie snel vrijkomt dan.quote:Op maandag 30 april 2012 13:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij zit dan ook gewoon gevangen he. Niet zoveel te doen.
There's no cure for being a cuntquote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef ems. het volgende:
Ik vind Cersei in zowel het boek als de serie anders een verschrikkelijke cunt. Af en toe valt ze even terug in hoe ze was vóórdat ze werd uitgehuwelijkd aan Robert maar van die jeugdelijke vriendelijkheid is nog maar weinig over
Ik zie het goede wel terug in hoe ze een moeder is, uiteindelijk wil ze het beste voor haar kinderen en dat is naast Koningin spelen haar grootste prioriteit volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Angelof9 het volgende:
Als Joffrey een voorbeeld is van "het beste voor hebben" dan zegt dat ook niet veel goeds over haar als moeder. Ze zit er namelijk met haar neus bovenop en laat hem lekker zijn gang gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie het goede wel terug in hoe ze een moeder is, uiteindelijk wil ze het beste voor haar kinderen en dat is naast Koningin spelen haar grootste prioriteit volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |