volgens mij wel. Lancel Lannisterquote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat was eerst die wijndrager van Robert toch?
Very nice!quote:
Ja die, geweldig hoe hij in die scene met Tyrion is. De manier hoe hij de overgang speelt van een haantje naar het voetveegje van Tyrion.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat was eerst die wijndrager van Robert toch?
Correctie, zoon van Kevan Lannister (de broer van Tywin).quote:Op woensdag 25 april 2012 23:35 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Precies. Lancel Lannister, zoon van Tywin Lannister.
En dus achterneefje van Cersei.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Correctie, zoon van Kevan Lannister (de broer van Tywin).
pas maar op, krijg je zulke kinderen als Joffrey vanquote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef Nagil het volgende:
Doet me denken aan een oude vriend van me die het wel vond kunnen dat hij met z'n achternichtje had gekust haha.
oja, klopt.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef Nagil het volgende:
Doet me denken aan een oude vriend van me die het wel vond kunnen dat hij met z'n achternichtje had gekust haha.
Mijn diepste excusesquote:Op woensdag 25 april 2012 23:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Correctie, zoon van Kevan Lannister (de broer van Tywin).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Daenerys Targaryen niet herkennenquote:Op donderdag 26 april 2012 02:57 schreef Vlindur het volgende:
Wie speelt zij dan? Ik herken haar helemaal niet?(zit mobiel, zoeken gaat lastig)
same, eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 03:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Cersei niet direct, Sarah Conner aan de andere kant
Ah fuck it, zou ze allebei doen, liefst tegelijkertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |