Maar die rattenfoto ging je iets te ver?quote:Op zondag 22 april 2012 23:47 schreef TitusPullo het volgende:
Het spijt me, het moest gezegd worden.
Remlof op z'n teentjes getrapt.quote:Op zondag 22 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat voor een samenleving denk je dat je dan krijgt?
Zodat ze tegemoet gekomen worden voor die 9 euro toeslag per uitgeschreven recept?quote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Remlof op z'n teentjes getrapt.
De rente die we hierop besparen delen we uit aan de echt hulpbehoevenden. Ik denk aan gehandicapten e.d.
Er is niets mis met homo's, wel met langstudeerders die bij het CDA gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar die rattenfoto ging je iets te ver?
Dat gaat toch van hun eigen bijdrage af?quote:Op zondag 22 april 2012 23:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodat ze tegemoet gekomen worden voor die 9 euro toeslag per uitgeschreven recept?
Als het in het basispakket zit heb je daar tot nu toe geen eigen bijdrage voor en daarbij benadeel je de chronisch zieken die recepten voorgeschreven krijgen die wettelijk bepaald niet voor langere perioden uitgeschreven mogen worden.quote:Op zondag 22 april 2012 23:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat gaat toch van hun eigen bijdrage af?
Ik denk niet dat dat genoeg is.quote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Remlof op z'n teentjes getrapt.
De rente die we hierop besparen delen we uit aan de echt hulpbehoevenden. Ik denk aan gehandicapten e.d.
De toenemende kostenpost zijn dus de AOW-uitgaven. En het CDA-VVD-PVV wilde hier dus bijna niets aan doen.quote:De bewindslieden bezuinigen in 2012 conform het regeerakkoord ¤ 940 miljoen. Over de hele kabinetsperiode moet SZW ¤ 2,4 miljard bezuinigen. De bezuinigingen zijn deels nieuw, deels al in de begroting 2011 aangekondigd. De koopkracht daalt gemiddeld met 1%. De totale uitgaven voor arbeidsmarkt en sociale zekerheid blijven in deze kabinetsperiode constant ondanks een forse toename van de AOW-uitgaven.
Ik zou zeggen: begin eens met het omhoog gooien van de AOW-leeftijd naar een jaartje of 70. Opmerkelijk dat ondanks de bezuiningen door het kabinet Rutte I met gedoogclown Wilders I de totale uitgaven aan de arbeidsmarkt en de sociale zekerheid constant blijven. Want wat blijkt: de toenemende uitgaven aan de AOW heffen de bezuinigingen op. Zie de post hierboven.quote:
Het eigen risico is 220 euro per jaar, wat minder dan 20 euro per maand is. Dat moet je toch kunnen ophoesten?quote:Op zondag 22 april 2012 23:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het in het basispakket zit heb je daar tot nu toe geen eigen bijdrage voor en daarbij benadeel je de chronisch zieken die recepten voorgeschreven krijgen die wettelijk bepaald niet voor langere perioden uitgeschreven mogen worden.
AOW moet gewoon een inkomensafhankelijke verzekering worden, vergelijkbaar als ze met het basispakket in de ziekenzorg gedaan hebben, als je het nodig hebt is het niet anders, maar je hebt er niet automatisch recht op zodra er niks ernstigs aan de hand is.quote:Op zondag 22 april 2012 23:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin eens met het omhoog gooien van de AOW-leeftijd naar een jaartje of 70. Opmerkelijk dat ondanks de bezuiningen door het kabinet Rutte I met gedoogclown Wilders I de totale uitgaven aan de arbeidsmarkt en de sociale zekerheid constant blijven. Want wat blijkt: de toenemende uitgaven aan de AOW heffen de bezuinigingen op. Zie de post hierboven.
Geen slecht voorstel. Maar wat krijgen mensen dan die niet gewerkt hebben?quote:Op maandag 23 april 2012 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
AOW moet gewoon een inkomensafhankelijke verzekering worden, vergelijkbaar als ze met het basispakket in de ziekenzorg gedaan hebben, als je het nodig hebt is het niet anders, maar je hebt er niet automatisch recht op zodra er niks ernstigs aan de hand is.
die 9 euro per receptregel komen boven op dat eigen risico dat je bij bepaalde recepten al binnen 4x overschreden hebt.quote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het eigen risico is 220 euro per jaar, wat minder dan 20 euro per maand is. Dat moet je toch kunnen ophoesten?
De zorguitgaven blijven stijgen. We kunnen toch niet op dezelfde voet blijven doorgaan?
Vanwaar die behoorlijke daling in 2008?quote:Op maandag 23 april 2012 00:04 schreef Zienswijze het volgende:
Premies dekken ruim 60 procent van de uitgaven
De ontvangen premies dekken ruim 60 procent van de AOW-uitgaven. Het Rijk draagt het overige deel bij. Het afgelopen decennium is het aandeel van de rijksbijdragen sterk gestegen. De AOW-premie werd eind jaren negentig bevroren op 18 procent van het inkomen. De structurele stijging van de uitgaven vanwege de vergrijzing wordt opgevangen uit de algemene middelen, waaraan ook 65-plussers bijdragen.
Aandeel rijksbijdrage in uitgaven AOW
[ afbeelding ]
Jezus zeg. En door die grote gedoogclown kon de AOW-leeftijd in 2015 slechts naar 66 jaarTerwijl de rijksuitgaven aan de AOW-pot in raptempo stijgen.
Hm, dat vind zelfs ik een beetje asociaal. Vooral voor de ouderen die vaak (chronische) ziektes hebben. En het CDA en de VVD wilden dit dus zonder pardon invoeren? Misschien heeft Wilders hierin althans toch ergens gelijk dat het de ouderen hard zou raken. Waar hij betreffende de AOW-leeftijd naar mijn mening geheel fout zit, maar dat terzijde.quote:Op maandag 23 april 2012 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die 9 euro per receptregel komen boven op dat eigen risico dat je bij bepaalde recepten al binnen 4x overschreden hebt.
AOW premie word ook van je uitkering afgehaald volgensmij, dus zelfs als je niet werkt betaal je er aan mee, netzo als je verpicht gesteld word om een basisverzekering voor je ziektekosten af te sluiten.quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Geen slecht voorstel. Maar wat krijgen mensen dan die niet gewerkt hebben?
Dat betekent dat de koopkracht voor mensen die wel gewerkt hebben maar een degelijk pensioen hebben opgebouwd wel lager wordt he?
En wat doe je dan met ZZP'ers die niet verplicht (?) zijn pensioenpremies af te dragen? Die dragen het dan natuurlijk niet af, omdat ze toch weten dat ze van de staat in dat geval een AOW krijgen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
AOW premie word ook van je uitkering afgehaald volgensmij, dus zelfs als je niet werkt betaal je er aan mee, netzo als je verpicht gesteld word om een basisverzekering voor je ziektekosten af te sluiten.
Goede vraag..quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanwaar die behoorlijke daling in 2008?
Er werden meer ouderen vermoord.quote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, dat was tijdens Balkenende IV, zou het aan de PvdA gelegen hebben?
Wat zou de PvdA dan gedaan moeten hebben?quote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, dat was tijdens Balkenende IV, zou het aan de PvdA gelegen hebben?
Beter AOW-beleid maken?quote:Op maandag 23 april 2012 00:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat zou de PvdA dan gedaan moeten hebben?
Hm, als dat zo is, dan verdient de PvdA wel de credits. Zie, minder rijksuitgaven aan de AOW-potquote:
Daar zal je dan een oplossing voor moeten vinden, alhoewel je, als je het net zo als de basisverzekering in de zorg doet, simpelweg een verplichte afdrage zou kunnen stellen zodat je verzekerd bent van een inkomensafhankelijke basis uitkering bij de AOW gerechgtigde leeftijd, net zo goed dat als je je 80+ euro in de maand afdragen moet voor de kans dat je eens in het ziekenhuis beland.quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En wat doe je dan met ZZP'ers die niet verplicht (?) zijn pensioenpremies af te dragen? Die dragen het dan natuurlijk niet af, omdat ze toch weten dat ze van de staat in dat geval een AOW krijgen.
Het slaat wel ergens op om niet meer uit te geven dan je hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 00:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is een interessant plaatje, Zienswijze.
Het slaat dus gewoon nergens op dat men nu zo stringent aan die -3% wil houden.
True, maar als iedereen dat zal gaan doen, hou je geen economie over.quote:Op maandag 23 april 2012 00:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op om niet meer uit te geven dan je hebt.
Dat is waar, maar men moet niet doen of we nu ineens voor de poorten van de hel weggesleept moeten worden.quote:Op maandag 23 april 2012 00:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op om niet meer uit te geven dan je hebt.
Ik weet, raar systeem hebben we.quote:Op maandag 23 april 2012 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar als iedereen dat zal gaan doen, hou je geen economie over.
Het gaat mij ook niet zozeer om dat begrotingstekort, eerder om de exorbitante staatsuitgaven, -inkomsten en uitblijvende hervormingen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is waar, maar men moet niet doen of we nu ineens voor de poorten van de hel weggesleept moeten worden.
winsten bestaan niet zonder schulden, net zo als er geen politie zou bestaan zonder wetsovertreders, of er kinderlokkers zouden bestaan zonder kinderen.quote:
Winst en schuld zijn toch niet elkaars tegenhangers? Winst en verlies bedoel je. Dat zou in principe prima zonder schulden kunnen bestaan, wij echter hebben gekozen voor een systeem dat sneller kan groeien door meer schulden te kunnen maken dan eigenlijk terugbetaald kan worden.quote:Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
winsten bestaan niet zonder schulden, net zo als er geen politie zou bestaan zonder wetsovertreders, of er kinderlokkers zouden bestaan zonder kinderen.
letterlijk zijn het niet elkaars tegenhangers, maar aan als je verlies maakt hou je er een schuld aan over.quote:Op maandag 23 april 2012 00:48 schreef waht het volgende:
[..]
Winst en schuld zijn toch niet elkaars tegenhangers? Winst en verlies bedoel je. Dat zou in principe prima zonder schulden kunnen bestaan, wij echter hebben gekozen voor een systeem dat sneller kan groeien door meer schulden te kunnen maken dan eigenlijk terugbetaald kan worden.
Maar verder is de economie ook niet puur zero-sum.quote:Op maandag 23 april 2012 00:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
letterlijk zijn het niet elkaars tegenhangers, maar aan als je verlies maakt hou je er een schuld aan over.
Een sluitende begroting komt toch altijd op 0 uit? Tegenover elk positief deel staat toch een negatief deel, en als je eenmaal winst maakt moet iemand anders toch verlies draaien?quote:Op maandag 23 april 2012 00:55 schreef waht het volgende:
[..]
Maar verder is de economie ook niet puur zero-sum.
Waar heb je hem voor nodig?quote:Op maandag 23 april 2012 00:56 schreef remlof het volgende:
Waarom is Erik er nooit als je 'm nodig hebt?
Niet als we waarde uit het 'niets' kunnen creëren. Hetgeen min of meer mogelijk is.quote:Op maandag 23 april 2012 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een sluitende begroting komt toch altijd op 0 uit? Tegenover elk positief deel staat toch een negatief deel, en als je eenmaal winst maakt moet iemand anders toch verlies draaien?
4/10.quote:Op maandag 23 april 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb mijn onderbroek bij z'n moeder laten liggen
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 23 april 2012 01:04 schreef waht het volgende:
Soms heeft Wilders wel gelijk, zoals over het boevennest Curaçao.
Als we dat nou net als de andere 15-17de eeuwse grootmachten zo'n 60 jaar gedekoloniseerd hadden, was het helemaal geen probleem geweest en hadden we ze wapens kunnen verkopen om zich tegen Venezuela ed te verdedigen.quote:Op maandag 23 april 2012 01:04 schreef waht het volgende:
In plaats daarvan is het een speeltje van corrupte schoolverlaters en internationale misdadigers geworden.quote:Op maandag 23 april 2012 01:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als we dat nou net als de andere 15-17de eeuwse grootmachten zo'n 60 jaar gedekoloniseerd hadden, was het helemaal geen probleem geweest en hadden we ze wapens kunnen verkopen om zich tegen Venezuela ed te verdedigen.
Soms?quote:Op maandag 23 april 2012 01:04 schreef waht het volgende:
Dat users nog steeds zo makkelijk happen op zn aas.quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef waht het volgende:
BansheeBoy heeft zijn opper-troll-status weer glansrijk verdiend vandaag.
Vrouw meerdere malen verkracht.
Heerlijk inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 01:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat users nog steeds zo makkelijk happen op zn aas.
Ik kon hem dit keer ook niet weerstaan. Was veel te laat in het topic dus dan maar zoquote:Op maandag 23 april 2012 01:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat users nog steeds zo makkelijk happen op zn aas.
quote:Wilders besloot alleen
DEN HAAG - Geert Wilders heeft de beslissing om een bom onder het Catshuisoverleg te leggen zonder instemming van de PVV-fractie genomen. Pas uren nadat hij de besprekingen met VVD en CDA afkapte, lichtte hij zijn partijgenoten in de Tweede Kamer in.
Dat zeggen meerdere PVV-Kamerleden. Wilders sprak zaterdagochtend wel in kleine kring met vertrouwelingen, alvorens hij abrupt besloot de stekker uit de onderhandelingen te trekken. Hij wil niet zeggen wie daarbij aanwezig waren, maar naast Fleur Agema betrof het in ieder geval ook Martin Bosma. Andere namen die circuleren, maar niet worden bevestigd, zijn die van senator Machiel de Graaf, fractiebestuurslid Louis Bontes en Europarlementariër Barry Madlener.
PVV-Kamerlid De Mos zegt desgevraagd geen moeite met de gang van zaken te hebben. „We zijn niet geraadpleegd. Dat vind ik niet erg. Ik vertrouw erop dat Wilders en Agema de juiste conclusies hebben getrokken”, vindt hij.
quote:Op maandag 23 april 2012 01:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel hier het meest rampzalige kabinet samen.
Teleurgesteld in het kabinet of in Wilders?quote:Op maandag 23 april 2012 07:36 schreef GSbrder het volgende:
Veel economen dan in Nederland, die vrijwel unaniem teleurgestelde achterban van VVD en CDA.
quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef waht het volgende:
BansheeBoy heeft zijn opper-troll-status weer glansrijk verdiend vandaag.
Vrouw meerdere malen verkracht.
Als je ziet hoeveel rotzooi Rutte I heeft gemaakt, dan kan je stellen dat ze teleurgesteld zijn in het kabinet. We zijn niets verder gekomen na 1.5 jaar. Ik durf te stellen dat we misschien achteruit zijn gegaanquote:Op maandag 23 april 2012 07:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Teleurgesteld in het kabinet of in Wilders?
In Wilders en het verlengde daarvan; een aanstaande val van dit feestkabinet.quote:Op maandag 23 april 2012 07:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Teleurgesteld in het kabinet of in Wilders?
quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Wilders en het verlengde daarvan; een aanstaande val van dit feestkabinet.
Zolang Rutte maar de grootste blijft in 2013.
En daarvoor ging het beter? Het gaat al ruim 20 jaar slecht. En de afgelopen 10 jaar ronduit slecht.quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel rotzooi Rutte I heeft gemaakt, dan kan je stellen dat ze teleurgesteld zijn in het kabinet. We zijn niets verder gekomen na 1.5 jaar. Ik durf te stellen dat we misschien achteruit zijn gegaan
Wat een gezeur.quote:Op maandag 23 april 2012 07:43 schreef Auti het volgende:
[..]
En daarvoor ging het beter? Het gaat al ruim 20 jaar slecht. En de afgelopen 10 jaar ronduit slecht.
Had die aanhang dan enig vertrouwen in een figuur als Wilders? Schat je ze zo laag in?quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Wilders en het verlengde daarvan; een aanstaande val van dit feestkabinet.
Zolang Rutte maar de grootste blijft in 2013.
Maar zo bedoel ik het niet, als gezeur. Het komt er nu op neer dat er echt wat moet gebeuren.quote:
Ik zie nog geen waardig tegenhanger van Elio.quote:Op maandag 23 april 2012 07:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Reya, u zal wel trots zijn. Het Belgisch model na pogen te doen is niet zomaar iets.
Hans Spekman heeft ook geen smaak wat kleding betreft.quote:Op maandag 23 april 2012 08:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie nog geen waardig tegenhanger van Elio.
Zal een ranja feestje worden.... nog meer bezuinigen exit AAA-rating.quote:Op maandag 23 april 2012 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het kabinet gevallen is, volksfeest voor Nederland.![]()
Wellink gaat no doubt de boeken in als onze slechtste bankier.quote:Alleen de economen zullen in een klein hoekje huilen om de economie
Insertquote:Op maandag 23 april 2012 09:16 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen op deze politiek zeer interessante dag.
Het ontslag van Rutte Iquote:Op maandag 23 april 2012 09:16 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen op deze politiek zeer interessante dag.
Geen radio?quote:Op maandag 23 april 2012 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Best wel kut dat ik moet werken.
Ik hoor de schade vannacht wel.
Jij niet ik wel..... let op mijn woorden.... dat gaat ons nog veel harder nekken.quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil niks meer horen over die fucking AAA-rating.
Krijgen we nu dag in dag uit weer een lading "nieuws" over. Lekker interessant.quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil niks meer horen over die fucking AAA-rating.
Pakweg twee jaar geleden had niemand het over ratings. Sterker, ik vermoed dat het gros van de Nederlanders niet eens wist wat een fucking CRA was. Nu lult iedereen over ratings en financiele markten alsof men er verstand van heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 09:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijgen we nu dag in dag uit weer een lading "nieuws" over. Lekker interessant.
Heb ik wel..op het werk (een mini-usb-ghettoblaster, die best veel herrie kan schoppen). Maar ik mag geen muziek meer draaien (ik heb het al verpest voor sommigen).quote:
ff omdraaien... als de rente omhoog gaat gaat straks ook iedereen meer rente betalen (nog meer dropouts). En dit kennen we nog van 1982.quote:Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pakweg twee jaar geleden had niemand het over ratings. Sterker, ik vermoed dat het gros van de Nederlanders niet eens wist wat een fucking CRA was. Nu lult iedereen over ratings en financiele markten alsof men er verstand van heeft.
Ik zeg ook niet dat het onbelangrijk is, ik stoor me slechts aan het gegeven dat jan en alleman plots dergelijke termen in de mond neemt.quote:Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff omdraaien... als de rente omhoog gaat gaat straks ook iedereen meer rente betalen (nog meer dropouts). En dit kennen we nog van 1982.
Dus ja belangrijk.
Ik liep al rond in AEX NWS voordat het echt nieuws was. Ik weet wel een beetje hoe het zit.quote:Op maandag 23 april 2012 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onbelangrijk is, ik stoor me slechts aan het gegeven dat jan en alleman plots dergelijke termen in de mond neemt.
Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op maandag 23 april 2012 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik liep al rond in AEX NWS voordat het echt nieuws was. Ik weet wel een beetje hoe het zit.
Valt niet veel meer over te zeggen dan dat het een grote bullshit generator is.quote:Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pakweg twee jaar geleden had niemand het over ratings. Sterker, ik vermoed dat het gros van de Nederlanders niet eens wist wat een fucking CRA was. Nu lult iedereen over ratings en financiele markten alsof men er verstand van heeft.
Muahahahahahahaquote:Op maandag 23 april 2012 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Zag die Rutte zaterdag zuur zijn dan.
Eindelijk die bijdehante lach van zn kop.
Geldbejag?quote:Op maandag 23 april 2012 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
Weer een van die Oh Oh Cherso-josti's heeft zijn eigen show. Wat mankeert die lui bij RTL toch?
quote:Op maandag 23 april 2012 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Zag die Rutte zaterdag zuur zijn dan.
Eindelijk die bijdehante lach van zn kop.
Barbie's begrafenis lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 23 april 2012 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
Weer een van die Oh Oh Cherso-josti's heeft zijn eigen show. Wat mankeert die lui bij RTL toch?
Maar hij verraad zijn achterban niet.quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef eriksd het volgende:
Vraag mij af wat Geert nu denkt. Tot in de lengte der dagen in de oppositie zitten, niemand die je moet. Elke ochtend tegen die grafkop van Lucassen aankijken, of de natte lipjes van de Mos.
Gaat nog wel spijt krijgen gok ik
Ja, zijn achterban. De oudjes.quote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar hij verraad zijn achterban niet.
En op het belangrijkste moment van de afgelopen jaren lekker laf zich teruggetrokken omdat het Henk-smaldeel in de fractie "opeens" het akkoord onder ogen kreegquote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Och, de PVV heeft al meer verantwoordelijkheid genomen dan GL en de SP in de laatste duizend jaar.
Als ie slim is dan zet ie er binnenkort een punt achter. Regeren gaat het komende decennium niet meer gebeuren. Dus kan hij tot het eind der tijden oppositie voeren. Misschien moet hij zich maar volledig storten op die internationale anti-islamclub die hij in het leven wilde roepen. Beetje lezingen geven in de VS en dat soort shit.quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef eriksd het volgende:
Vraag mij af wat Geert nu denkt. Tot in de lengte der dagen in de oppositie zitten, niemand die je moet. Elke ochtend tegen die grafkop van Lucassen aankijken, of de natte lipjes van de Mos.
Gaat nog wel spijt krijgen gok ik
Nou en.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Och, de PVV heeft al meer verantwoordelijkheid genomen dan GL en de SP in de laatste duizend jaar.
GL heeft al meer verantwoordelijkheid genomen dan de PVV alleen al door de missie in Kunduz te steunen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Daarom hoop ik ook van ganser harte dat PVV, GL en de SP lekker de oppositie ingaan. Laat CDA/VVD/PvdA/D66 een mooi kabinet maken ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit ook het volgende kabinet zal worden. D66 kan uiteindelijk bepalen of ze linksom of rechtsom gaan. En ik denk dat de liever de VVD hebben dan de SP.quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook van ganser harte dat PVV, GL en de SP lekker de oppositie ingaan. Laat CDA/VVD/PvdA/D66 een mooi kabinet maken ofzo.
En dan met de intentie er 4 jaar te zitten. Volgens mij was dat bij dit kabinet niet het geval.quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook van ganser harte dat PVV, GL en de SP lekker de oppositie ingaan. Laat CDA/VVD/PvdA/D66 een mooi kabinet maken ofzo.
En we krijgen eindelijk gekozen burgemeesters. Woohoo!quote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef Erkannn het volgende:
W000t PVV = exit
Wat een mooie dagEn als toetje zijn de beurzen super klote gestart vandaag
Al mn aandelen op short
Wat een mooie dag
Probleem is alleen dat we een hoge prijs betalen voor het afserveren van de PVV.quote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef Erkannn het volgende:
W000t PVV = exit
Wat een mooie dagEn als toetje zijn de beurzen super klote gestart vandaag
Al mn aandelen op short
Wat een mooie dag
Dan mag Rutte zn glimlach wel weer tevoorschijn toveren.Gewoon keihard beginnen te bulderen als Wilders of die andere simplisten die de fractie vormen iets achterlijks roepen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan met de intentie er 4 jaar te zitten. Volgens mij was dat bij dit kabinet niet het geval.
Daarnaast elke keer als Geert wat roeptoetert lekker smadelijk kijken of het weghonen. Heerlijk.
Who cares?! PVV = exit...super goed nieuws!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
En we krijgen eindelijk gekozen burgemeesters. Woohoo!
quote:Meteen in het begin ging het al mis. CDA'er Sybrand van Haersema Buma zei dat zijn fractie hecht aan hervormingen. Wilders zei daarop dat hij niets met de CDA-fractie te maken heeft. "En het Nederlands belang interesseert me geen bal. Het gaat om mijn kiezer." aldus Wilders. "Ik wil het tekort maar terugbrengen tot 4% en geen enkele hervorming". Later zou Fleur Agema in huilen zijn uitgebarsten tijdens het overleg omdat ze het besluit om een eigen bijdrage in de zorg in te voeren niet kon verkroppen.
De PVV heeft zichzelf afgeserveerd.quote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat we een hoge prijs betalen voor het afserveren van de PVV.
Dat wisten we toch? Om je vingers bij af te likken toch? Nou likken maar, nu het nog kanquote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat we een hoge prijs betalen voor het afserveren van de PVV.
Waarom zo zuur, Picchia?quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja precies...daarom is PVV exit nuquote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV heeft zichzelf afgeserveerd.
Wooohooo!quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met de huidige verhoudingen kan het misschien nog meevallen. Maar het CDA-PvdA-CU middenkabinet onder Balkenende was niet veel soeps.quote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef eriksd het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat een centrumkabinet altijd het beste is. Geen rechts-kabinet, geen links-kabinet, gewoon paars.
Maar dan wel met meer oog voor misstanden in de samenleving (criminaliteit, integratie etc.) dan onder het oude paars het geval was.
dat is natuurlijk gelul. Zeker waar je het hebt over GL die hebben op belangrijke issues meer dan eens meegestemd met het kabinet waar de PVV dat af liet weten.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Ik las de leuter.quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze hebben nog niet eens definitief besloten dat er verkiezingen komen en ik ben er nu alweer klaar mee.
Net als de lente brengt verkiezingen de kleuter in iedereen naar boven.
Nee joh, dat word D66 belooft om in een volgend kabinet te gaan zitten en daarna door een of andere bejaarde in de EK weggestemd te worden, waarna D66 'voor het lands belang' blijft zitten.quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zoals de geweldige 'politiemissie'.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk gelul. Zeker waar je het hebt over GL die hebben op belangrijke issues meer dan eens meegestemd met het kabinet waar de PVV dat af liet weten.
Daar ben ik toch een beetje verrast over.quote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef eriksd het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat een centrumkabinet altijd het beste is. Geen rechts-kabinet, geen links-kabinet, gewoon paars.
Maar dan wel met meer oog voor misstanden in de samenleving (criminaliteit, integratie etc.) dan onder het oude paars het geval was.
Cursussen Nederlands verplichten.quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind integratie zwaar overrated. Bovendien zie ik niet in wat voor rol de overheid hierbij moet spelen. Segratie tegengaan? Gratis cursussen Nederlands aanbieden? Nog meer multiculti-festivalletjes?
Het is een gedrocht maar GL heeft daar wel verantwoordelijkheid genomen waar de PVV die zwaar uit de weg ging. De invloed van GL op die missie is daarmee een stuk groter dan die van de PVV.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoals de geweldige 'politiemissie'.![]()
Hear hearquote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef eriksd het volgende:
PVV zal nu zich vooral gaan profileren als een anti-Europa partij. Anti-islam is immers exit.quote:Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja precies...daarom is PVV exit nuWelke partij wil nu nog met ze samenwerken? Oww sorry...met Hem, Wilders is natuurlijk God bij de PVV
GL is zo ongeveer gehalveerd.quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een gedrocht maar GL heeft daar wel verantwoordelijkheid genomen waar de PVV die zwaar uit de weg ging. De invloed van GL op die missie is daarmee een stuk groter dan die van de PVV.
Heeft voornamelijk te maken met kansen op de arbeidsmarkt. Het kan me geen reet schelen wat voor cultuur iemand erop nahoudt mits deze op enige wijze van waarde is voor de maatschappij.quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind integratie zwaar overrated. Bovendien zie ik niet in wat voor rol de overheid hierbij moet spelen. Segratie tegengaan? Gratis cursussen Nederlands aanbieden? Nog meer multiculti-festivalletjes?
En dan het liefst zonder CDA. Die laten op cruciale momenten opeens het geloof opspelen als excuus.quote:
Ik kreeg een beetje jeuk van Paars.quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is er mis met het streven naar een zo breed mogelijk gedragen kabinet?
Iedereen die niet wil integreren deporteren naar de Veluwe.quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem is in mijn optiek ook dat de huidige toon van het debat de integratie niet bevordert. Bij het minste of geringste staat een kleine colonne Henkies op om allochtonen volledig de grond in te stampen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Cursussen Nederlands verplichten.
Zie goed, het is natuurlijk onredelijk om te verwachten dat mensen onderling niet in hun "native" taal praten. Doen Nederlanders in het buitenland ook. Gaat erom dat je los daarvan wel mee kan komen. Dat laisser-faire wat dat betreft zie ik niet zo zitten. Je hoeft niet altijd als overheid op je handen te zitten. Sterker nog, ik denk dat dat een van de kerntaken van de overheid is.
Verder vind ik vooral dat dat hele debat met onredelijke eisen gevoerd wordt. Aan de ene kant heb je een groep die vooral vindt dat het vanzelf komt. Daar geloof ik niet in. Aan de andere kant heb je een brigade Henk's die idioot onredelijke eisen stelt.
Mensen moeten vooral hun leven zo inrichten dat ze het naar hun zin hebben. Alleen moet het inderdaad niet ten laste van een ander komen. Of iemand dan gelooft in Allah of weet ik wat zal mij dan een rotzorg wezen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft voornamelijk te maken met kansen op de arbeidsmarkt. Het kan me geen reet schelen wat voor cultuur iemand erop nahoudt mits deze op enige wijze van waarde is voor de maatschappij.
Maakt niet uit welk kabinet het is als de uitkeringen maar op de nullijn gaan en het liefst negatief, HRA verruimen, IB fors omlaag, huursubsidie volledig afschaffen, km-vergoeding verdriedubbelen, zorgtoeslag afschaffen en pensioenleeftijd naar 50 jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef eriksd het volgende:
CDA is definitief door het ijs gezakt met een gedrocht van een Catshuis-akkoord. Er is heel veel schijnheiligheid voor nodig om te kunnen uitleggen dat je mensen met de laagste inkomens het meeste voor de crisis te laten bloeden.quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan het liefst zonder CDA. Die laten op cruciale momenten opeens het geloof opspelen als excuus.
Jij snapt niet dat de lage inkomens hierdoor nog veel hardere klappen gaan krijgen?quote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
CDA is definitief door het ijs gezakt met een gedrocht van een Catshuis-akkoord. Er is heel veel schijnheiligheid voor nodig om te kunnen uitleggen dat je mensen met de laagste inkomens het meeste voor de crisis te laten bloeden.
Wilders zou eigenlijk een lintje moeten krijgen dat het gedrocht voor de poorten van hel is weggesleept.
Integratie zou inderdaad op zijn minst zo ver moeten zijn dat het volledige kansen op de arbeidsmarkt bewerkstelligt. Verder is het ook wel prettig dat er geen wangedrag wordt vergoelijkt met een verwijzing naar cultuur of een gebrek aan integratie.quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft voornamelijk te maken met kansen op de arbeidsmarkt. Het kan me geen reet schelen wat voor cultuur iemand erop nahoudt mits deze op enige wijze van waarde is voor de maatschappij.
Ik vond het zelfs nogal matjes van wat ik gelezen heb.quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Van wat ik heb gelezen zag dat Catshuisakkoord er nog niet eens zo heel beroerd uit.
Je kan ook met een plan komen dat iedereen een gelijk percentage in koopkracht achteruit te laten gaan. De laagste inkomen met 4% laten bloeden en de hoogsten met ruim 1% is compleet van God los.quote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef waht het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat de lage inkomens hierdoor nog veel hardere klappen gaan krijgen?
Allemaal prima hoor, maar het verdient geen schoonheidsprijs.
Gewoon meer verdienen. Probleem opgelost.quote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan ook met een plan komen dat iedereen een gelijk percentage in koopkracht achteruit te laten gaan. De laagste inkomen met 4% laten bloeden en de hoogsten met ruim 1% is compleet van God los.
Ook dat, maar had een beroerder pakket verwacht.quote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs nogal matjes van wat ik gelezen heb.
Uiteindelijk zal het gros wel door de kamer komen. Alleen de BTW-verhoging zie ik er niet van komen. Sociaal leenstelsel twijfelgeval.quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Van wat ik heb gelezen zag dat Catshuisakkoord er nog niet eens zo heel beroerd uit.
Probleem is dat het nu juist andersom is, en dat wangedrag wordt gelinkt aan de culturele achtergrond van de daders.quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Integratie zou inderdaad op zijn minst zo ver moeten zijn dat het volledige kansen op de arbeidsmarkt bewerkstelligt. Verder is het ook wel prettig dat er geen wangedrag wordt vergoelijkt met een verwijzing naar cultuur of een gebrek aan integratie.
Enige ambitie straalde het inderdaad niet uit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs nogal matjes van wat ik gelezen heb.
Dan dienen ze nog heeeeeeeeeeel wat te veranderen, bijvoorbeeld democratiseren van de PVVquote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV zal nu zich vooral gaan profileren als een anti-Europa partij. Anti-islam is immers exit.
Ik denk dat PVV niet uitgespeeld is.
Deels is dat gewoon waar. Daar moeten we niet zo geheimzinnig over doen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat het nu juist andersom is, en dat wangedrag wordt gelinkt aan de culturele achtergrond van de daders.
Je hebt ten dele gelijk. Men moet echter niet overdreven zoals figuren als Wilders en Breivik doen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Deels is dat gewoon waar. Daar moeten we niet zo geheimzinnig over doen.
Fijne opportunistquote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
Ik heb Geert en de PVV nu het laagst op de politieke rangorde staan. Zelfs onder Groenlinks.
Eindelijk ongegeneerd fulmineren.
En de PVV heeft verantwoordelijkheid genomen door al die cultuurgekkies, waar zo weinig vraag naar is dat zij nog geen 17,5 procent van hun eigen inkomsten kunnen genereren, een schop onder de kont te geven.quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een gedrocht maar GL heeft daar wel verantwoordelijkheid genomen waar de PVV die zwaar uit de weg ging. De invloed van GL op die missie is daarmee een stuk groter dan die van de PVV.
Bij mij stond SGP het laatste, PVV eentje erboven. Daar is nog steeds niks aan veranderd....quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
Ik heb Geert en de PVV nu het laagst op de politieke rangorde staan. Zelfs onder Groenlinks.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt ten dele gelijk. Men moet echter niet overdreven zoals figuren als Wilders en Breivik doen.
Nouja, als je ziet dat bijv. de cultuur onder jonge Marokkaanse jongens heel erg op uitstraling is gericht maar velen toch op een houtje-touwtje niveau opereren, ligt daar natuurlijk wel een aanleiding voor het toenemende aantal overvallen etc. Als iedereen het heeft (of althans, lijkt te hebben) kan jij niet achterblijven.quote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat het nu juist andersom is, en dat wangedrag wordt gelinkt aan de culturele achtergrond van de daders.
Poeh he.quote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
En de PVV heeft verantwoordelijkheid genomen door al die cultuurgekkies, waar zo weinig vraag naar is dat zij nog geen 17,5 procent van hun eigen inkomsten kunnen genereren, een schop onder de kont te geven.
Loopt Geert niet hard mee, met in het achterhoofd LPF perikelen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dan dienen ze nog heeeeeeeeeeel wat te veranderen, bijvoorbeeld democratiseren van de PVV
Ja, maar dat kun je individuen niet aanrekenen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Deels is dat gewoon waar. Daar moeten we niet zo geheimzinnig over doen.
Zelfs onder?quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
VVD= uitkeringsgerechtigden bashen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Bij mij stond SGP het laatste, PVV eentje erboven. Daar is nog steeds niks aan veranderd....
SGP = homo's en vrouwen pesten
PVV = allochtonen pesten, met name moslims
Partijen die minderheden pesten horen mijns inziens niet bovenaan te staan.
Beter dan die nutteloze missie met niksende trainers om willekeurige personen tot agenten te trainen aan de andere kant van de wereld. Het ene levert geld op en het andere is slechts een kostenpost.quote:
Eens, maar je kunt het wel in acht nemen om oplossingen te formuleren.quote:Op maandag 23 april 2012 11:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je individuen niet aanrekenen.
Ik had wel gedacht dat de scherpe randjes eraf gingen. Had hij lekker door kunnen fulmineren tegen de PvdA, dan was iedereen blij geweest. Hij ging echter ook internationaal lopen etteren en dat was eigenlijk al iets waar een grens getrokken moest worden.quote:
Daar verdient de hele fractie wel een avondvierdaagse-medaille voor, inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
En de PVV heeft verantwoordelijkheid genomen door al die cultuurgekkies, waar zo weinig vraag naar is dat zij nog geen 17,5 procent van hun eigen inkomsten kunnen genereren, een schop onder de kont te geven.
Die heeft niet zoveel geld gekost.quote:
Klopt...alleen doen zij het diplomatisch ;-) Overigens, ik ben geen VVDer ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
VVD= uitkeringsgerechtigden bashen.
Dan moet je kunnen spellen inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Klopt...alleen doen zij het diplomatisch ;-) Overigens, ik ben geen VVDers ofzo
Kan ook lekker zijn, als je een leuk team hebt. Maar ik zeg al: nog jarenlang met die idioten om je heen zitten, man man man.quote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Nu is het wachten op de volgende Wilders. Ik kan me niet voorstellen dat hij er trek in heeft om nog eens jaren in de oppositie te zetten. Dat riedeltje kent hij inmiddels wel.
Mensen zouden daarom is wat verder moeten kijken.....waar een partij precies voor staat. Ik vind VVD ronduit een gevaarlijke partij daarom.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Klopt...alleen doen zij het diplomatisch ;-) Overigens, ik ben geen VVDers ofzo
Mierenneukerquote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moet je kunnen spellen inderdaad.
Hij kan zo lekker hard uit halen naar Europa. En terecht.quote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Nu is het wachten op de volgende Wilders. Ik kan me niet voorstellen dat hij er trek in heeft om nog eens jaren in de oppositie te zetten. Dat riedeltje kent hij inmiddels wel.
Die zijn wegbezuinigd, dat is ook cultuurquote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar verdient de hele fractie wel een avondvierdaagse-medaille voor, inderdaad.
True that. Eindelijk iets waar ze wel het landsbelang mee hebben gediendquote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wilders heeft inmiddels ook wat internationale faam vergaard. Wellicht dat hij die positie verder uit wil bouwen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn, als je een leuk team hebt. Maar ik zeg al: nog jarenlang met die idioten om je heen zitten, man man man.
Wanneer de economie weer aantrekt dan is het snel gedaan met dat anti-Europese sentiment dat momenteel breed wordt gedragen. Dan moet Wilders dus op zoek naar een nieuw stokpaardje.quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij kan zo lekker hard uit halen naar Europa. En terecht.
Europa maakt alles kapot.
Goed man! Mag ik nu wel op de VVD stemmen? Niet dat ik het wil maar goed...quote:
Hij is beroepspoliticus. Hij kan niets anders.quote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
De economie kan niet meer aantrekken. dankzij het gedrocht van EU en de Euro.quote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer de economie weer aantrekt dan is het snel gedaan met dat anti-Europese sentiment dat momenteel breed wordt gedragen. Dan moet Wilders dus op zoek naar een nieuw stokpaardje.
Roemer?quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
De stemkeuze wordt dit jaar denk ik niet zo moeilijk dus wmb.
Roemer, want u doet niets en dat moet kunnen.quote:
Hij gaat bij een zionistische denktank in de VS, wedden?quote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is beroepspoliticus. Hij kan niets anders.
Haal uw geld waar het zit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Roemer, want u doet niets en dat moet kunnen.
Nee joh, het is geen academicus.quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij gaat bij een zionistische denktank in de VS, wedden?
Haal het geld bij de rijken want dat zijn criminelen bedoel je.quote:
Geen zin om te werken? Laat dat anderen merken!quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Roemer, want u doet niets en dat moet kunnen.
Net als AHA.quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij gaat bij een zionistische denktank in de VS, wedden?
quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin om te werken? Laat dat anderen merken!
Doe niet mee, stem SP!
Geen tijd voor arbeid!
quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe niet mee, stem SP!
Geen tijd voor arbeid!
Bwhehe.quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe niet mee, stem SP!
Geen tijd voor arbeid!
En hij komt uit de Burkestichting en het zou denk ik de enige manier zijn om van zijn beveiliging af te komen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel enorm populair onder rechtse kringen in de VS.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ben heel sociaal, maar werken vind ik niet normaal. Met een priemend vingertje aan mijn wapperende hand, trek ik door het hele land. Ik zeg: het is niet eerlijk, het is niet fijn: dat mensen die werken rijker dan ik zijn. Dat moet niet kunnen, dit moeten wij niet willen, daarom ga ik op het malieveld gillen. Iedereen doet mee, iedereen komt van pas, maar bij de terugreis doe ik alsof ik mijn OV-chipkaart vergeten was.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ben heel sociaal, maar werken vind ik niet normaal. Met een priemend vingertje aan mijn wapperende hand, trek ik door het hele land. Ik zeg: het is niet eerlijk, het is niet fijn: dat mensen die werken rijker dan ik zijn. Dat moet niet kunnen, dit moeten wij niet willen, daarom ga ik op het malieveld gillen. Iedereen doet mee, iedereen komt van pas, maar bij de terugreis doe ik alsof ik mijn OV-chipkaart vergeten was.
In VKZ open ik wel een rijm-topic.quote:Op maandag 23 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
Jammer dat we hier geen die-hard SP'ers hebben.
En ook wel vermakelijk dat de VVD'ers hier het nu plots wel helemaal met de PVV hebben gehadquote:Op maandag 23 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
Jammer dat we hier geen die-hard SP'ers hebben.
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ook wel vermakelijk dat de VVD'ers hier het nu plots wel helemaal met de PVV hebben gehad
twitter:
quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.
Que?quote:
En maar moeite doen om het goed te lullen tot eind vorige weekquote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.
Geen dank.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En maar moeite doen om het goed te lullen tot eind vorige week
De VVD gaat meer zetels winnen, vuige opportunisten dat het zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef 99.999 het volgende:
En nieuwe verkiezingen was toch ook slecht voor het land?
http://www.volkskrant.nl/(...)e-verkiezingen.dhtml
Hier zou Driek van Wissen nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
Dat is afhankelijk van hoe ze 5-6 maand campagnevoeren doorkomenquote:Op maandag 23 april 2012 12:10 schreef waht het volgende:
[..]
De VVD gaat meer zetels winnen, vuige opportunisten dat het zijn.
GeenStijl.quote:Het eenzame gekkie op het Binnenhof kan haar vingers aflikken. Het is einde oefening voor Bruin I. Nu officieel. Weer een regering die het niet lukt om vier jaar vol te maken. De geluksmachine van vrijheid en verantwoordelijkheid is na anderhalf jaar kapot verklaard. De stekker zat er stevig in, maar te veel radertjes bleken tegen elkaar in te draaien. Mark Rutte is onderweg naar Beatrix om uit te huilen het ontslag van zijn kabinet aan te bieden terwijl Maxime Verhagen van de verwarring gebruik maakt om in een goudkleurige Mercedes (die stond te verstoffen in een hoekje) met 130 per uur naar Limburg te vluchten. Jan Kees de Jager flipt een muntje met Sybrand van Haersma Buma over het fractievoorzitterschap van het CDA. Uri Rosenthal en Hans Hillen zijn een door Wilders veilig gestelde AOW-uitkering aanvragen en gaan daarna in een bingozaaltje modelbouwheli's knutselen. De stem van Ivo Opstelten is weer beschikbaar als voice-over voor Sinterklaas. Edith Schippers heeft een PGB'tje voor zichzelf geregeld. Minister Spies (wie?) zal voor eeuwig door niemand herinnerd worden, en in de verte lacht de tijdig weggepromoveerde Piet Hein Donner. Alleen Gerd Leers is opgelucht richting zijn Bulgaarse bungalow vertrokken. Oppositiepartijen D66, GroenLinks en PvdA hebben hun marktkramen geopend. Bereid u voor op een tsunami van beslogande bodywarmers en opdringerig glimlachende leden van diverse partij-Jügend die pennen, petjes, kladblokjes, buttons en stickers uitdelen. De jacht op het verscheurde electoraat is geopend. Live video op VERANTWOORDELIJKHEID24, audio op het vooralsnog onbedreigde STAATSRADIO1.
Ze gaan winnen omdat de rest bagger is.quote:Op maandag 23 april 2012 12:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoe ze 5-6 maand campagnevoeren doorkomen.
Bijna al hun punten van de vorige keer hebben ze onderhand door het toilet gespoeld
Dit verbaggert m'n lay-out niet zo als datquote:12.04 uur: Premier Rutte gaat zijn ontslag aanbieden bij de koningin. Dat meldt Frits Wester op RTL 4.Er zit een officieel bericht in zijn telefoon, zegt hij. Bronnen rond het binnenhof kunnen dat nog niet bevestigen.
We zullen zien, het zou wel eens een hele lange, smerige, uitputtende campagne kunnen worden.quote:Op maandag 23 april 2012 12:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ze gaan winnen omdat de rest bagger is.
Dat had ik al door na het derde woord.quote:
Je moet vooral in Nederland geboren worden.quote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het overigens wel aardig dat de illusie bestaat dat een bovenmodaal inkomen het gevolg is van hard werken.
Met een fatsoenlijke opleiding kom je een heel eind.quote:Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet vooral in Nederland geboren worden.
Check.quote:Op maandag 23 april 2012 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke opleiding kom je een heel eind.
Ik ken genoeg laagopgeleiden die zich uit de naad werken met lullige productiebaantjes e.d. voor een salaris waar ik mijn bed niet voor uit kom.
Een fatsoenlijk salaris begint dus bij niet uit je bed willen komen. Check.quote:Op maandag 23 april 2012 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken genoeg laagopgeleiden die zich uit de naad werken met lullige productiebaantjes e.d. voor een salaris waar ik mijn bed niet voor uit kom.
Dit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
VKZ komt eraanquote:
Dit ook natuurlijk. Henk wil zo graag vanaf z'n 16e verdienen. Prima, maar dan niet piepen dat je over twintig jaar minder verdient dan Roderick.quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef Cerbie het volgende:
Flink doorstuderen is dan ook een vorm van hard werken. Henk moet niet klagen dat hij in dezelfde 40 uur werken minder verdient zonder enige opleiding.
1 - 0.quote:Op maandag 23 april 2012 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk salaris begint dus bij niet uit je bed willen komen. Check.
Ach van hard werken kan je niet heel veel studenten beschuldigen hoorquote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef Cerbie het volgende:
Flink doorstuderen is dan ook een vorm van hard werken. Henk moet niet klagen dat hij in dezelfde 40 uur werken minder verdient zonder enige opleiding.
Alpha's zijn geen studenten. Net als HBO'ers.quote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach van hard werken kan je niet heel veel studenten beschuldigen hoor.
Een heel groot deel komt ook vrij eenvoudig 'aanwaaien'
In het hoger onderwijs?quote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wiequote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
En Sywert van Lienden en die G500 van em beginnen ook knap irritant te worden.
Irritant ventje.quote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
En Sywert van Lienden en die G500 van em beginnen ook knap irritant te worden.
Nou nou, een persoon die is gaan werken vanaf zijn 16e kan toch een hele goede boterham verdienen, zeker als je nog eens goed bent in je vak.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dit ook natuurlijk. Henk wil zo graag vanaf z'n 16e verdienen. Prima, maar dan niet piepen dat je over twintig jaar minder verdient dan Roderick.
Op de TU gaat dat echt niet lukken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh die.quote:
Daarom verdienen die ook niets.quote:
Dat klopt, daarom vind ik het ook onzinnig om de inkomensverschillen zo op te blazen..quote:Op maandag 23 april 2012 12:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou nou, een persoon die is gaan werken vanaf zijn 16e kan toch een hele goede boterham verdienen, zeker als je nog eens goed bent in je vak.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef Cerbie het volgende:
Stel hier het meest rampzalige kabinet samen
quote:Minister van veiligheid: Henk Bres
Dorenbos op volksgezondheid. Iedereen een plastic foetus door de bus.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef Cerbie het volgende:
Stel hier het meest rampzalige kabinet samen
Oh, dat zeker.quote:Op maandag 23 april 2012 12:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou nou, een persoon die is gaan werken vanaf zijn 16e kan toch een hele goede boterham verdienen, zeker als je nog eens goed bent in je vak.
Muv de technische studies dan?quote:Op maandag 23 april 2012 12:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het hoger en wetenschappelijk onderwijs inderdaad.
Zo heel veel studenten doen dan ook geen TU en ook daar is het 'harde werken' maar erg relatief hoor.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 12:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan heb jij geen TU bezocht.quote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo heel veel studenten doen dan ook geen TU en ook daar is het 'harde werken' maar erg relatief hoor.
Zolang je maar de wil hebt om ervoor te gaan. Voor een loodgieter of timmerman die echt goed is in zijn vak is er genoeg te verdienen.quote:
Alles is relatief...quote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo heel veel studenten doen dan ook geen TU en ook daar is het 'harde werken' maar erg relatief hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |