Niet als we waarde uit het 'niets' kunnen creëren. Hetgeen min of meer mogelijk is.quote:Op maandag 23 april 2012 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een sluitende begroting komt toch altijd op 0 uit? Tegenover elk positief deel staat toch een negatief deel, en als je eenmaal winst maakt moet iemand anders toch verlies draaien?
4/10.quote:Op maandag 23 april 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb mijn onderbroek bij z'n moeder laten liggen
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 23 april 2012 01:04 schreef waht het volgende:
Soms heeft Wilders wel gelijk, zoals over het boevennest Curaçao.
Als we dat nou net als de andere 15-17de eeuwse grootmachten zo'n 60 jaar gedekoloniseerd hadden, was het helemaal geen probleem geweest en hadden we ze wapens kunnen verkopen om zich tegen Venezuela ed te verdedigen.quote:Op maandag 23 april 2012 01:04 schreef waht het volgende:
In plaats daarvan is het een speeltje van corrupte schoolverlaters en internationale misdadigers geworden.quote:Op maandag 23 april 2012 01:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als we dat nou net als de andere 15-17de eeuwse grootmachten zo'n 60 jaar gedekoloniseerd hadden, was het helemaal geen probleem geweest en hadden we ze wapens kunnen verkopen om zich tegen Venezuela ed te verdedigen.
Soms?quote:Op maandag 23 april 2012 01:04 schreef waht het volgende:
Dat users nog steeds zo makkelijk happen op zn aas.quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef waht het volgende:
BansheeBoy heeft zijn opper-troll-status weer glansrijk verdiend vandaag.
Vrouw meerdere malen verkracht.
Heerlijk inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 01:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat users nog steeds zo makkelijk happen op zn aas.
Ik kon hem dit keer ook niet weerstaan. Was veel te laat in het topic dus dan maar zoquote:Op maandag 23 april 2012 01:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat users nog steeds zo makkelijk happen op zn aas.
quote:Wilders besloot alleen
DEN HAAG - Geert Wilders heeft de beslissing om een bom onder het Catshuisoverleg te leggen zonder instemming van de PVV-fractie genomen. Pas uren nadat hij de besprekingen met VVD en CDA afkapte, lichtte hij zijn partijgenoten in de Tweede Kamer in.
Dat zeggen meerdere PVV-Kamerleden. Wilders sprak zaterdagochtend wel in kleine kring met vertrouwelingen, alvorens hij abrupt besloot de stekker uit de onderhandelingen te trekken. Hij wil niet zeggen wie daarbij aanwezig waren, maar naast Fleur Agema betrof het in ieder geval ook Martin Bosma. Andere namen die circuleren, maar niet worden bevestigd, zijn die van senator Machiel de Graaf, fractiebestuurslid Louis Bontes en Europarlementariër Barry Madlener.
PVV-Kamerlid De Mos zegt desgevraagd geen moeite met de gang van zaken te hebben. „We zijn niet geraadpleegd. Dat vind ik niet erg. Ik vertrouw erop dat Wilders en Agema de juiste conclusies hebben getrokken”, vindt hij.
quote:Op maandag 23 april 2012 01:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel hier het meest rampzalige kabinet samen.
Teleurgesteld in het kabinet of in Wilders?quote:Op maandag 23 april 2012 07:36 schreef GSbrder het volgende:
Veel economen dan in Nederland, die vrijwel unaniem teleurgestelde achterban van VVD en CDA.
quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef waht het volgende:
BansheeBoy heeft zijn opper-troll-status weer glansrijk verdiend vandaag.
Vrouw meerdere malen verkracht.
Als je ziet hoeveel rotzooi Rutte I heeft gemaakt, dan kan je stellen dat ze teleurgesteld zijn in het kabinet. We zijn niets verder gekomen na 1.5 jaar. Ik durf te stellen dat we misschien achteruit zijn gegaanquote:Op maandag 23 april 2012 07:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Teleurgesteld in het kabinet of in Wilders?
In Wilders en het verlengde daarvan; een aanstaande val van dit feestkabinet.quote:Op maandag 23 april 2012 07:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Teleurgesteld in het kabinet of in Wilders?
quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Wilders en het verlengde daarvan; een aanstaande val van dit feestkabinet.
Zolang Rutte maar de grootste blijft in 2013.
En daarvoor ging het beter? Het gaat al ruim 20 jaar slecht. En de afgelopen 10 jaar ronduit slecht.quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel rotzooi Rutte I heeft gemaakt, dan kan je stellen dat ze teleurgesteld zijn in het kabinet. We zijn niets verder gekomen na 1.5 jaar. Ik durf te stellen dat we misschien achteruit zijn gegaan
Wat een gezeur.quote:Op maandag 23 april 2012 07:43 schreef Auti het volgende:
[..]
En daarvoor ging het beter? Het gaat al ruim 20 jaar slecht. En de afgelopen 10 jaar ronduit slecht.
Had die aanhang dan enig vertrouwen in een figuur als Wilders? Schat je ze zo laag in?quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Wilders en het verlengde daarvan; een aanstaande val van dit feestkabinet.
Zolang Rutte maar de grootste blijft in 2013.
Maar zo bedoel ik het niet, als gezeur. Het komt er nu op neer dat er echt wat moet gebeuren.quote:
Ik zie nog geen waardig tegenhanger van Elio.quote:Op maandag 23 april 2012 07:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Reya, u zal wel trots zijn. Het Belgisch model na pogen te doen is niet zomaar iets.
Hans Spekman heeft ook geen smaak wat kleding betreft.quote:Op maandag 23 april 2012 08:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie nog geen waardig tegenhanger van Elio.
Zal een ranja feestje worden.... nog meer bezuinigen exit AAA-rating.quote:Op maandag 23 april 2012 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het kabinet gevallen is, volksfeest voor Nederland.![]()
Wellink gaat no doubt de boeken in als onze slechtste bankier.quote:Alleen de economen zullen in een klein hoekje huilen om de economie
Insertquote:Op maandag 23 april 2012 09:16 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen op deze politiek zeer interessante dag.
Het ontslag van Rutte Iquote:Op maandag 23 april 2012 09:16 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen op deze politiek zeer interessante dag.
Geen radio?quote:Op maandag 23 april 2012 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Best wel kut dat ik moet werken.
Ik hoor de schade vannacht wel.
Jij niet ik wel..... let op mijn woorden.... dat gaat ons nog veel harder nekken.quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil niks meer horen over die fucking AAA-rating.
Krijgen we nu dag in dag uit weer een lading "nieuws" over. Lekker interessant.quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil niks meer horen over die fucking AAA-rating.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |