quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Wilders en het verlengde daarvan; een aanstaande val van dit feestkabinet.
Zolang Rutte maar de grootste blijft in 2013.
En daarvoor ging het beter? Het gaat al ruim 20 jaar slecht. En de afgelopen 10 jaar ronduit slecht.quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel rotzooi Rutte I heeft gemaakt, dan kan je stellen dat ze teleurgesteld zijn in het kabinet. We zijn niets verder gekomen na 1.5 jaar. Ik durf te stellen dat we misschien achteruit zijn gegaan
Wat een gezeur.quote:Op maandag 23 april 2012 07:43 schreef Auti het volgende:
[..]
En daarvoor ging het beter? Het gaat al ruim 20 jaar slecht. En de afgelopen 10 jaar ronduit slecht.
Had die aanhang dan enig vertrouwen in een figuur als Wilders? Schat je ze zo laag in?quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Wilders en het verlengde daarvan; een aanstaande val van dit feestkabinet.
Zolang Rutte maar de grootste blijft in 2013.
Maar zo bedoel ik het niet, als gezeur. Het komt er nu op neer dat er echt wat moet gebeuren.quote:
Ik zie nog geen waardig tegenhanger van Elio.quote:Op maandag 23 april 2012 07:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Reya, u zal wel trots zijn. Het Belgisch model na pogen te doen is niet zomaar iets.
Hans Spekman heeft ook geen smaak wat kleding betreft.quote:Op maandag 23 april 2012 08:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie nog geen waardig tegenhanger van Elio.
Zal een ranja feestje worden.... nog meer bezuinigen exit AAA-rating.quote:Op maandag 23 april 2012 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het kabinet gevallen is, volksfeest voor Nederland.![]()
Wellink gaat no doubt de boeken in als onze slechtste bankier.quote:Alleen de economen zullen in een klein hoekje huilen om de economie
Insertquote:Op maandag 23 april 2012 09:16 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen op deze politiek zeer interessante dag.
Het ontslag van Rutte Iquote:Op maandag 23 april 2012 09:16 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen op deze politiek zeer interessante dag.
Geen radio?quote:Op maandag 23 april 2012 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Best wel kut dat ik moet werken.
Ik hoor de schade vannacht wel.
Jij niet ik wel..... let op mijn woorden.... dat gaat ons nog veel harder nekken.quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil niks meer horen over die fucking AAA-rating.
Krijgen we nu dag in dag uit weer een lading "nieuws" over. Lekker interessant.quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil niks meer horen over die fucking AAA-rating.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |