Bwhehe.quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin om te werken? Laat dat anderen merken!
Doe niet mee, stem SP!
Geen tijd voor arbeid!
En hij komt uit de Burkestichting en het zou denk ik de enige manier zijn om van zijn beveiliging af te komen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel enorm populair onder rechtse kringen in de VS.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ben heel sociaal, maar werken vind ik niet normaal. Met een priemend vingertje aan mijn wapperende hand, trek ik door het hele land. Ik zeg: het is niet eerlijk, het is niet fijn: dat mensen die werken rijker dan ik zijn. Dat moet niet kunnen, dit moeten wij niet willen, daarom ga ik op het malieveld gillen. Iedereen doet mee, iedereen komt van pas, maar bij de terugreis doe ik alsof ik mijn OV-chipkaart vergeten was.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ben heel sociaal, maar werken vind ik niet normaal. Met een priemend vingertje aan mijn wapperende hand, trek ik door het hele land. Ik zeg: het is niet eerlijk, het is niet fijn: dat mensen die werken rijker dan ik zijn. Dat moet niet kunnen, dit moeten wij niet willen, daarom ga ik op het malieveld gillen. Iedereen doet mee, iedereen komt van pas, maar bij de terugreis doe ik alsof ik mijn OV-chipkaart vergeten was.
In VKZ open ik wel een rijm-topic.quote:Op maandag 23 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
Jammer dat we hier geen die-hard SP'ers hebben.
En ook wel vermakelijk dat de VVD'ers hier het nu plots wel helemaal met de PVV hebben gehadquote:Op maandag 23 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
Jammer dat we hier geen die-hard SP'ers hebben.
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ook wel vermakelijk dat de VVD'ers hier het nu plots wel helemaal met de PVV hebben gehad
twitter:
quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.
Que?quote:
En maar moeite doen om het goed te lullen tot eind vorige weekquote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.
Geen dank.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En maar moeite doen om het goed te lullen tot eind vorige week
De VVD gaat meer zetels winnen, vuige opportunisten dat het zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef 99.999 het volgende:
En nieuwe verkiezingen was toch ook slecht voor het land?
http://www.volkskrant.nl/(...)e-verkiezingen.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |