Kan ook lekker zijn, als je een leuk team hebt. Maar ik zeg al: nog jarenlang met die idioten om je heen zitten, man man man.quote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Nu is het wachten op de volgende Wilders. Ik kan me niet voorstellen dat hij er trek in heeft om nog eens jaren in de oppositie te zetten. Dat riedeltje kent hij inmiddels wel.
Mensen zouden daarom is wat verder moeten kijken.....waar een partij precies voor staat. Ik vind VVD ronduit een gevaarlijke partij daarom.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Klopt...alleen doen zij het diplomatisch ;-) Overigens, ik ben geen VVDers ofzo
Mierenneukerquote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moet je kunnen spellen inderdaad.
Hij kan zo lekker hard uit halen naar Europa. En terecht.quote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Nu is het wachten op de volgende Wilders. Ik kan me niet voorstellen dat hij er trek in heeft om nog eens jaren in de oppositie te zetten. Dat riedeltje kent hij inmiddels wel.
Die zijn wegbezuinigd, dat is ook cultuurquote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar verdient de hele fractie wel een avondvierdaagse-medaille voor, inderdaad.
True that. Eindelijk iets waar ze wel het landsbelang mee hebben gediendquote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
En de PVV heeft verantwoordelijkheid genomen door al die cultuurgekkies, waar zo weinig vraag naar is dat zij nog geen 17,5 procent van hun eigen inkomsten kunnen genereren, een schop onder de kont te geven.
Wilders heeft inmiddels ook wat internationale faam vergaard. Wellicht dat hij die positie verder uit wil bouwen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn, als je een leuk team hebt. Maar ik zeg al: nog jarenlang met die idioten om je heen zitten, man man man.
Wanneer de economie weer aantrekt dan is het snel gedaan met dat anti-Europese sentiment dat momenteel breed wordt gedragen. Dan moet Wilders dus op zoek naar een nieuw stokpaardje.quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij kan zo lekker hard uit halen naar Europa. En terecht.
Europa maakt alles kapot.
Goed man! Mag ik nu wel op de VVD stemmen? Niet dat ik het wil maar goed...quote:
Hij is beroepspoliticus. Hij kan niets anders.quote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
De economie kan niet meer aantrekken. dankzij het gedrocht van EU en de Euro.quote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer de economie weer aantrekt dan is het snel gedaan met dat anti-Europese sentiment dat momenteel breed wordt gedragen. Dan moet Wilders dus op zoek naar een nieuw stokpaardje.
Roemer?quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
De stemkeuze wordt dit jaar denk ik niet zo moeilijk dus wmb.
Roemer, want u doet niets en dat moet kunnen.quote:
Hij gaat bij een zionistische denktank in de VS, wedden?quote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is beroepspoliticus. Hij kan niets anders.
Haal uw geld waar het zit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Roemer, want u doet niets en dat moet kunnen.
Nee joh, het is geen academicus.quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij gaat bij een zionistische denktank in de VS, wedden?
Haal het geld bij de rijken want dat zijn criminelen bedoel je.quote:
Geen zin om te werken? Laat dat anderen merken!quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Roemer, want u doet niets en dat moet kunnen.
Net als AHA.quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij gaat bij een zionistische denktank in de VS, wedden?
quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin om te werken? Laat dat anderen merken!
Doe niet mee, stem SP!
Geen tijd voor arbeid!
quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe niet mee, stem SP!
Geen tijd voor arbeid!
Bwhehe.quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe niet mee, stem SP!
Geen tijd voor arbeid!
En hij komt uit de Burkestichting en het zou denk ik de enige manier zijn om van zijn beveiliging af te komen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel enorm populair onder rechtse kringen in de VS.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ben heel sociaal, maar werken vind ik niet normaal. Met een priemend vingertje aan mijn wapperende hand, trek ik door het hele land. Ik zeg: het is niet eerlijk, het is niet fijn: dat mensen die werken rijker dan ik zijn. Dat moet niet kunnen, dit moeten wij niet willen, daarom ga ik op het malieveld gillen. Iedereen doet mee, iedereen komt van pas, maar bij de terugreis doe ik alsof ik mijn OV-chipkaart vergeten was.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ben heel sociaal, maar werken vind ik niet normaal. Met een priemend vingertje aan mijn wapperende hand, trek ik door het hele land. Ik zeg: het is niet eerlijk, het is niet fijn: dat mensen die werken rijker dan ik zijn. Dat moet niet kunnen, dit moeten wij niet willen, daarom ga ik op het malieveld gillen. Iedereen doet mee, iedereen komt van pas, maar bij de terugreis doe ik alsof ik mijn OV-chipkaart vergeten was.
In VKZ open ik wel een rijm-topic.quote:Op maandag 23 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
Jammer dat we hier geen die-hard SP'ers hebben.
En ook wel vermakelijk dat de VVD'ers hier het nu plots wel helemaal met de PVV hebben gehadquote:Op maandag 23 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
Jammer dat we hier geen die-hard SP'ers hebben.
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ook wel vermakelijk dat de VVD'ers hier het nu plots wel helemaal met de PVV hebben gehad
twitter:
quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.
Que?quote:
En maar moeite doen om het goed te lullen tot eind vorige weekquote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo maar we hadden radiostilte afgesproken.
Geen dank.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En maar moeite doen om het goed te lullen tot eind vorige week
De VVD gaat meer zetels winnen, vuige opportunisten dat het zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef 99.999 het volgende:
En nieuwe verkiezingen was toch ook slecht voor het land?
http://www.volkskrant.nl/(...)e-verkiezingen.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |