Uiteindelijk zal het gros wel door de kamer komen. Alleen de BTW-verhoging zie ik er niet van komen. Sociaal leenstelsel twijfelgeval.quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Van wat ik heb gelezen zag dat Catshuisakkoord er nog niet eens zo heel beroerd uit.
Probleem is dat het nu juist andersom is, en dat wangedrag wordt gelinkt aan de culturele achtergrond van de daders.quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Integratie zou inderdaad op zijn minst zo ver moeten zijn dat het volledige kansen op de arbeidsmarkt bewerkstelligt. Verder is het ook wel prettig dat er geen wangedrag wordt vergoelijkt met een verwijzing naar cultuur of een gebrek aan integratie.
Enige ambitie straalde het inderdaad niet uit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs nogal matjes van wat ik gelezen heb.
Dan dienen ze nog heeeeeeeeeeel wat te veranderen, bijvoorbeeld democratiseren van de PVVquote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV zal nu zich vooral gaan profileren als een anti-Europa partij. Anti-islam is immers exit.
Ik denk dat PVV niet uitgespeeld is.
Deels is dat gewoon waar. Daar moeten we niet zo geheimzinnig over doen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat het nu juist andersom is, en dat wangedrag wordt gelinkt aan de culturele achtergrond van de daders.
Je hebt ten dele gelijk. Men moet echter niet overdreven zoals figuren als Wilders en Breivik doen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Deels is dat gewoon waar. Daar moeten we niet zo geheimzinnig over doen.
Fijne opportunistquote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
Ik heb Geert en de PVV nu het laagst op de politieke rangorde staan. Zelfs onder Groenlinks.
Eindelijk ongegeneerd fulmineren.
En de PVV heeft verantwoordelijkheid genomen door al die cultuurgekkies, waar zo weinig vraag naar is dat zij nog geen 17,5 procent van hun eigen inkomsten kunnen genereren, een schop onder de kont te geven.quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een gedrocht maar GL heeft daar wel verantwoordelijkheid genomen waar de PVV die zwaar uit de weg ging. De invloed van GL op die missie is daarmee een stuk groter dan die van de PVV.
Bij mij stond SGP het laatste, PVV eentje erboven. Daar is nog steeds niks aan veranderd....quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
Ik heb Geert en de PVV nu het laagst op de politieke rangorde staan. Zelfs onder Groenlinks.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt ten dele gelijk. Men moet echter niet overdreven zoals figuren als Wilders en Breivik doen.
Nouja, als je ziet dat bijv. de cultuur onder jonge Marokkaanse jongens heel erg op uitstraling is gericht maar velen toch op een houtje-touwtje niveau opereren, ligt daar natuurlijk wel een aanleiding voor het toenemende aantal overvallen etc. Als iedereen het heeft (of althans, lijkt te hebben) kan jij niet achterblijven.quote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat het nu juist andersom is, en dat wangedrag wordt gelinkt aan de culturele achtergrond van de daders.
Poeh he.quote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
En de PVV heeft verantwoordelijkheid genomen door al die cultuurgekkies, waar zo weinig vraag naar is dat zij nog geen 17,5 procent van hun eigen inkomsten kunnen genereren, een schop onder de kont te geven.
Loopt Geert niet hard mee, met in het achterhoofd LPF perikelen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dan dienen ze nog heeeeeeeeeeel wat te veranderen, bijvoorbeeld democratiseren van de PVV
Ja, maar dat kun je individuen niet aanrekenen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Deels is dat gewoon waar. Daar moeten we niet zo geheimzinnig over doen.
Zelfs onder?quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
VVD= uitkeringsgerechtigden bashen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Bij mij stond SGP het laatste, PVV eentje erboven. Daar is nog steeds niks aan veranderd....
SGP = homo's en vrouwen pesten
PVV = allochtonen pesten, met name moslims
Partijen die minderheden pesten horen mijns inziens niet bovenaan te staan.
Beter dan die nutteloze missie met niksende trainers om willekeurige personen tot agenten te trainen aan de andere kant van de wereld. Het ene levert geld op en het andere is slechts een kostenpost.quote:
Eens, maar je kunt het wel in acht nemen om oplossingen te formuleren.quote:Op maandag 23 april 2012 11:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je individuen niet aanrekenen.
Ik had wel gedacht dat de scherpe randjes eraf gingen. Had hij lekker door kunnen fulmineren tegen de PvdA, dan was iedereen blij geweest. Hij ging echter ook internationaal lopen etteren en dat was eigenlijk al iets waar een grens getrokken moest worden.quote:
Daar verdient de hele fractie wel een avondvierdaagse-medaille voor, inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
En de PVV heeft verantwoordelijkheid genomen door al die cultuurgekkies, waar zo weinig vraag naar is dat zij nog geen 17,5 procent van hun eigen inkomsten kunnen genereren, een schop onder de kont te geven.
Die heeft niet zoveel geld gekost.quote:
Klopt...alleen doen zij het diplomatisch ;-) Overigens, ik ben geen VVDer ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
VVD= uitkeringsgerechtigden bashen.
Dan moet je kunnen spellen inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Klopt...alleen doen zij het diplomatisch ;-) Overigens, ik ben geen VVDers ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |