Pakweg twee jaar geleden had niemand het over ratings. Sterker, ik vermoed dat het gros van de Nederlanders niet eens wist wat een fucking CRA was. Nu lult iedereen over ratings en financiele markten alsof men er verstand van heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 09:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijgen we nu dag in dag uit weer een lading "nieuws" over. Lekker interessant.
Heb ik wel..op het werk (een mini-usb-ghettoblaster, die best veel herrie kan schoppen). Maar ik mag geen muziek meer draaien (ik heb het al verpest voor sommigen).quote:
ff omdraaien... als de rente omhoog gaat gaat straks ook iedereen meer rente betalen (nog meer dropouts). En dit kennen we nog van 1982.quote:Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pakweg twee jaar geleden had niemand het over ratings. Sterker, ik vermoed dat het gros van de Nederlanders niet eens wist wat een fucking CRA was. Nu lult iedereen over ratings en financiele markten alsof men er verstand van heeft.
Ik zeg ook niet dat het onbelangrijk is, ik stoor me slechts aan het gegeven dat jan en alleman plots dergelijke termen in de mond neemt.quote:Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff omdraaien... als de rente omhoog gaat gaat straks ook iedereen meer rente betalen (nog meer dropouts). En dit kennen we nog van 1982.
Dus ja belangrijk.
Ik liep al rond in AEX NWS voordat het echt nieuws was. Ik weet wel een beetje hoe het zit.quote:Op maandag 23 april 2012 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onbelangrijk is, ik stoor me slechts aan het gegeven dat jan en alleman plots dergelijke termen in de mond neemt.
Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op maandag 23 april 2012 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik liep al rond in AEX NWS voordat het echt nieuws was. Ik weet wel een beetje hoe het zit.
Valt niet veel meer over te zeggen dan dat het een grote bullshit generator is.quote:Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pakweg twee jaar geleden had niemand het over ratings. Sterker, ik vermoed dat het gros van de Nederlanders niet eens wist wat een fucking CRA was. Nu lult iedereen over ratings en financiele markten alsof men er verstand van heeft.
Muahahahahahahaquote:Op maandag 23 april 2012 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Zag die Rutte zaterdag zuur zijn dan.
Eindelijk die bijdehante lach van zn kop.
Geldbejag?quote:Op maandag 23 april 2012 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
Weer een van die Oh Oh Cherso-josti's heeft zijn eigen show. Wat mankeert die lui bij RTL toch?
quote:Op maandag 23 april 2012 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Zag die Rutte zaterdag zuur zijn dan.
Eindelijk die bijdehante lach van zn kop.
Barbie's begrafenis lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 23 april 2012 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
Weer een van die Oh Oh Cherso-josti's heeft zijn eigen show. Wat mankeert die lui bij RTL toch?
Maar hij verraad zijn achterban niet.quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef eriksd het volgende:
Vraag mij af wat Geert nu denkt. Tot in de lengte der dagen in de oppositie zitten, niemand die je moet. Elke ochtend tegen die grafkop van Lucassen aankijken, of de natte lipjes van de Mos.
Gaat nog wel spijt krijgen gok ik
Ja, zijn achterban. De oudjes.quote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar hij verraad zijn achterban niet.
En op het belangrijkste moment van de afgelopen jaren lekker laf zich teruggetrokken omdat het Henk-smaldeel in de fractie "opeens" het akkoord onder ogen kreegquote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Och, de PVV heeft al meer verantwoordelijkheid genomen dan GL en de SP in de laatste duizend jaar.
Als ie slim is dan zet ie er binnenkort een punt achter. Regeren gaat het komende decennium niet meer gebeuren. Dus kan hij tot het eind der tijden oppositie voeren. Misschien moet hij zich maar volledig storten op die internationale anti-islamclub die hij in het leven wilde roepen. Beetje lezingen geven in de VS en dat soort shit.quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef eriksd het volgende:
Vraag mij af wat Geert nu denkt. Tot in de lengte der dagen in de oppositie zitten, niemand die je moet. Elke ochtend tegen die grafkop van Lucassen aankijken, of de natte lipjes van de Mos.
Gaat nog wel spijt krijgen gok ik
Nou en.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Och, de PVV heeft al meer verantwoordelijkheid genomen dan GL en de SP in de laatste duizend jaar.
GL heeft al meer verantwoordelijkheid genomen dan de PVV alleen al door de missie in Kunduz te steunen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |