Daarom hoop ik ook van ganser harte dat PVV, GL en de SP lekker de oppositie ingaan. Laat CDA/VVD/PvdA/D66 een mooi kabinet maken ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Och, de PVV heeft al meer verantwoordelijkheid genomen dan GL en de SP in de laatste duizend jaar.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit ook het volgende kabinet zal worden. D66 kan uiteindelijk bepalen of ze linksom of rechtsom gaan. En ik denk dat de liever de VVD hebben dan de SP.quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook van ganser harte dat PVV, GL en de SP lekker de oppositie ingaan. Laat CDA/VVD/PvdA/D66 een mooi kabinet maken ofzo.
En dan met de intentie er 4 jaar te zitten. Volgens mij was dat bij dit kabinet niet het geval.quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook van ganser harte dat PVV, GL en de SP lekker de oppositie ingaan. Laat CDA/VVD/PvdA/D66 een mooi kabinet maken ofzo.
En we krijgen eindelijk gekozen burgemeesters. Woohoo!quote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef Erkannn het volgende:
W000t PVV = exit
Wat een mooie dagEn als toetje zijn de beurzen super klote gestart vandaag
Al mn aandelen op short
Wat een mooie dag
Probleem is alleen dat we een hoge prijs betalen voor het afserveren van de PVV.quote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef Erkannn het volgende:
W000t PVV = exit
Wat een mooie dagEn als toetje zijn de beurzen super klote gestart vandaag
Al mn aandelen op short
Wat een mooie dag
Dan mag Rutte zn glimlach wel weer tevoorschijn toveren.Gewoon keihard beginnen te bulderen als Wilders of die andere simplisten die de fractie vormen iets achterlijks roepen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan met de intentie er 4 jaar te zitten. Volgens mij was dat bij dit kabinet niet het geval.
Daarnaast elke keer als Geert wat roeptoetert lekker smadelijk kijken of het weghonen. Heerlijk.
Who cares?! PVV = exit...super goed nieuws!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
En we krijgen eindelijk gekozen burgemeesters. Woohoo!
quote:Meteen in het begin ging het al mis. CDA'er Sybrand van Haersema Buma zei dat zijn fractie hecht aan hervormingen. Wilders zei daarop dat hij niets met de CDA-fractie te maken heeft. "En het Nederlands belang interesseert me geen bal. Het gaat om mijn kiezer." aldus Wilders. "Ik wil het tekort maar terugbrengen tot 4% en geen enkele hervorming". Later zou Fleur Agema in huilen zijn uitgebarsten tijdens het overleg omdat ze het besluit om een eigen bijdrage in de zorg in te voeren niet kon verkroppen.
De PVV heeft zichzelf afgeserveerd.quote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat we een hoge prijs betalen voor het afserveren van de PVV.
Dat wisten we toch? Om je vingers bij af te likken toch? Nou likken maar, nu het nog kanquote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat we een hoge prijs betalen voor het afserveren van de PVV.
Waarom zo zuur, Picchia?quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja precies...daarom is PVV exit nuquote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV heeft zichzelf afgeserveerd.
Wooohooo!quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met de huidige verhoudingen kan het misschien nog meevallen. Maar het CDA-PvdA-CU middenkabinet onder Balkenende was niet veel soeps.quote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef eriksd het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat een centrumkabinet altijd het beste is. Geen rechts-kabinet, geen links-kabinet, gewoon paars.
Maar dan wel met meer oog voor misstanden in de samenleving (criminaliteit, integratie etc.) dan onder het oude paars het geval was.
dat is natuurlijk gelul. Zeker waar je het hebt over GL die hebben op belangrijke issues meer dan eens meegestemd met het kabinet waar de PVV dat af liet weten.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Och, de PVV heeft al meer verantwoordelijkheid genomen dan GL en de SP in de laatste duizend jaar.
Ik las de leuter.quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze hebben nog niet eens definitief besloten dat er verkiezingen komen en ik ben er nu alweer klaar mee.
Net als de lente brengt verkiezingen de kleuter in iedereen naar boven.
Nee joh, dat word D66 belooft om in een volgend kabinet te gaan zitten en daarna door een of andere bejaarde in de EK weggestemd te worden, waarna D66 'voor het lands belang' blijft zitten.quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zoals de geweldige 'politiemissie'.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk gelul. Zeker waar je het hebt over GL die hebben op belangrijke issues meer dan eens meegestemd met het kabinet waar de PVV dat af liet weten.
Daar ben ik toch een beetje verrast over.quote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef eriksd het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat een centrumkabinet altijd het beste is. Geen rechts-kabinet, geen links-kabinet, gewoon paars.
Maar dan wel met meer oog voor misstanden in de samenleving (criminaliteit, integratie etc.) dan onder het oude paars het geval was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |