Wut? Hoezo zelfverheerlijkingquote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Elke keer dat ik de lapo heb en een nieuw topic open, doe ik een extra hartje achter mijn glorieuze naam. Ha ha!
Goede TT overigens.
Nah, dan kunnen we kijken wie de meeste topics opent.quote:
Bijna alle anime is geupscaled. Met uitzondering van een aantal films is er nog geen native 1080p anime volgens mij.quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
Horrible Subs zet nu telkens de nieuwe series ook in 1080p online, maar worden die series wel uitgezonden in 1080p, of lopen ze de boel te flessen door het up te scalen ofzo?
Eg welquote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bijna alle anime is geupscaled. Met uitzondering van een aantal films is er nog geen native 1080p anime volgens mij.
Gewoon geen horriblesubs nemen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
Horrible Subs zet nu telkens de nieuwe series ook in 1080p online, maar worden die series wel uitgezonden in 1080p, of lopen ze de boel te flessen door het up te scalen ofzo?
Hahaha, ik dacht altijd dat je dat zelf had gedaanquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gewoon geen horriblesubs nemen.
En wie heeft die "" achter mijn naam gezet?!
Japan pioneered HDTV for decades with an analog implementation (MUSE/Hi-Vision). The old system is not compatible with the new digital standards. Japanese terrestrial broadcasting of HD via ISDB-T started on December 1, 2003 in the Tokyo, Osaka, and Nagoya metropolitan areas. It has been reported that 27 million HD receivers had been sold in Japan as of October 2007.quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ze worden wel in HD uitgezonden, maar dat zijn vaak ook gewoon upscales.quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Japan pioneered HDTV for decades with an analog implementation (MUSE/Hi-Vision). The old system is not compatible with the new digital standards. Japanese terrestrial broadcasting of HD via ISDB-T started on December 1, 2003 in the Tokyo, Osaka, and Nagoya metropolitan areas. It has been reported that 27 million HD receivers had been sold in Japan as of October 2007.
NHK zendt trouwens ook uit in ultra HD.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze worden wel in HD uitgezonden, maar dat zijn vaak ook gewoon upscales.
Vraag maar aan een willekeurige encoder (Daiz) bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee.
Op Tweakers lang geleden hadden ze uitgebreid besproken hoe ze dit deden met enorme camera's en zo... Anime is 1080p en niet upscale.
Klopt, maar de anime is niet in full hd geanimeerd.quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eeds-dichterbij.html
Daarom neem ik BD rip van hele anime series!!quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag maar aan een willekeurige encoder (Daiz) bijvoorbeeld.
Real life series zijn wel echt HD. De meeste anime is in werkelijkheid 960p of 720p. Zie je die upscale dan niet duidelijk. Strike Witches is een goed voorbeeld, die is dus overduidelijk geupscaled. Net als de meeste anime van JC Staff. Vaak zijn die niet eens in 720p geanimeerd.
Jawel.quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef einzweipolizei het volgende:
Dan hebben we dus niks aan 1080p 10bit anime
ik scroll vast nog meer op m'n mobielquote:Op zondag 8 april 2012 21:36 schreef Klipnap het volgende:
Zet die post even in een spoiler, ik scroll me rot
En Cake, ik wil die hamer wel voor je weghalen hoor![]()
Crunchysubs,ACX,PHT,over-time etc etc,bijna allemaal 720P minstens!!quote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef einzweipolizei het volgende:
Ok, ik heb meestal Commie, omdat dat altijd op usenet staat
Ben benieuwd
Check de anime. Echt briljant goed.quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga gat wel lang mee(bijna 1000 chapters!!)
Leuk! Ga je ze ook allemaal becijferen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef einzweipolizei het volgende:
Ik heb ook een MAL gemaakt: http://myanimelist.net/animelist/pistolebob
Nog niet zo te zien!!quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk! Ga je ze ook allemaal becijferen?
Is gewoon een hint om het niet meer te doen. Zou me er niet druk over maken.quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net een DM van een mod om geen nzb links te posten
Ik heb het maar 1x gedaan,een foute nog wel!!
eps 1 wordt nu gedownloadquote:
Die nzb link was van 3 dagen geleden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is gewoon een hint om het niet meer te doen. Zou me er niet druk over maken.
de animation art vind ik juist minder (zit nu te kijken....)quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef gniffie het volgende:
Ik kijk hem zo of morgen. Al een beetje erdoorheen geskippt en de character art is tof behalve dat grietje
who cares about notes...quote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef einzweipolizei het volgende:
Weer een note erbij.
Ik blijf vanaf nu alleen nog in dit topic om dat te voorkomen!
Jij ook al hier? Zijn alle IT'ers anime-liefhebbers ofzo?quote:
Nee he,waarom ben jij plotseling erbij??quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij ook al hier? Zijn alle IT'ers anime-liefhebbers ofzo?![]()
Ja Lithia, ik had hier eerder moeten posten.
Hij vraagt of je nog boos op 'm bentquote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nee he,waarom ben jij plotseling erbij??
quote:Op zondag 8 april 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Maar vind je me verder nog wel lief Ninja?ik ben de beroerdste niet, zoals je merkt
Om ontopic te gaan: ik ga Samurai Shamploo nog een keer kijken, bijlft mijn favo serie!
Ken je dat liedje van Shaggyquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gewoon geen horriblesubs nemen.
En wie heeft die "" achter mijn naam gezet?!
Eeeh, mschol zit hier al vet lang. Just saying.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
Precies, ik voel mij nu boos en verdrietig tegelijkquote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Hij vraagt of je nog boos op 'm bent
[..]
Ja, maar ik niet!quote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeeh, mschol zit hier al vet lang. Just saying.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Hij vraagt of je nog boos op 'm bent
[..]
Ik heb die post niet eens gelezen,merk ik nu pas.Hoe kan ik nou boos worden?Er zijn mensen die aan mij ergeren,maar zelf schijnheilig/oppermachtig doen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Precies, ik voel mij nu boos en verdrietig tegelijken natuurlijk zie ik alles en slaap ik nooit.
Iemand nog aanraders trouwens? Ik kan zo'n beetje alles hebben, maar in de stijl van Afro Samruai/Samurai Champloo vind ik goed te kachelen.
[..]
Ja, maar ik niet!
Ik bedoelde meerquote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeeh, mschol zit hier al vet lang. Just saying.
[..]
![]()
Inderdaad, ik verdien![]()
Wist ik, was grapjequote:
Spuit11.quote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Bakakame het volgende:
Wat gaat het topic hard opeens trouwens, ik ben te druk om het allemaal bij te houden!
Mooi toch, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Bakakame het volgende:
Wat gaat het topic hard opeens trouwens, ik ben te druk om het allemaal bij te houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week showt ze haar schaartechnieken!
Good boy.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt hem echt gedwongen!!!quote:
hoe raak JIJ hier verzeilt?!?!quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
Lithia is de oorzaak, wij vonden elkaar in ABO toen we het begonnen te hebben over Japanse dingen, toen moest ik hier eigenlijk beginnen met posten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe raak JIJ hier verzeilt?!?!
Nazo no Kanojo X => WTF!?!?!?!? zo belachelijk dat het haast geniaal kan zijn
de art staat mij niet helemaal aan, maar dat verhaal en de idiote dingen, mja, lekker verfrissend idioot voor anime
Er zijn zelfs beroemde/bekende mensen die ook dol zijn op anime en manga o.a.Wu Tang Clan is helemaal grootste nerds/geeks groep in hip hop en daarbuiten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ahquote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Lithia is de oorzaak, wij vonden elkaar in ABO toen we het begonnen te hebben over Japanse dingen, toen moest ik hier eigenlijk beginnen met posten.
Vaker posten jij!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Lithia is de oorzaak, wij vonden elkaar in ABO toen we het begonnen te hebben over Japanse dingen, toen moest ik hier eigenlijk beginnen met posten.
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAquote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beroemde/bekende mensen die ook dol zijn op anime en manga o.a.Wu Tang Clan is helemaal grootste nerds/geeks groep in hip hop en daarbuiten.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beroemde/bekende mensen die ook dol zijn op anime en manga o.a.Wu Tang Clan is helemaal grootste nerds/geeks groep in hip hop en daarbuiten.
Jups.quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAdaarnaast spreken veel van hun nummers al boekdelen. Ergens natuurlijk wel tof om te zien, maar ik zie niet in waarom het perse "nerds/geeks" moeten worden genoemd, dat is een stereotype die niet klopt IMHO.
3 verschillende albumcovers werden getekend door een 1 Marvel tekenaar !quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAdaarnaast spreken veel van hun nummers al boekdelen. Ergens natuurlijk wel tof om te zien, maar ik zie niet in waarom het perse "nerds/geeks" moeten worden genoemd, dat is een stereotype die niet klopt IMHO.
55 notes hierquote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef einzweipolizei het volgende:
Weer een note erbij.
Ik blijf vanaf nu alleen nog in dit topic om dat te voorkomen!
Yep, 1 van de weinige voice-overs die ik wel kon hebben trouwens, meestal vind ik het bagger en kijk ik het liever in het Japans.quote:Op zondag 8 april 2012 23:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Jups.
Goeie anime en muziek en voice over.
Yep, sowieso ben ik ook wel een Marvel-fan, als het op Europse stijl aan komt, altijd prima!quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
3 verschillende albumcovers werden getekend door een 1 Marvel tekenaar !![]()
Haha, bedankt, ik zal het hier eens wat meer gaan volgen, kom best leuke dingen terug nu ik terug lees!quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
55 notes hier
Welkom LompeHork, IT'ers zijn altijd welkom!
Vooral Unix/Linux,ik was al dol op anime/manga voordat ik zelf een IT-er was!!Je MAL ook toevoegen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
55 notes hier
Welkom LompeHork, IT'ers zijn altijd welkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!quote:
Is het zo erg dan??quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!
Nazo no Kanojo X deed voor mij iets dat heel weinig anime gedaan hebben; het wekte een fysieke afkeer op. Ik voelde mijn maagwand zich samentrekken elke keer als ze weer met kwijl deden wat ze met kwijl deden. Vingers, schoolbanken en kwijl --vooral kwijl dat al een tijdje ligt-- zit vol met bacteriën. Bah! Jakkes!
Urabe's enigmatische achteloosheid, de droomscènes en de artstijl zijn de enige reden dat ik de eerste aflevering uit heb kunnen zitten.
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.quote:
Het heeft voor mij een halve pot Earl Grey en een knapperig Verkade koekje verpest.quote:
Ik had hem van SubDesu.quote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef einzweipolizei het volgende:
Wat is beter: GotSpeed of SubDESU voor Nazo no Kanojo X?
quote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt hem echt gedwongen!!!![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!
Nazo no Kanojo X deed voor mij iets dat heel weinig anime voor mij gedaan hebben; het wekte een fysieke afkeer op. Ik voelde mijn maagwand zich samentrekken elke keer als ze weer dat met kwijl deden wat ze met kwijl deden. Vingers, schoolbanken en kwijl --vooral kwijl dat al een tijdje ligt-- zitten vol met bacteriën. Bah! Jakkes!
Urabe's enigmatische achteloosheid, de droomscènes en de artstijl zijn de enige reden dat ik de eerste aflevering uit heb kunnen zitten.
idem ditto...quote:
Ik zie dat je 'm net voor me geupload hebt, een paar seconden geleden?quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[IB] of Interrobang lijkt beter te zijn. Althans, in kwaliteit
Over het verhaal durf ik nog niet zo veel te zeggen. Ik vond dat met het kwijl gewoon onsmakelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.
En zo zijn er series waarbij het verhaal een behoorlijk "WTF!?"-factor in zich hebben. Deze hoort er absoluut bij.
Ik vertrouw GotSpeed niet meer sinds ze en storende fouten in de eerste aflevering of tweede aflevering van Mirai Nikki maakten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef einzweipolizei het volgende:
Wat is beter: GotSpeed of SubDESU voor Nazo no Kanojo X?
Welke??lijst graag van WTF-anime!!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.
En zo zijn er series waarbij het verhaal een behoorlijk "WTF!?"-factor in zich hebben. Deze hoort er absoluut bij.
Ik vond Higurashi, de eerste serie, ook een WTF-animequote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke??lijst graag van WTF-anime!!!
Mja die heb ik ook gezien idd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vertrouw GotSpeed niet meer sinds ze en storende fouten in de eerste aflevering of tweede aflevering van Mirai Nikki maakten.
Die heb ik volgens mij in MAL!quote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Ik vond Higurashi, de eerste serie, ook een WTF-anime
Verlieft worden door kwijl.quote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Over het verhaal durf ik nog niet zo veel te zeggen. Ik vond dat met het kwijl gewoon onsmakelijk.
- Serial Experiments Lain: Een filosofische mindfuck.quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Poe... Uhm...quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nazo no Kanojo Xquote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Serial Experiments Lain: Een filosofische mindfuck.Even checken
- Neon Genesis Evangelion: De laatste 2 episodes: holy shit what happened?
- End of Evangelion: Fans praten nog steeds over hoe je het einde goed moet interpreteren.
- Elfen Lied: WTF!? All this gore around me, I want it all!Heb hele serie
- Detroit Metal City: Een hele goede parodie op de wereld van metal. Echt mijn type humor! Elke keer zit je echt met een WTF-gezicht te kijken.Ook even checken!
- Ore no Imouto: Een otaku zusje, wie wil dat nou niet?Heb ik paar keer gezien,vooral de vader is wazig!en zusje is een eroge fan he!
Zo uit mijn hoofd. Er zullen vast meer zijn
Another vind ik wel meevallen kwa "WTF".quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een lijst heb ik niet voor je maar zo 1-2-3 uit mijn hoofd:
Another
FLCL
Arakawa Under the Bridge
Trapeze
Manga gelezen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Elfen Lied: WTF!? All this gore around me, I want it all!
Samurai Champloo en Michiko e Hachin zijn door dezelfde studio gemaakt en zijn even ambitieus en eigenzinnig.quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Net nog eens de laatste episodes van FMA Brotherhood gekeken, blijft leuk.
Ik zou wel eens willen weten of er nog een interessante anime is in de trant van Ergo Proxy of Wolf's Rain.
Ga ik ooit wel doen. Ligt nu niet mijn prioriteit. Er zijn gewoon zo veel dingen te doen.quote:
Samurai Champloo heb ik compleet. Wordt zelfs Nederlands in gesprokenquote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oreimo
[..]
Samurai Champloo en Michiko e Hachin zijn door dezelfde studio gemaakt en zijn even ambitieus en eigenzinnig.
Boh, dat ga ik dan even checken, dat klinkt als mijn straatje.quote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oreimo
[..]
Samurai Champloo en Michiko e Hachin zijn door dezelfde studio gemaakt en zijn even ambitieus en eigenzinnig.
Nederlands? Nooit gezien, maar lijkt afschuwelijkquote:Op maandag 9 april 2012 00:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Samurai Champloo heb ik compleet. Wordt zelfs Nederlands in gesprokenAnyhoo, zal Michiko e Hachin eens onderzoeken. Ziet er apart uit.
Wacht wat! Door wie? En waar heb je die versie vandaan!?quote:Op maandag 9 april 2012 00:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Samurai Champloo heb ik compleet. Wordt zelfs Nederlands in gesprokenAnyhoo, zal Michiko e Hachin eens onderzoeken. Ziet er apart uit.
Zet het in je to-watch read-list.quote:Op maandag 9 april 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga ik ooit wel doen. Ligt nu niet mijn prioriteit. Er zijn gewoon zo veel dingen te doen.
Ik moet ook nog FF6 uitspelen
Even de hipster spelen hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 00:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zet het in je to-watch read-list.
Oja, je bent een FF fan, nice
niet gezien.quote:
Als Qwaser WTF-mindfuck is dan is bijna elke andere ecchi vecht anime dat ook.quote:Seikon no Qwaser,
Gedurfd? Zeker. WTF-mindfuck? Nee, dat nog net niet.quote:Yosuga no Sora
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 april 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even de hipster spelen hoor.
De delen na X vind ik niet meer zo heel goed.
Ik heb precies hetzelfde met FF13. Niet doorheen te komen.quote:Op maandag 9 april 2012 00:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ook niet.Toch wil ik ze blijven spelen. Ben nu bezig met FF12, maar de motivatie komt er niet.
FFX-2 wil ik weg gaan gooien.
[Ik ook hoor,sinds FF 10 en het was mijn allereerste RPG ooit(ook nog eens Japans,10 jaar en 3 maanden geleden)!quote:Op maandag 9 april 2012 00:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zet het in je to-watch read-list.
Oja, je bent een FF fan, nice
Gewoon het origineel hoor. Over een creepy tourist die op mannen valt.quote:Op maandag 9 april 2012 00:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht wat! Door wie? En waar heb je die versie vandaan!?
quote:
Ga je voortaan meer manga kopen of hou je het hierbij?quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
Ben heel blij met mijn Azumanga Daioh striphet Duits gaat me best goed af en Osaka "Oh mein Gott!" te zien roepen is al grappig
Hm, die ook maar eens spelen dan.quote:Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met FF13. Niet doorheen te komen.
De personages lijken ook steeds irritanter te worden en steeds meer weaboo.
FF6 heeft tenminste nog een steengoed verhaal. Als ze daar een anime van maken, dan ben ik zo blij.
Die van mij ook.. volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2012 00:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[Ik ook hoor,sinds FF 10 en het was mijn allereerste RPG ooit(ook nog eens Japans,10 jaar en 3 maanden geleden)!
Ah. nederlandse zin gevonden:quote:
Misschien tweedehands als ik het tegenkom maar ik ga niet hele steden afstruinenquote:Op maandag 9 april 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga je voortaan meer manga kopen of hou je het hierbij?
Je hebt altijd nog internet, hequote:Op maandag 9 april 2012 00:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien tweedehands als ik het tegenkom maar ik ga niet hele steden afstruinenals ik iets tegenkom zal ik wel kijken
Ah zo, ik dacht dat je het over een Nederlandse nasynchronisatie had. Mijn fout.quote:Op maandag 9 april 2012 00:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Gewoon het origineel hoor. Over een creepy tourist die op mannen valt.
Whehe, dat hij daar met zo'n tulpje in het gras zit vind ik al vreemd genoegquote:
Jammer dat 13 geen dual audio heeft en ook niet te installeren is op harde schijf(zelfs GT5 paste niet op de BD),geldt trouwens voor zulke soort spellen.quote:Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met FF13. Niet doorheen te komen.
De personages lijken ook steeds irritanter te worden en steeds meer weaboo.
FF6 heeft tenminste nog een steengoed verhaal. Als ze daar een anime van maken, dan ben ik zo blij.
LOLquote:Op maandag 9 april 2012 00:16 schreef robin007bond het volgende:
Mijn moeder heeft Seikendensetsu 3 uitgespeeld
En dat ie "opperhoofd" wordt genoemd. Dit was wel één van mijn grootste WTF momenten in Anime geschiedenis.quote:Op maandag 9 april 2012 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, dat hij daar met zo'n tulpje in het gras zit vind ik al vreemd genoeg
Heh, inderdaad, hoewel dat volgens mij meer falende ondertiteling is. Toch blijft die serie gewoon tof. Net als de soundtrack trouwens.quote:Op maandag 9 april 2012 00:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
En dat ie "opperhoofd" wordt genoemd. Dit was wel één van mijn grootste WTF momenten in Anime geschiedenis.
Nujabesquote:Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heh, inderdaad, hoewel dat volgens mij meer falende ondertiteling is. Toch blijft die serie gewoon tof. Net als de soundtrack trouwens.
Ben echt een grote fan!quote:
quote:
Geniaalquote:
Idem dito, heerlijke muziek om naar te luisteren, ook zijn mixtapes zijn erg boeiendquote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben echt een grote fan!
Ook zijn aanhang maakt toffe muziek (verbonden met zijn Hydeout Productions).
Haha. Je bent als mod denk ik liever dan in het echtquote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef Lithia het volgende:
Heb al een tijdje een NANA dvd box van het eerste seizoen en nadat ik mijn vriend dwong om het mee te kijken, realiseerde ik hoe matig de vertaling is. Ben de Nederlandse ondertiteling niet gewend in anime denk ik
Nederlandse subs schijnen ook niet zo goed te zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef Lithia het volgende:
Heb al een tijdje een NANA dvd box van het eerste seizoen en nadat ik mijn vriend dwong om het mee te kijken, realiseerde ik hoe matig de vertaling is. Ben de Nederlandse ondertiteling niet gewend in anime denk ik
Liever Engels.quote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef Lithia het volgende:
High Fivequote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem dito, heerlijke muziek om naar te luisteren, ook zijn mixtapes zijn erg boeienden zijn aanhang kan ik inderdaad ook goed waarderen!
In mijn ogen DE kruising tussen Japanse drums en hedendaagse muziekquote:
* LompeHork tikt 'm aan ouwe!quote:
Neuh, het bevalt hem wel. Wil u verder kijken, maar nu heeft ie geen zin in.quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Haha. Je bent als mod denk ik liever dan in het echt
Hmm, misschien wel. Al ben ik misschien wat strenger omdat het niet gemaakt is door wat fans.quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nederlandse subs schijnen ook niet zo goed te zijn.
In je moedertaal heb je ook meer oog op taalfouten e.d.
Helaas heb ik de keuze uit Frans of dit.quote:
Jaa.. die basgitaarquote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn ogen DE kruising tussen Japanse drums en hedendaagse muziek
[..]
* LompeHork tikt 'm aan ouwe!
quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef LompeHork het volgende:
Lithia is IRL volgens mij echt een kutwijf, maar ik mag dat wel
Gadver.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
De enige andere NL stem die ik heb gehoord was denk ik in Clannad met die koffer, maar met een zwaar accent
Wss alsnog beter dan in South Park, waar ze Sinterklaas kapoentje in het Duits zongen.quote:
Je vergeet de Clannad fandub!quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
De enige andere NL stem die ik heb gehoord was denk ik in Clannad met die koffer, maar met een zwaar accent
De Vlaamse klasgenoot van Okazakiquote:Op maandag 9 april 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je vergeet de Clannad fandub!
Krentenbol.
Jij bent een klasgenoot van Okazaki?quote:Op maandag 9 april 2012 00:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Topic gaat hard man(inmiddels 2e paasdag)!!
Ook niet slechtquote:
Gaaf gedaan ja!quote:
Alle Mahou Shoujos hebben een vaag plot. Niet teveel op letten.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)i_Chikku_Idol_Lilpri
Kan het nog gekker!!![]()
Mag ik je Paprika aanraden? Dronken of andere middelen erbij nemen bij het kijken en je vindt nooit meer iets vreemd.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Oh idd. Vergeten in MAL te zettenquote:Op maandag 9 april 2012 00:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mag ik je Paprika aanraden? Dronken of andere middelen erbij nemen bij het kijken en je vindt nooit meer iets vreemd.
Ja.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Och, zoveel gekker:quote:
Lucky Star wordt vaak pas aangeraden als je al heel wat anime hebt gezien. Er zitten ook wat Evangelion verwijzingen inquote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Klipnap het volgende:
Motteke sailor fuku is heerlijk om mee in slaap te vallen![]()
![]()
Dat ik nu pas alle Haruhiverwijzingen doorheb uit Lucky Star
Mikuru Beam!
Mind fuck film toch??Toevoegen in MAL!!quote:Op maandag 9 april 2012 00:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mag ik je Paprika aanraden? Dronken of andere middelen erbij nemen bij het kijken en je vindt nooit meer iets vreemd.
Wut?quote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Och, zoveel gekker:
Akikan: Over een blikje dat in een meisje veranderd en vecht met andere blikjes om voor eens en voor altijd duidelijk te maken wat nu beter is: staal of aluminium.
Van Qwaser of Stigmata wil je dat ie nooit op tv zou komenquote:Op maandag 9 april 2012 00:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wut?
Dat zou hier nooit op tv komenOnly in Japan...
quote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Yakitate Japan gaat over brood bakken.
Dat plot. Diegene die dat bedacht heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 01:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Van Qwaser of Stigmata wil je dat ie nooit op tv zou komen
Is van Gainax!!!quote:Op maandag 9 april 2012 01:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat plot. Diegene die dat bedacht heeft.
Dat was zo mooi.quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
Nog een snotterscene in anime: Angel Beats roze meisje en blauwe jongen samen![]()
![]()
screenshot?quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
Nog een snotterscene in anime: Angel Beats roze meisje en blauwe jongen samen![]()
![]()
Ik heb alles gezien en ik moest elke keer keihard lachenquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Lithia het volgende:
Yakitate Japanna één aflevering heb ik meteen alles uit mijn pc geflikkerd.
Meh, dan vond ik de laatste episode van Chobits ergerquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
![]()
mijn opslag server is momenteel buiten gebruik en kan dus niet eff snel kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 01:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk zelf maar! Met een screenshot komen de gevoelens niet over.
Zoek op YouTube desnoodsquote:Op maandag 9 april 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn opslag server is momenteel buiten gebruik en kan dus niet eff snel kijken
het einde van chobits vind ik nu, als ik er zo over na denk, wat over de top..quote:Op maandag 9 april 2012 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien en ik moest elke keer keihard lachen
[..]
Meh, dan vond ik de laatste episode van Chobits erger
Ja, achteraf wel, maar ik moest wel huilen als een meisje toen. Dat deed de deur doen sluitenquote:Op maandag 9 april 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
het einde van chobits vind ik nu, als ik er zo over na denk, wat over de top..
quote:Op maandag 9 april 2012 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen eens aan clannad beginnen
Heb de hele dag niks te doen. Sowieso veeeel vrije tijd de komende tijd.quote:Op maandag 9 april 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral After Story is erg mooi. Clannad geef ik een 8, maar After Story echt een 10.
geen 10 hier, maar wel een goeie 9quote:Op maandag 9 april 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral After Story is erg mooi. Clannad geef ik een 8, maar After Story echt een 10.
ik vond clannad niet echt overkomen als harem.. t.b.h.quote:Op maandag 9 april 2012 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb de hele dag niks te doen. Sowieso veeeel vrije tijd de komende tijd.
Wil wel weer een meerdere-meisjes-harem-drama verhaal zien. Tenminste ik begrijp dat het dat is en in mindere mate comedy.
Hier een leuke review van nog meer vage anime.quote:Op maandag 9 april 2012 00:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wut?
Dat zou hier nooit op tv komenOnly in Japan...
nope...quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ijsbeer café al gezien?
Hihihiquote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Och, zoveel gekker:
Akikan: Over een blikje dat in een meisje veranderd en vecht met andere blikjes om voor eens en voor altijd duidelijk te maken wat nu beter is: staal of aluminium.
Qwaser of Stigmata ga ik niet eens uitleggen. Te erg voor woorden.
Yakitate Japan gaat over brood bakken.
Jaaaa, die vond ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle scenes met mensen die verdwenen in die seriequote:
ah.. geen huilscene voor mij, maar wel een erg mooie scene (zoals zovele in die serie)quote:
Gitaarmeisje en diplomauitreikingsscenequote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Alle scenes met mensen die verdwenen in die serie
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hoop een T-K specialquote:Op maandag 9 april 2012 12:17 schreef robin007bond het volgende:
Er komt trouwens een Angel Beats gerelateerde aankondiging.
Nieuwe anime? Visual novel?
hij begint iig errug weird/grappig/leuk..quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef robin007bond het volgende:
Naze no Kanojo X/Myserious Girlfriend X
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het opquote:Op maandag 9 april 2012 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
hij begint iig errug weird/grappig/leuk..
en ben errug benieuwd hoe het verder gaat..
brrr... thanks for the mental imagequote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het op
Dat zou zo cool, maar ranzig zijn
Grappig, ken ik niet.quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
brrr... thanks for the mental image
overigens deed het mij (zeker bij die kwijlaanval) denken aan Karin
Wat heb je voor fantasieenquote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het op
Dat zou zo cool, maar ranzig zijn
Het is al gekker overal!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze anime is om te shockeren, dan kan er wel een schepje bovenop
Was trouwens niet mijn idee. Ik las het op een ander forumquote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is al gekker overal!!
*hoi
Nee ik heb een excel bestandquote:Op maandag 9 april 2012 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
welkom, heb je ook een myanimelijstje?
Jongens ik zit met iets. Ik weet niet of ik Mysterieuze Vriendin X door wil kijken of niet. Op misschien IJsbeer Café en Ruimte Broers na was het de minst vermakelijke eerste aflevering voor mij. Aan de andere kant is 'ie stijlvol, redelijk veel besproken en schijnt te betogen dat scholieren liefde ook sensueel kan zijn zonder seks.quote:I thought I was prepared for drool sucking, but watching it in animated format was an entirely different experience, and one that turned my gut in a unpleasent way. It’s quite gross, [..]. They don’t shy away from how icky it is. In fact, the animators seem to be revelling in making that saliva as goopy and horrible as possible,
- Scamp, the cartdriver
Gewoon kijken. Denk aan alle fun die je mist als wij er over pratenquote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, mijn maagwand trok zich al samen voordat jouw ingewanden zich op een onprettige manier keerden.
[..]
Jongens ik zit met iets. Ik weet niet of ik Mysterieuze Vriendin X door wil kijken of niet. Op misschien IJsbeer Café en Ruimte Broers na was het de minst vermakelijke eerste aflevering voor mij. Aan de andere kant is 'ie stijlvol, redelijk veel besproken en schijnt te betogen dat scholieren liefde ook sensueel kan zijn zonder seks.
ik heb de eerste ep gecheckt, nu ga ik pas weer kijken als de serie af isquote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Denk aan alle fun die je mist als wij er over praten
Meteen het einde kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de eerste ep gecheckt, nu ga ik pas weer kijken als de serie af is
ben je echt helemaal niks gewend?quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar het is slijmerig... Ahhgg... de dingen die ik doe om er bij te horen.
Maar als ik moettijdens het kijken post ik pics van mijn braaksel voor straf.
![]()
Dit is niet Two Girls One Cup smerig, maar best wel over de misselijkmakendheidsgrens.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is niet Two Girls One Cup smerig, maar het is nog steeds misselijkmakend.
Zo zag ik er na het zien ook uit. Alleen spuugde ik behoorlijk in de wasbak en kwam er minder spuug uit mijn mond.quote:
Interrobang is de beste fansubgroep voor deze serie.quote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ga die eerste aflevering ook maar eens kijken om te zien waar dit over gaat..
Oh dat bovenstaande plaatje geeft al een indruk
Ok dan ga ik die kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interrobang is de beste fansubgroep voor deze serie.
Te herkennen aan de [IB]
de beste? waarom dat?quote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interrobang is de beste fansubgroep voor deze serie.
Te herkennen aan de [IB]
zoals ik dus zeg: ben je helemaal niks gewend?quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is niet Two Girls One Cup smerig, maar best wel over de misselijkmakendheidsgrens.
http://encyclopediadramatica.se/Offendedquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zo zag ik er na het zien ook uit. Alleen spuugde ik behoorlijk in de wasbak en kwam er minder spuug uit mijn mond.
Watje!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar het is slijmerig... Ahhgg... de dingen die ik doe om er bij te horen.
Maar als ik moettijdens het kijken post ik pics van mijn braaksel voor straf.
![]()
Nope. Was toevalquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat SUBdesu en Gotspeed niet zo errhhug goed zijn.
over gotspeed geef ik je gelijk, maar subdesu is helemaal niet zo heel slecht...quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat SUBdesu en Gotspeed niet zo errhhug goed zijn.
quote:
I'm not offended, my tummy just doesn't like me watching a guy scraping goopy saliva off a desk and ingesting it. That isn't called being offended that's called being grossed out.quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.se/Offended
NSFW
Wel in encode. Interrobang gebruikt 10-bit, heeft betere kwaliteit video en is maar 248MB.quote:Op maandag 9 april 2012 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
over gotspeed geef ik je gelijk, maar subdesu is helemaal niet zo heel slecht...
Toeval??zal welquote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Was toeval
Dit is de echte reden:
[..]
Ik ben ook niet zo'n auto freak maar de stijl is echt uniek. Heerlijke sf setting.quote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij trekt die race-setting me niet echt aan.
Ben wel van plan hem te kijken
Redline is een race anime??quote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij trekt die race-setting me niet echt aan.
Ben wel van plan hem te kijken
De serie gaat je denk ik ook flink teleurstellenquote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk op het punt waar Naruto voor het eerst in een fox veranderd,
Nu snel die gasten dood maken en kennis maken met andere bewoners van de leaf village.,
Teminste dat hoop ik toch., ik wil Kiba Ino Lee Hinata etc nou wel eens zien., ken ze alleen nog maar uit de game maar ben echt benieuwd.,
Zou jij met een tasje in de vorm van je eigen hoofd rondlopen overigens ?quote:
Dan heb je er nog 187 te gaanquote:Op maandag 9 april 2012 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben bij episode 13 van Naruto..
Verhaal is leuk personages nog vaag.
not safe anywhere... vrijheid van meningsuiting okee, maar dit was meer vrijheid van maag en darminhoud.quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.se/Offended
NSFW
niet zo naar robin luisteren die heeft toch geen smaakquote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk op het punt waar Naruto voor het eerst in een fox veranderd,
Nu snel die gasten dood maken en kennis maken met andere bewoners van de leaf village.,
Teminste dat hoop ik toch., ik wil Kiba Ino Lee Hinata etc nou wel eens zien., ken ze alleen nog maar uit de game maar ben echt benieuwd.,
Hoe zo? De (voor)geschiedenis van elk personage is best interessant. Beetje langdradig en af en toe een filler. (Soms denk ik wel eens dat de meeste anime series direct 50% in te korten zijn en dat je dan totaal niets mist, maar dan denk ik maar weer dat dit eigenlijk tv series zijn en niet bedoeld om zes uur achter elkaar te kijken of zo).quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De serie gaat je denk ik ook flink teleurstellen
Nah ja, het einde geeft niet echt een gevoel dat het de moeite waard was om te kijken.quote:Op maandag 9 april 2012 16:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hoe zo? De (voor)geschiedenis van elk personage is best interessant. Beetje langdradig en af en toe een filler. (Soms denk ik wel eens dat de meeste anime series direct 50% in te korten zijn en dat je dan totaal niets mist, maar dan denk ik maar weer dat dit eigenlijk tv series zijn en niet bedoeld om zes uur achter elkaar te kijken of zo).
Een heeel klein beetje waar.quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
niet zo naar robin luisteren die heeft toch geen smaak
robin likes vrouwen anime enzo waar ie mee zit te giegielen met een personage als ie een slipje ziet![]()
Moet zeggen dat ik Shippuden juist vet vindquote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, het einde geeft niet echt een gevoel dat het de moeite waard was om te kijken.
Toen Naruto afgelopen was dacht ik echt: "Wat een verspilling van mijn tijd eigenlijk.".
Bij Naruto Shippüden realiseerde ik dat ik ging kijken om het kijken zelf, niet omdat ik het echt leuk vind. Toen ben ik maar gestopt.
Er zijn zeer weinig anime series met een bevredigend einde volgens mij. Dat ben ik wel een beetje afgeleerd. Eén van de uitzonderingen vond ik Chrono Crusade en FMA Brotherhood.quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
Nah ja, het einde geeft niet echt een gevoel dat het de moeite waard was om te kijken.
Dat kun je bij alles in je leven wel gaan denken.quote:Toen Naruto afgelopen was dacht ik echt: "Wat een verspilling van mijn tijd eigenlijk.".
Ik vond Shippuden ook al snel niet meer leuk. Maar ja, dat had ik ook met One Piece. Dan laat ik het weer een half jaartje liggen en kom er weer op terug als ik er weer eens zin in hebt.quote:Bij Naruto Shippüden realiseerde ik dat ik ging kijken om het kijken zelf, niet omdat ik het echt leuk vind. Toen ben ik maar gestopt.
Ik heb het gedaan, maar na een tijdje vond ik het niet meer zo leuk.quote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef mschol het volgende:
even totaal offtopic, maar zijn er hier mensen die wordfeuden?
ik heb gister em op de pc gefixt
Op de pc? Koop dan gewoon een Android of iPhone toestelquote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef mschol het volgende:
nee want dat kost onnodig geld, terwijl dit gratis is + ongeveer tablet resolutiequote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de pc? Koop dan gewoon een Android of iPhone toestel
Hoe zet je m op je pc?quote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef mschol het volgende:
Dag, een hele virtuele machine daarvoor makenquote:Op maandag 9 april 2012 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
vmware/virtual box + linkjes bij deze video:
Je hebt al een goedkope Android telefoon voor ¤120. Desnoods neem je er een gratis bij het verlengen van je abonnement.quote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want dat kost onnodig geld, terwijl dit gratis is + ongeveer tablet resolutie
Ik heb de ZTE Blade voor 99 euro, inclusief 10 euro prepaid beltegoedquote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt al een goedkope Android telefoon voor ¤120. Desnoods neem je er een gratis bij het verlengen van je abonnement.
Nice. Ik heb de Galaxy S overgekocht van een Tweakerquote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb de ZTE Blade voor 99 euro, inclusief 10 euro prepaid beltegoed.
Heb geen mobiel om het te 'synchen'. Alleen een tablet. Maar dat heeft geen nummerquote:
stilzwijgende verlenging van abbo, als ik nu verleng dan ga ik denk ik een euro of 10-20 extra per maand betalenquote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt al een goedkope Android telefoon voor ¤120. Desnoods neem je er een gratis bij het verlengen van je abonnement.
die vmware was de eerste die ik tegenkwamquote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dag, een hele virtuele machine daarvoor maken
Kun je beter een gewone emulator gebruiken. Een vriend gebruikt deze ook, werkt best lekker.
http://bluestacks.com/
Deze is ook we te doen, denk ik.
http://youwave.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |