Vaker posten jij!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Lithia is de oorzaak, wij vonden elkaar in ABO toen we het begonnen te hebben over Japanse dingen, toen moest ik hier eigenlijk beginnen met posten.
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAquote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beroemde/bekende mensen die ook dol zijn op anime en manga o.a.Wu Tang Clan is helemaal grootste nerds/geeks groep in hip hop en daarbuiten.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beroemde/bekende mensen die ook dol zijn op anime en manga o.a.Wu Tang Clan is helemaal grootste nerds/geeks groep in hip hop en daarbuiten.
Jups.quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAdaarnaast spreken veel van hun nummers al boekdelen. Ergens natuurlijk wel tof om te zien, maar ik zie niet in waarom het perse "nerds/geeks" moeten worden genoemd, dat is een stereotype die niet klopt IMHO.
3 verschillende albumcovers werden getekend door een 1 Marvel tekenaar !quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAdaarnaast spreken veel van hun nummers al boekdelen. Ergens natuurlijk wel tof om te zien, maar ik zie niet in waarom het perse "nerds/geeks" moeten worden genoemd, dat is een stereotype die niet klopt IMHO.
55 notes hierquote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef einzweipolizei het volgende:
Weer een note erbij.
Ik blijf vanaf nu alleen nog in dit topic om dat te voorkomen!
Yep, 1 van de weinige voice-overs die ik wel kon hebben trouwens, meestal vind ik het bagger en kijk ik het liever in het Japans.quote:Op zondag 8 april 2012 23:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Jups.
Goeie anime en muziek en voice over.
Yep, sowieso ben ik ook wel een Marvel-fan, als het op Europse stijl aan komt, altijd prima!quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
3 verschillende albumcovers werden getekend door een 1 Marvel tekenaar !![]()
Haha, bedankt, ik zal het hier eens wat meer gaan volgen, kom best leuke dingen terug nu ik terug lees!quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
55 notes hier
Welkom LompeHork, IT'ers zijn altijd welkom!
Vooral Unix/Linux,ik was al dol op anime/manga voordat ik zelf een IT-er was!!Je MAL ook toevoegen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
55 notes hier
Welkom LompeHork, IT'ers zijn altijd welkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!quote:
Is het zo erg dan??quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!
Nazo no Kanojo X deed voor mij iets dat heel weinig anime gedaan hebben; het wekte een fysieke afkeer op. Ik voelde mijn maagwand zich samentrekken elke keer als ze weer met kwijl deden wat ze met kwijl deden. Vingers, schoolbanken en kwijl --vooral kwijl dat al een tijdje ligt-- zit vol met bacteriën. Bah! Jakkes!
Urabe's enigmatische achteloosheid, de droomscènes en de artstijl zijn de enige reden dat ik de eerste aflevering uit heb kunnen zitten.
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.quote:
Het heeft voor mij een halve pot Earl Grey en een knapperig Verkade koekje verpest.quote:
Ik had hem van SubDesu.quote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef einzweipolizei het volgende:
Wat is beter: GotSpeed of SubDESU voor Nazo no Kanojo X?
quote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt hem echt gedwongen!!!![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!
Nazo no Kanojo X deed voor mij iets dat heel weinig anime voor mij gedaan hebben; het wekte een fysieke afkeer op. Ik voelde mijn maagwand zich samentrekken elke keer als ze weer dat met kwijl deden wat ze met kwijl deden. Vingers, schoolbanken en kwijl --vooral kwijl dat al een tijdje ligt-- zitten vol met bacteriën. Bah! Jakkes!
Urabe's enigmatische achteloosheid, de droomscènes en de artstijl zijn de enige reden dat ik de eerste aflevering uit heb kunnen zitten.
idem ditto...quote:
Ik zie dat je 'm net voor me geupload hebt, een paar seconden geleden?quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[IB] of Interrobang lijkt beter te zijn. Althans, in kwaliteit
Over het verhaal durf ik nog niet zo veel te zeggen. Ik vond dat met het kwijl gewoon onsmakelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.
En zo zijn er series waarbij het verhaal een behoorlijk "WTF!?"-factor in zich hebben. Deze hoort er absoluut bij.
Ik vertrouw GotSpeed niet meer sinds ze en storende fouten in de eerste aflevering of tweede aflevering van Mirai Nikki maakten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef einzweipolizei het volgende:
Wat is beter: GotSpeed of SubDESU voor Nazo no Kanojo X?
Welke??lijst graag van WTF-anime!!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.
En zo zijn er series waarbij het verhaal een behoorlijk "WTF!?"-factor in zich hebben. Deze hoort er absoluut bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |