Check de anime. Echt briljant goed.quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga gat wel lang mee(bijna 1000 chapters!!)
Leuk! Ga je ze ook allemaal becijferen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef einzweipolizei het volgende:
Ik heb ook een MAL gemaakt: http://myanimelist.net/animelist/pistolebob
Nog niet zo te zien!!quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk! Ga je ze ook allemaal becijferen?
Is gewoon een hint om het niet meer te doen. Zou me er niet druk over maken.quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net een DM van een mod om geen nzb links te posten
Ik heb het maar 1x gedaan,een foute nog wel!!
eps 1 wordt nu gedownloadquote:
Die nzb link was van 3 dagen geleden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is gewoon een hint om het niet meer te doen. Zou me er niet druk over maken.
de animation art vind ik juist minder (zit nu te kijken....)quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef gniffie het volgende:
Ik kijk hem zo of morgen. Al een beetje erdoorheen geskippt en de character art is tof behalve dat grietje
who cares about notes...quote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef einzweipolizei het volgende:
Weer een note erbij.
Ik blijf vanaf nu alleen nog in dit topic om dat te voorkomen!
Jij ook al hier? Zijn alle IT'ers anime-liefhebbers ofzo?quote:
Nee he,waarom ben jij plotseling erbij??quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij ook al hier? Zijn alle IT'ers anime-liefhebbers ofzo?![]()
Ja Lithia, ik had hier eerder moeten posten.
Hij vraagt of je nog boos op 'm bentquote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nee he,waarom ben jij plotseling erbij??
quote:Op zondag 8 april 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Maar vind je me verder nog wel lief Ninja?ik ben de beroerdste niet, zoals je merkt
Om ontopic te gaan: ik ga Samurai Shamploo nog een keer kijken, bijlft mijn favo serie!
Ken je dat liedje van Shaggyquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gewoon geen horriblesubs nemen.
En wie heeft die "" achter mijn naam gezet?!
Eeeh, mschol zit hier al vet lang. Just saying.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij ook al hier? Zijn alle IT'ers anime-liefhebbers ofzo?![]()
Ja Lithia, ik had hier eerder moeten posten.
quote:
Precies, ik voel mij nu boos en verdrietig tegelijkquote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Hij vraagt of je nog boos op 'm bent
[..]
Ja, maar ik niet!quote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeeh, mschol zit hier al vet lang. Just saying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |