Wut? Hoezo zelfverheerlijkingquote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Elke keer dat ik de lapo heb en een nieuw topic open, doe ik een extra hartje achter mijn glorieuze naam. Ha ha!
Goede TT overigens.
Nah, dan kunnen we kijken wie de meeste topics opent.quote:
Bijna alle anime is geupscaled. Met uitzondering van een aantal films is er nog geen native 1080p anime volgens mij.quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
Horrible Subs zet nu telkens de nieuwe series ook in 1080p online, maar worden die series wel uitgezonden in 1080p, of lopen ze de boel te flessen door het up te scalen ofzo?
Eg welquote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bijna alle anime is geupscaled. Met uitzondering van een aantal films is er nog geen native 1080p anime volgens mij.
Gewoon geen horriblesubs nemen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
Horrible Subs zet nu telkens de nieuwe series ook in 1080p online, maar worden die series wel uitgezonden in 1080p, of lopen ze de boel te flessen door het up te scalen ofzo?
Hahaha, ik dacht altijd dat je dat zelf had gedaanquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gewoon geen horriblesubs nemen.
En wie heeft die "" achter mijn naam gezet?!
Japan pioneered HDTV for decades with an analog implementation (MUSE/Hi-Vision). The old system is not compatible with the new digital standards. Japanese terrestrial broadcasting of HD via ISDB-T started on December 1, 2003 in the Tokyo, Osaka, and Nagoya metropolitan areas. It has been reported that 27 million HD receivers had been sold in Japan as of October 2007.quote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ze worden wel in HD uitgezonden, maar dat zijn vaak ook gewoon upscales.quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Japan pioneered HDTV for decades with an analog implementation (MUSE/Hi-Vision). The old system is not compatible with the new digital standards. Japanese terrestrial broadcasting of HD via ISDB-T started on December 1, 2003 in the Tokyo, Osaka, and Nagoya metropolitan areas. It has been reported that 27 million HD receivers had been sold in Japan as of October 2007.
NHK zendt trouwens ook uit in ultra HD.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze worden wel in HD uitgezonden, maar dat zijn vaak ook gewoon upscales.
Vraag maar aan een willekeurige encoder (Daiz) bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee.
Op Tweakers lang geleden hadden ze uitgebreid besproken hoe ze dit deden met enorme camera's en zo... Anime is 1080p en niet upscale.
Klopt, maar de anime is niet in full hd geanimeerd.quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eeds-dichterbij.html
Daarom neem ik BD rip van hele anime series!!quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag maar aan een willekeurige encoder (Daiz) bijvoorbeeld.
Real life series zijn wel echt HD. De meeste anime is in werkelijkheid 960p of 720p. Zie je die upscale dan niet duidelijk. Strike Witches is een goed voorbeeld, die is dus overduidelijk geupscaled. Net als de meeste anime van JC Staff. Vaak zijn die niet eens in 720p geanimeerd.
Jawel.quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef einzweipolizei het volgende:
Dan hebben we dus niks aan 1080p 10bit anime
ik scroll vast nog meer op m'n mobielquote:Op zondag 8 april 2012 21:36 schreef Klipnap het volgende:
Zet die post even in een spoiler, ik scroll me rot
En Cake, ik wil die hamer wel voor je weghalen hoor![]()
Crunchysubs,ACX,PHT,over-time etc etc,bijna allemaal 720P minstens!!quote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef einzweipolizei het volgende:
Ok, ik heb meestal Commie, omdat dat altijd op usenet staat
Ben benieuwd
Check de anime. Echt briljant goed.quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De manga gat wel lang mee(bijna 1000 chapters!!)
Leuk! Ga je ze ook allemaal becijferen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef einzweipolizei het volgende:
Ik heb ook een MAL gemaakt: http://myanimelist.net/animelist/pistolebob
Nog niet zo te zien!!quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk! Ga je ze ook allemaal becijferen?
Is gewoon een hint om het niet meer te doen. Zou me er niet druk over maken.quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net een DM van een mod om geen nzb links te posten
Ik heb het maar 1x gedaan,een foute nog wel!!
eps 1 wordt nu gedownloadquote:
Die nzb link was van 3 dagen geleden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is gewoon een hint om het niet meer te doen. Zou me er niet druk over maken.
de animation art vind ik juist minder (zit nu te kijken....)quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef gniffie het volgende:
Ik kijk hem zo of morgen. Al een beetje erdoorheen geskippt en de character art is tof behalve dat grietje
who cares about notes...quote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef einzweipolizei het volgende:
Weer een note erbij.
Ik blijf vanaf nu alleen nog in dit topic om dat te voorkomen!
Jij ook al hier? Zijn alle IT'ers anime-liefhebbers ofzo?quote:
Nee he,waarom ben jij plotseling erbij??quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij ook al hier? Zijn alle IT'ers anime-liefhebbers ofzo?![]()
Ja Lithia, ik had hier eerder moeten posten.
Hij vraagt of je nog boos op 'm bentquote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nee he,waarom ben jij plotseling erbij??
quote:Op zondag 8 april 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Maar vind je me verder nog wel lief Ninja?ik ben de beroerdste niet, zoals je merkt
Om ontopic te gaan: ik ga Samurai Shamploo nog een keer kijken, bijlft mijn favo serie!
Ken je dat liedje van Shaggyquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gewoon geen horriblesubs nemen.
En wie heeft die "" achter mijn naam gezet?!
Eeeh, mschol zit hier al vet lang. Just saying.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
Precies, ik voel mij nu boos en verdrietig tegelijkquote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Hij vraagt of je nog boos op 'm bent
[..]
Ja, maar ik niet!quote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeeh, mschol zit hier al vet lang. Just saying.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Hij vraagt of je nog boos op 'm bent
[..]
Ik heb die post niet eens gelezen,merk ik nu pas.Hoe kan ik nou boos worden?Er zijn mensen die aan mij ergeren,maar zelf schijnheilig/oppermachtig doen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Precies, ik voel mij nu boos en verdrietig tegelijken natuurlijk zie ik alles en slaap ik nooit.
Iemand nog aanraders trouwens? Ik kan zo'n beetje alles hebben, maar in de stijl van Afro Samruai/Samurai Champloo vind ik goed te kachelen.
[..]
Ja, maar ik niet!
Ik bedoelde meerquote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeeh, mschol zit hier al vet lang. Just saying.
[..]
![]()
Inderdaad, ik verdien![]()
Wist ik, was grapjequote:
Spuit11.quote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Bakakame het volgende:
Wat gaat het topic hard opeens trouwens, ik ben te druk om het allemaal bij te houden!
Mooi toch, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Bakakame het volgende:
Wat gaat het topic hard opeens trouwens, ik ben te druk om het allemaal bij te houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week showt ze haar schaartechnieken!
Good boy.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt hem echt gedwongen!!!quote:
hoe raak JIJ hier verzeilt?!?!quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
Lithia is de oorzaak, wij vonden elkaar in ABO toen we het begonnen te hebben over Japanse dingen, toen moest ik hier eigenlijk beginnen met posten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe raak JIJ hier verzeilt?!?!
Nazo no Kanojo X => WTF!?!?!?!? zo belachelijk dat het haast geniaal kan zijn
de art staat mij niet helemaal aan, maar dat verhaal en de idiote dingen, mja, lekker verfrissend idioot voor anime
Er zijn zelfs beroemde/bekende mensen die ook dol zijn op anime en manga o.a.Wu Tang Clan is helemaal grootste nerds/geeks groep in hip hop en daarbuiten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ahquote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Lithia is de oorzaak, wij vonden elkaar in ABO toen we het begonnen te hebben over Japanse dingen, toen moest ik hier eigenlijk beginnen met posten.
Vaker posten jij!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Lithia is de oorzaak, wij vonden elkaar in ABO toen we het begonnen te hebben over Japanse dingen, toen moest ik hier eigenlijk beginnen met posten.
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAquote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beroemde/bekende mensen die ook dol zijn op anime en manga o.a.Wu Tang Clan is helemaal grootste nerds/geeks groep in hip hop en daarbuiten.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beroemde/bekende mensen die ook dol zijn op anime en manga o.a.Wu Tang Clan is helemaal grootste nerds/geeks groep in hip hop en daarbuiten.
Jups.quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAdaarnaast spreken veel van hun nummers al boekdelen. Ergens natuurlijk wel tof om te zien, maar ik zie niet in waarom het perse "nerds/geeks" moeten worden genoemd, dat is een stereotype die niet klopt IMHO.
3 verschillende albumcovers werden getekend door een 1 Marvel tekenaar !quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was te verwachten, gezien ook de OST van Afro Samurai gedaan is door RZAdaarnaast spreken veel van hun nummers al boekdelen. Ergens natuurlijk wel tof om te zien, maar ik zie niet in waarom het perse "nerds/geeks" moeten worden genoemd, dat is een stereotype die niet klopt IMHO.
55 notes hierquote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef einzweipolizei het volgende:
Weer een note erbij.
Ik blijf vanaf nu alleen nog in dit topic om dat te voorkomen!
Yep, 1 van de weinige voice-overs die ik wel kon hebben trouwens, meestal vind ik het bagger en kijk ik het liever in het Japans.quote:Op zondag 8 april 2012 23:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Jups.
Goeie anime en muziek en voice over.
Yep, sowieso ben ik ook wel een Marvel-fan, als het op Europse stijl aan komt, altijd prima!quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
3 verschillende albumcovers werden getekend door een 1 Marvel tekenaar !![]()
Haha, bedankt, ik zal het hier eens wat meer gaan volgen, kom best leuke dingen terug nu ik terug lees!quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
55 notes hier
Welkom LompeHork, IT'ers zijn altijd welkom!
Vooral Unix/Linux,ik was al dol op anime/manga voordat ik zelf een IT-er was!!Je MAL ook toevoegen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
55 notes hier
Welkom LompeHork, IT'ers zijn altijd welkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!quote:
Is het zo erg dan??quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!
Nazo no Kanojo X deed voor mij iets dat heel weinig anime gedaan hebben; het wekte een fysieke afkeer op. Ik voelde mijn maagwand zich samentrekken elke keer als ze weer met kwijl deden wat ze met kwijl deden. Vingers, schoolbanken en kwijl --vooral kwijl dat al een tijdje ligt-- zit vol met bacteriën. Bah! Jakkes!
Urabe's enigmatische achteloosheid, de droomscènes en de artstijl zijn de enige reden dat ik de eerste aflevering uit heb kunnen zitten.
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.quote:
Het heeft voor mij een halve pot Earl Grey en een knapperig Verkade koekje verpest.quote:
Ik had hem van SubDesu.quote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef einzweipolizei het volgende:
Wat is beter: GotSpeed of SubDESU voor Nazo no Kanojo X?
quote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt hem echt gedwongen!!!![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!
Nazo no Kanojo X deed voor mij iets dat heel weinig anime voor mij gedaan hebben; het wekte een fysieke afkeer op. Ik voelde mijn maagwand zich samentrekken elke keer als ze weer dat met kwijl deden wat ze met kwijl deden. Vingers, schoolbanken en kwijl --vooral kwijl dat al een tijdje ligt-- zitten vol met bacteriën. Bah! Jakkes!
Urabe's enigmatische achteloosheid, de droomscènes en de artstijl zijn de enige reden dat ik de eerste aflevering uit heb kunnen zitten.
idem ditto...quote:
Ik zie dat je 'm net voor me geupload hebt, een paar seconden geleden?quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[IB] of Interrobang lijkt beter te zijn. Althans, in kwaliteit
Over het verhaal durf ik nog niet zo veel te zeggen. Ik vond dat met het kwijl gewoon onsmakelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.
En zo zijn er series waarbij het verhaal een behoorlijk "WTF!?"-factor in zich hebben. Deze hoort er absoluut bij.
Ik vertrouw GotSpeed niet meer sinds ze en storende fouten in de eerste aflevering of tweede aflevering van Mirai Nikki maakten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef einzweipolizei het volgende:
Wat is beter: GotSpeed of SubDESU voor Nazo no Kanojo X?
Welke??lijst graag van WTF-anime!!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.
En zo zijn er series waarbij het verhaal een behoorlijk "WTF!?"-factor in zich hebben. Deze hoort er absoluut bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |