quote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt hem echt gedwongen!!!![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikke, ikke! Kies mij, kies mij!
Nazo no Kanojo X deed voor mij iets dat heel weinig anime voor mij gedaan hebben; het wekte een fysieke afkeer op. Ik voelde mijn maagwand zich samentrekken elke keer als ze weer dat met kwijl deden wat ze met kwijl deden. Vingers, schoolbanken en kwijl --vooral kwijl dat al een tijdje ligt-- zitten vol met bacteriën. Bah! Jakkes!
Urabe's enigmatische achteloosheid, de droomscènes en de artstijl zijn de enige reden dat ik de eerste aflevering uit heb kunnen zitten.
idem ditto...quote:
Ik zie dat je 'm net voor me geupload hebt, een paar seconden geleden?quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[IB] of Interrobang lijkt beter te zijn. Althans, in kwaliteit
Over het verhaal durf ik nog niet zo veel te zeggen. Ik vond dat met het kwijl gewoon onsmakelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.
En zo zijn er series waarbij het verhaal een behoorlijk "WTF!?"-factor in zich hebben. Deze hoort er absoluut bij.
Ik vertrouw GotSpeed niet meer sinds ze en storende fouten in de eerste aflevering of tweede aflevering van Mirai Nikki maakten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef einzweipolizei het volgende:
Wat is beter: GotSpeed of SubDESU voor Nazo no Kanojo X?
Welke??lijst graag van WTF-anime!!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lain was een WTF-anime, omdat ik nu nog steeds niet snap waar de anime over gaat.
En zo zijn er series waarbij het verhaal een behoorlijk "WTF!?"-factor in zich hebben. Deze hoort er absoluut bij.
Ik vond Higurashi, de eerste serie, ook een WTF-animequote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke??lijst graag van WTF-anime!!!
Mja die heb ik ook gezien idd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vertrouw GotSpeed niet meer sinds ze en storende fouten in de eerste aflevering of tweede aflevering van Mirai Nikki maakten.
Die heb ik volgens mij in MAL!quote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Ik vond Higurashi, de eerste serie, ook een WTF-anime
Verlieft worden door kwijl.quote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Over het verhaal durf ik nog niet zo veel te zeggen. Ik vond dat met het kwijl gewoon onsmakelijk.
- Serial Experiments Lain: Een filosofische mindfuck.quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Poe... Uhm...quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nazo no Kanojo Xquote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Serial Experiments Lain: Een filosofische mindfuck.Even checken
- Neon Genesis Evangelion: De laatste 2 episodes: holy shit what happened?
- End of Evangelion: Fans praten nog steeds over hoe je het einde goed moet interpreteren.
- Elfen Lied: WTF!? All this gore around me, I want it all!Heb hele serie
- Detroit Metal City: Een hele goede parodie op de wereld van metal. Echt mijn type humor! Elke keer zit je echt met een WTF-gezicht te kijken.Ook even checken!
- Ore no Imouto: Een otaku zusje, wie wil dat nou niet?Heb ik paar keer gezien,vooral de vader is wazig!en zusje is een eroge fan he!
Zo uit mijn hoofd. Er zullen vast meer zijn
Another vind ik wel meevallen kwa "WTF".quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een lijst heb ik niet voor je maar zo 1-2-3 uit mijn hoofd:
Another
FLCL
Arakawa Under the Bridge
Trapeze
Manga gelezen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Elfen Lied: WTF!? All this gore around me, I want it all!
Samurai Champloo en Michiko e Hachin zijn door dezelfde studio gemaakt en zijn even ambitieus en eigenzinnig.quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Net nog eens de laatste episodes van FMA Brotherhood gekeken, blijft leuk.
Ik zou wel eens willen weten of er nog een interessante anime is in de trant van Ergo Proxy of Wolf's Rain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |