Ik vond Higurashi, de eerste serie, ook een WTF-animequote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke??lijst graag van WTF-anime!!!
Mja die heb ik ook gezien idd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vertrouw GotSpeed niet meer sinds ze en storende fouten in de eerste aflevering of tweede aflevering van Mirai Nikki maakten.
Die heb ik volgens mij in MAL!quote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Ik vond Higurashi, de eerste serie, ook een WTF-anime
Verlieft worden door kwijl.quote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Over het verhaal durf ik nog niet zo veel te zeggen. Ik vond dat met het kwijl gewoon onsmakelijk.
- Serial Experiments Lain: Een filosofische mindfuck.quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Poe... Uhm...quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nazo no Kanojo Xquote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Serial Experiments Lain: Een filosofische mindfuck.Even checken
- Neon Genesis Evangelion: De laatste 2 episodes: holy shit what happened?
- End of Evangelion: Fans praten nog steeds over hoe je het einde goed moet interpreteren.
- Elfen Lied: WTF!? All this gore around me, I want it all!Heb hele serie
- Detroit Metal City: Een hele goede parodie op de wereld van metal. Echt mijn type humor! Elke keer zit je echt met een WTF-gezicht te kijken.Ook even checken!
- Ore no Imouto: Een otaku zusje, wie wil dat nou niet?Heb ik paar keer gezien,vooral de vader is wazig!en zusje is een eroge fan he!
Zo uit mijn hoofd. Er zullen vast meer zijn
Another vind ik wel meevallen kwa "WTF".quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een lijst heb ik niet voor je maar zo 1-2-3 uit mijn hoofd:
Another
FLCL
Arakawa Under the Bridge
Trapeze
Manga gelezen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Elfen Lied: WTF!? All this gore around me, I want it all!
Samurai Champloo en Michiko e Hachin zijn door dezelfde studio gemaakt en zijn even ambitieus en eigenzinnig.quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Net nog eens de laatste episodes van FMA Brotherhood gekeken, blijft leuk.
Ik zou wel eens willen weten of er nog een interessante anime is in de trant van Ergo Proxy of Wolf's Rain.
Ga ik ooit wel doen. Ligt nu niet mijn prioriteit. Er zijn gewoon zo veel dingen te doen.quote:
Samurai Champloo heb ik compleet. Wordt zelfs Nederlands in gesprokenquote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oreimo
[..]
Samurai Champloo en Michiko e Hachin zijn door dezelfde studio gemaakt en zijn even ambitieus en eigenzinnig.
Boh, dat ga ik dan even checken, dat klinkt als mijn straatje.quote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oreimo
[..]
Samurai Champloo en Michiko e Hachin zijn door dezelfde studio gemaakt en zijn even ambitieus en eigenzinnig.
Nederlands? Nooit gezien, maar lijkt afschuwelijkquote:Op maandag 9 april 2012 00:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Samurai Champloo heb ik compleet. Wordt zelfs Nederlands in gesprokenAnyhoo, zal Michiko e Hachin eens onderzoeken. Ziet er apart uit.
Wacht wat! Door wie? En waar heb je die versie vandaan!?quote:Op maandag 9 april 2012 00:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Samurai Champloo heb ik compleet. Wordt zelfs Nederlands in gesprokenAnyhoo, zal Michiko e Hachin eens onderzoeken. Ziet er apart uit.
Zet het in je to-watch read-list.quote:Op maandag 9 april 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga ik ooit wel doen. Ligt nu niet mijn prioriteit. Er zijn gewoon zo veel dingen te doen.
Ik moet ook nog FF6 uitspelen
Even de hipster spelen hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 00:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zet het in je to-watch read-list.
Oja, je bent een FF fan, nice
niet gezien.quote:
Als Qwaser WTF-mindfuck is dan is bijna elke andere ecchi vecht anime dat ook.quote:Seikon no Qwaser,
Gedurfd? Zeker. WTF-mindfuck? Nee, dat nog net niet.quote:Yosuga no Sora
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 april 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even de hipster spelen hoor.
De delen na X vind ik niet meer zo heel goed.
Ik heb precies hetzelfde met FF13. Niet doorheen te komen.quote:Op maandag 9 april 2012 00:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ook niet.Toch wil ik ze blijven spelen. Ben nu bezig met FF12, maar de motivatie komt er niet.
FFX-2 wil ik weg gaan gooien.
[Ik ook hoor,sinds FF 10 en het was mijn allereerste RPG ooit(ook nog eens Japans,10 jaar en 3 maanden geleden)!quote:Op maandag 9 april 2012 00:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zet het in je to-watch read-list.
Oja, je bent een FF fan, nice
Gewoon het origineel hoor. Over een creepy tourist die op mannen valt.quote:Op maandag 9 april 2012 00:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht wat! Door wie? En waar heb je die versie vandaan!?
quote:
Ga je voortaan meer manga kopen of hou je het hierbij?quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
Ben heel blij met mijn Azumanga Daioh striphet Duits gaat me best goed af en Osaka "Oh mein Gott!" te zien roepen is al grappig
Hm, die ook maar eens spelen dan.quote:Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met FF13. Niet doorheen te komen.
De personages lijken ook steeds irritanter te worden en steeds meer weaboo.
FF6 heeft tenminste nog een steengoed verhaal. Als ze daar een anime van maken, dan ben ik zo blij.
Die van mij ook.. volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2012 00:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[Ik ook hoor,sinds FF 10 en het was mijn allereerste RPG ooit(ook nog eens Japans,10 jaar en 3 maanden geleden)!
Ah. nederlandse zin gevonden:quote:
Misschien tweedehands als ik het tegenkom maar ik ga niet hele steden afstruinenquote:Op maandag 9 april 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga je voortaan meer manga kopen of hou je het hierbij?
Je hebt altijd nog internet, hequote:Op maandag 9 april 2012 00:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien tweedehands als ik het tegenkom maar ik ga niet hele steden afstruinenals ik iets tegenkom zal ik wel kijken
Ah zo, ik dacht dat je het over een Nederlandse nasynchronisatie had. Mijn fout.quote:Op maandag 9 april 2012 00:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Gewoon het origineel hoor. Over een creepy tourist die op mannen valt.
Whehe, dat hij daar met zo'n tulpje in het gras zit vind ik al vreemd genoegquote:
Jammer dat 13 geen dual audio heeft en ook niet te installeren is op harde schijf(zelfs GT5 paste niet op de BD),geldt trouwens voor zulke soort spellen.quote:Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met FF13. Niet doorheen te komen.
De personages lijken ook steeds irritanter te worden en steeds meer weaboo.
FF6 heeft tenminste nog een steengoed verhaal. Als ze daar een anime van maken, dan ben ik zo blij.
LOLquote:Op maandag 9 april 2012 00:16 schreef robin007bond het volgende:
Mijn moeder heeft Seikendensetsu 3 uitgespeeld
En dat ie "opperhoofd" wordt genoemd. Dit was wel één van mijn grootste WTF momenten in Anime geschiedenis.quote:Op maandag 9 april 2012 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, dat hij daar met zo'n tulpje in het gras zit vind ik al vreemd genoeg
Heh, inderdaad, hoewel dat volgens mij meer falende ondertiteling is. Toch blijft die serie gewoon tof. Net als de soundtrack trouwens.quote:Op maandag 9 april 2012 00:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
En dat ie "opperhoofd" wordt genoemd. Dit was wel één van mijn grootste WTF momenten in Anime geschiedenis.
Nujabesquote:Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heh, inderdaad, hoewel dat volgens mij meer falende ondertiteling is. Toch blijft die serie gewoon tof. Net als de soundtrack trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |