Ben echt een grote fan!quote:
quote:
Geniaalquote:
Idem dito, heerlijke muziek om naar te luisteren, ook zijn mixtapes zijn erg boeiendquote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben echt een grote fan!
Ook zijn aanhang maakt toffe muziek (verbonden met zijn Hydeout Productions).
Haha. Je bent als mod denk ik liever dan in het echtquote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef Lithia het volgende:
Heb al een tijdje een NANA dvd box van het eerste seizoen en nadat ik mijn vriend dwong om het mee te kijken, realiseerde ik hoe matig de vertaling is. Ben de Nederlandse ondertiteling niet gewend in anime denk ik
Nederlandse subs schijnen ook niet zo goed te zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef Lithia het volgende:
Heb al een tijdje een NANA dvd box van het eerste seizoen en nadat ik mijn vriend dwong om het mee te kijken, realiseerde ik hoe matig de vertaling is. Ben de Nederlandse ondertiteling niet gewend in anime denk ik
Liever Engels.quote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef Lithia het volgende:
High Fivequote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem dito, heerlijke muziek om naar te luisteren, ook zijn mixtapes zijn erg boeienden zijn aanhang kan ik inderdaad ook goed waarderen!
In mijn ogen DE kruising tussen Japanse drums en hedendaagse muziekquote:
* LompeHork tikt 'm aan ouwe!quote:
Neuh, het bevalt hem wel. Wil u verder kijken, maar nu heeft ie geen zin in.quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Haha. Je bent als mod denk ik liever dan in het echt
Hmm, misschien wel. Al ben ik misschien wat strenger omdat het niet gemaakt is door wat fans.quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nederlandse subs schijnen ook niet zo goed te zijn.
In je moedertaal heb je ook meer oog op taalfouten e.d.
Helaas heb ik de keuze uit Frans of dit.quote:
Jaa.. die basgitaarquote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn ogen DE kruising tussen Japanse drums en hedendaagse muziek
[..]
* LompeHork tikt 'm aan ouwe!
quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef LompeHork het volgende:
Lithia is IRL volgens mij echt een kutwijf, maar ik mag dat wel
Gadver.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
De enige andere NL stem die ik heb gehoord was denk ik in Clannad met die koffer, maar met een zwaar accent
Wss alsnog beter dan in South Park, waar ze Sinterklaas kapoentje in het Duits zongen.quote:
Je vergeet de Clannad fandub!quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
De enige andere NL stem die ik heb gehoord was denk ik in Clannad met die koffer, maar met een zwaar accent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |