quote:Op maandag 9 april 2012 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen eens aan clannad beginnen
Heb de hele dag niks te doen. Sowieso veeeel vrije tijd de komende tijd.quote:Op maandag 9 april 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral After Story is erg mooi. Clannad geef ik een 8, maar After Story echt een 10.
geen 10 hier, maar wel een goeie 9quote:Op maandag 9 april 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral After Story is erg mooi. Clannad geef ik een 8, maar After Story echt een 10.
ik vond clannad niet echt overkomen als harem.. t.b.h.quote:Op maandag 9 april 2012 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb de hele dag niks te doen. Sowieso veeeel vrije tijd de komende tijd.
Wil wel weer een meerdere-meisjes-harem-drama verhaal zien. Tenminste ik begrijp dat het dat is en in mindere mate comedy.
Hier een leuke review van nog meer vage anime.quote:Op maandag 9 april 2012 00:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wut?
Dat zou hier nooit op tv komenOnly in Japan...
nope...quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ijsbeer café al gezien?
Hihihiquote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Och, zoveel gekker:
Akikan: Over een blikje dat in een meisje veranderd en vecht met andere blikjes om voor eens en voor altijd duidelijk te maken wat nu beter is: staal of aluminium.
Qwaser of Stigmata ga ik niet eens uitleggen. Te erg voor woorden.
Yakitate Japan gaat over brood bakken.
Jaaaa, die vond ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
Nog een snotterscene in anime: Angel Beats roze meisje en blauwe jongen samen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle scenes met mensen die verdwenen in die seriequote:
ah.. geen huilscene voor mij, maar wel een erg mooie scene (zoals zovele in die serie)quote:
Gitaarmeisje en diplomauitreikingsscenequote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Alle scenes met mensen die verdwenen in die serie
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hoop een T-K specialquote:Op maandag 9 april 2012 12:17 schreef robin007bond het volgende:
Er komt trouwens een Angel Beats gerelateerde aankondiging.
Nieuwe anime? Visual novel?
hij begint iig errug weird/grappig/leuk..quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef robin007bond het volgende:
Naze no Kanojo X/Myserious Girlfriend X
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het opquote:Op maandag 9 april 2012 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
hij begint iig errug weird/grappig/leuk..
en ben errug benieuwd hoe het verder gaat..
brrr... thanks for the mental imagequote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het op
Dat zou zo cool, maar ranzig zijn
Grappig, ken ik niet.quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
brrr... thanks for the mental image
overigens deed het mij (zeker bij die kwijlaanval) denken aan Karin
Wat heb je voor fantasieenquote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het op
Dat zou zo cool, maar ranzig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |