Dat was zo mooi.quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
Nog een snotterscene in anime: Angel Beats roze meisje en blauwe jongen samen![]()
![]()
screenshot?quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
Nog een snotterscene in anime: Angel Beats roze meisje en blauwe jongen samen![]()
![]()
Ik heb alles gezien en ik moest elke keer keihard lachenquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Lithia het volgende:
Yakitate Japanna één aflevering heb ik meteen alles uit mijn pc geflikkerd.
Meh, dan vond ik de laatste episode van Chobits ergerquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
![]()
mijn opslag server is momenteel buiten gebruik en kan dus niet eff snel kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 01:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk zelf maar! Met een screenshot komen de gevoelens niet over.
Zoek op YouTube desnoodsquote:Op maandag 9 april 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn opslag server is momenteel buiten gebruik en kan dus niet eff snel kijken
het einde van chobits vind ik nu, als ik er zo over na denk, wat over de top..quote:Op maandag 9 april 2012 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien en ik moest elke keer keihard lachen
[..]
Meh, dan vond ik de laatste episode van Chobits erger
Ja, achteraf wel, maar ik moest wel huilen als een meisje toen. Dat deed de deur doen sluitenquote:Op maandag 9 april 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
het einde van chobits vind ik nu, als ik er zo over na denk, wat over de top..
quote:Op maandag 9 april 2012 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen eens aan clannad beginnen
Heb de hele dag niks te doen. Sowieso veeeel vrije tijd de komende tijd.quote:Op maandag 9 april 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral After Story is erg mooi. Clannad geef ik een 8, maar After Story echt een 10.
geen 10 hier, maar wel een goeie 9quote:Op maandag 9 april 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral After Story is erg mooi. Clannad geef ik een 8, maar After Story echt een 10.
ik vond clannad niet echt overkomen als harem.. t.b.h.quote:Op maandag 9 april 2012 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb de hele dag niks te doen. Sowieso veeeel vrije tijd de komende tijd.
Wil wel weer een meerdere-meisjes-harem-drama verhaal zien. Tenminste ik begrijp dat het dat is en in mindere mate comedy.
Hier een leuke review van nog meer vage anime.quote:Op maandag 9 april 2012 00:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wut?
Dat zou hier nooit op tv komenOnly in Japan...
nope...quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ijsbeer café al gezien?
Hihihiquote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Och, zoveel gekker:
Akikan: Over een blikje dat in een meisje veranderd en vecht met andere blikjes om voor eens en voor altijd duidelijk te maken wat nu beter is: staal of aluminium.
Qwaser of Stigmata ga ik niet eens uitleggen. Te erg voor woorden.
Yakitate Japan gaat over brood bakken.
Jaaaa, die vond ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ijsbeer café al gezien?
Alle scenes met mensen die verdwenen in die seriequote:
ah.. geen huilscene voor mij, maar wel een erg mooie scene (zoals zovele in die serie)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |