Ook niet slechtquote:
Gaaf gedaan ja!quote:
Alle Mahou Shoujos hebben een vaag plot. Niet teveel op letten.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)i_Chikku_Idol_Lilpri
Kan het nog gekker!!![]()
Mag ik je Paprika aanraden? Dronken of andere middelen erbij nemen bij het kijken en je vindt nooit meer iets vreemd.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Oh idd. Vergeten in MAL te zettenquote:Op maandag 9 april 2012 00:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mag ik je Paprika aanraden? Dronken of andere middelen erbij nemen bij het kijken en je vindt nooit meer iets vreemd.
Ja.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Och, zoveel gekker:quote:
Lucky Star wordt vaak pas aangeraden als je al heel wat anime hebt gezien. Er zitten ook wat Evangelion verwijzingen inquote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Klipnap het volgende:
Motteke sailor fuku is heerlijk om mee in slaap te vallen![]()
![]()
Dat ik nu pas alle Haruhiverwijzingen doorheb uit Lucky Star
Mikuru Beam!
Mind fuck film toch??Toevoegen in MAL!!quote:Op maandag 9 april 2012 00:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mag ik je Paprika aanraden? Dronken of andere middelen erbij nemen bij het kijken en je vindt nooit meer iets vreemd.
Wut?quote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Och, zoveel gekker:
Akikan: Over een blikje dat in een meisje veranderd en vecht met andere blikjes om voor eens en voor altijd duidelijk te maken wat nu beter is: staal of aluminium.
Van Qwaser of Stigmata wil je dat ie nooit op tv zou komenquote:Op maandag 9 april 2012 00:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wut?
Dat zou hier nooit op tv komenOnly in Japan...
quote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Yakitate Japan gaat over brood bakken.
Dat plot. Diegene die dat bedacht heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 01:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Van Qwaser of Stigmata wil je dat ie nooit op tv zou komen
Is van Gainax!!!quote:Op maandag 9 april 2012 01:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat plot. Diegene die dat bedacht heeft.
Dat was zo mooi.quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
Nog een snotterscene in anime: Angel Beats roze meisje en blauwe jongen samen![]()
![]()
screenshot?quote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
Nog een snotterscene in anime: Angel Beats roze meisje en blauwe jongen samen![]()
![]()
Ik heb alles gezien en ik moest elke keer keihard lachenquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Lithia het volgende:
Yakitate Japanna één aflevering heb ik meteen alles uit mijn pc geflikkerd.
Meh, dan vond ik de laatste episode van Chobits ergerquote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
![]()
mijn opslag server is momenteel buiten gebruik en kan dus niet eff snel kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 01:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk zelf maar! Met een screenshot komen de gevoelens niet over.
Zoek op YouTube desnoodsquote:Op maandag 9 april 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn opslag server is momenteel buiten gebruik en kan dus niet eff snel kijken
het einde van chobits vind ik nu, als ik er zo over na denk, wat over de top..quote:Op maandag 9 april 2012 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien en ik moest elke keer keihard lachen
[..]
Meh, dan vond ik de laatste episode van Chobits erger
Ja, achteraf wel, maar ik moest wel huilen als een meisje toen. Dat deed de deur doen sluitenquote:Op maandag 9 april 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
het einde van chobits vind ik nu, als ik er zo over na denk, wat over de top..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |