Gitaarmeisje en diplomauitreikingsscenequote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Alle scenes met mensen die verdwenen in die serie
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ijsbeer café al gezien?
Ik hoop een T-K specialquote:Op maandag 9 april 2012 12:17 schreef robin007bond het volgende:
Er komt trouwens een Angel Beats gerelateerde aankondiging.
Nieuwe anime? Visual novel?
hij begint iig errug weird/grappig/leuk..quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef robin007bond het volgende:
Naze no Kanojo X/Myserious Girlfriend X
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het opquote:Op maandag 9 april 2012 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
hij begint iig errug weird/grappig/leuk..
en ben errug benieuwd hoe het verder gaat..
brrr... thanks for the mental imagequote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het op
Dat zou zo cool, maar ranzig zijn
Grappig, ken ik niet.quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
brrr... thanks for the mental image
overigens deed het mij (zeker bij die kwijlaanval) denken aan Karin
Wat heb je voor fantasieenquote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou cooler zijn als ze het kwijl zouden vervangen door urine. Elke keer als ze gelukkig wordt pist ze heel haar broek vol en likt hij het op
Dat zou zo cool, maar ranzig zijn
Het is al gekker overal!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze anime is om te shockeren, dan kan er wel een schepje bovenop
Was trouwens niet mijn idee. Ik las het op een ander forumquote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is al gekker overal!!
*hoi
Nee ik heb een excel bestandquote:Op maandag 9 april 2012 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
welkom, heb je ook een myanimelijstje?
Jongens ik zit met iets. Ik weet niet of ik Mysterieuze Vriendin X door wil kijken of niet. Op misschien IJsbeer Café en Ruimte Broers na was het de minst vermakelijke eerste aflevering voor mij. Aan de andere kant is 'ie stijlvol, redelijk veel besproken en schijnt te betogen dat scholieren liefde ook sensueel kan zijn zonder seks.quote:I thought I was prepared for drool sucking, but watching it in animated format was an entirely different experience, and one that turned my gut in a unpleasent way. It’s quite gross, [..]. They don’t shy away from how icky it is. In fact, the animators seem to be revelling in making that saliva as goopy and horrible as possible,
- Scamp, the cartdriver
Gewoon kijken. Denk aan alle fun die je mist als wij er over pratenquote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, mijn maagwand trok zich al samen voordat jouw ingewanden zich op een onprettige manier keerden.
[..]
Jongens ik zit met iets. Ik weet niet of ik Mysterieuze Vriendin X door wil kijken of niet. Op misschien IJsbeer Café en Ruimte Broers na was het de minst vermakelijke eerste aflevering voor mij. Aan de andere kant is 'ie stijlvol, redelijk veel besproken en schijnt te betogen dat scholieren liefde ook sensueel kan zijn zonder seks.
ik heb de eerste ep gecheckt, nu ga ik pas weer kijken als de serie af isquote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Denk aan alle fun die je mist als wij er over praten
Meteen het einde kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de eerste ep gecheckt, nu ga ik pas weer kijken als de serie af is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |