Het is al gekker overal!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze anime is om te shockeren, dan kan er wel een schepje bovenop
Was trouwens niet mijn idee. Ik las het op een ander forumquote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is al gekker overal!!
*hoi
Nee ik heb een excel bestandquote:Op maandag 9 april 2012 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
welkom, heb je ook een myanimelijstje?
Jongens ik zit met iets. Ik weet niet of ik Mysterieuze Vriendin X door wil kijken of niet. Op misschien IJsbeer Café en Ruimte Broers na was het de minst vermakelijke eerste aflevering voor mij. Aan de andere kant is 'ie stijlvol, redelijk veel besproken en schijnt te betogen dat scholieren liefde ook sensueel kan zijn zonder seks.quote:I thought I was prepared for drool sucking, but watching it in animated format was an entirely different experience, and one that turned my gut in a unpleasent way. It’s quite gross, [..]. They don’t shy away from how icky it is. In fact, the animators seem to be revelling in making that saliva as goopy and horrible as possible,
- Scamp, the cartdriver
Gewoon kijken. Denk aan alle fun die je mist als wij er over pratenquote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, mijn maagwand trok zich al samen voordat jouw ingewanden zich op een onprettige manier keerden.
[..]
Jongens ik zit met iets. Ik weet niet of ik Mysterieuze Vriendin X door wil kijken of niet. Op misschien IJsbeer Café en Ruimte Broers na was het de minst vermakelijke eerste aflevering voor mij. Aan de andere kant is 'ie stijlvol, redelijk veel besproken en schijnt te betogen dat scholieren liefde ook sensueel kan zijn zonder seks.
ik heb de eerste ep gecheckt, nu ga ik pas weer kijken als de serie af isquote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Denk aan alle fun die je mist als wij er over praten
Meteen het einde kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de eerste ep gecheckt, nu ga ik pas weer kijken als de serie af is
ben je echt helemaal niks gewend?quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar het is slijmerig... Ahhgg... de dingen die ik doe om er bij te horen.
Maar als ik moettijdens het kijken post ik pics van mijn braaksel voor straf.
![]()
Dit is niet Two Girls One Cup smerig, maar best wel over de misselijkmakendheidsgrens.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is niet Two Girls One Cup smerig, maar het is nog steeds misselijkmakend.
Zo zag ik er na het zien ook uit. Alleen spuugde ik behoorlijk in de wasbak en kwam er minder spuug uit mijn mond.quote:
Interrobang is de beste fansubgroep voor deze serie.quote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ga die eerste aflevering ook maar eens kijken om te zien waar dit over gaat..
Oh dat bovenstaande plaatje geeft al een indruk
Ok dan ga ik die kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interrobang is de beste fansubgroep voor deze serie.
Te herkennen aan de [IB]
de beste? waarom dat?quote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interrobang is de beste fansubgroep voor deze serie.
Te herkennen aan de [IB]
zoals ik dus zeg: ben je helemaal niks gewend?quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is niet Two Girls One Cup smerig, maar best wel over de misselijkmakendheidsgrens.
http://encyclopediadramatica.se/Offendedquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zo zag ik er na het zien ook uit. Alleen spuugde ik behoorlijk in de wasbak en kwam er minder spuug uit mijn mond.
Watje!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar het is slijmerig... Ahhgg... de dingen die ik doe om er bij te horen.
Maar als ik moettijdens het kijken post ik pics van mijn braaksel voor straf.
![]()
Nope. Was toevalquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat SUBdesu en Gotspeed niet zo errhhug goed zijn.
over gotspeed geef ik je gelijk, maar subdesu is helemaal niet zo heel slecht...quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat SUBdesu en Gotspeed niet zo errhhug goed zijn.
quote:
I'm not offended, my tummy just doesn't like me watching a guy scraping goopy saliva off a desk and ingesting it. That isn't called being offended that's called being grossed out.quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.se/Offended
NSFW
Wel in encode. Interrobang gebruikt 10-bit, heeft betere kwaliteit video en is maar 248MB.quote:Op maandag 9 april 2012 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
over gotspeed geef ik je gelijk, maar subdesu is helemaal niet zo heel slecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |