Toeval??zal welquote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Was toeval
Dit is de echte reden:
[..]
Ik ben ook niet zo'n auto freak maar de stijl is echt uniek. Heerlijke sf setting.quote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij trekt die race-setting me niet echt aan.
Ben wel van plan hem te kijken
Redline is een race anime??quote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij trekt die race-setting me niet echt aan.
Ben wel van plan hem te kijken
De serie gaat je denk ik ook flink teleurstellenquote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk op het punt waar Naruto voor het eerst in een fox veranderd,
Nu snel die gasten dood maken en kennis maken met andere bewoners van de leaf village.,
Teminste dat hoop ik toch., ik wil Kiba Ino Lee Hinata etc nou wel eens zien., ken ze alleen nog maar uit de game maar ben echt benieuwd.,
Zou jij met een tasje in de vorm van je eigen hoofd rondlopen overigens ?quote:
Dan heb je er nog 187 te gaanquote:Op maandag 9 april 2012 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben bij episode 13 van Naruto..
Verhaal is leuk personages nog vaag.
not safe anywhere... vrijheid van meningsuiting okee, maar dit was meer vrijheid van maag en darminhoud.quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.se/Offended
NSFW
niet zo naar robin luisteren die heeft toch geen smaakquote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk op het punt waar Naruto voor het eerst in een fox veranderd,
Nu snel die gasten dood maken en kennis maken met andere bewoners van de leaf village.,
Teminste dat hoop ik toch., ik wil Kiba Ino Lee Hinata etc nou wel eens zien., ken ze alleen nog maar uit de game maar ben echt benieuwd.,
Hoe zo? De (voor)geschiedenis van elk personage is best interessant. Beetje langdradig en af en toe een filler. (Soms denk ik wel eens dat de meeste anime series direct 50% in te korten zijn en dat je dan totaal niets mist, maar dan denk ik maar weer dat dit eigenlijk tv series zijn en niet bedoeld om zes uur achter elkaar te kijken of zo).quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De serie gaat je denk ik ook flink teleurstellen
Nah ja, het einde geeft niet echt een gevoel dat het de moeite waard was om te kijken.quote:Op maandag 9 april 2012 16:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hoe zo? De (voor)geschiedenis van elk personage is best interessant. Beetje langdradig en af en toe een filler. (Soms denk ik wel eens dat de meeste anime series direct 50% in te korten zijn en dat je dan totaal niets mist, maar dan denk ik maar weer dat dit eigenlijk tv series zijn en niet bedoeld om zes uur achter elkaar te kijken of zo).
Een heeel klein beetje waar.quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
niet zo naar robin luisteren die heeft toch geen smaak
robin likes vrouwen anime enzo waar ie mee zit te giegielen met een personage als ie een slipje ziet![]()
Moet zeggen dat ik Shippuden juist vet vindquote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, het einde geeft niet echt een gevoel dat het de moeite waard was om te kijken.
Toen Naruto afgelopen was dacht ik echt: "Wat een verspilling van mijn tijd eigenlijk.".
Bij Naruto Shippüden realiseerde ik dat ik ging kijken om het kijken zelf, niet omdat ik het echt leuk vind. Toen ben ik maar gestopt.
Er zijn zeer weinig anime series met een bevredigend einde volgens mij. Dat ben ik wel een beetje afgeleerd. Eén van de uitzonderingen vond ik Chrono Crusade en FMA Brotherhood.quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
Nah ja, het einde geeft niet echt een gevoel dat het de moeite waard was om te kijken.
Dat kun je bij alles in je leven wel gaan denken.quote:Toen Naruto afgelopen was dacht ik echt: "Wat een verspilling van mijn tijd eigenlijk.".
Ik vond Shippuden ook al snel niet meer leuk. Maar ja, dat had ik ook met One Piece. Dan laat ik het weer een half jaartje liggen en kom er weer op terug als ik er weer eens zin in hebt.quote:Bij Naruto Shippüden realiseerde ik dat ik ging kijken om het kijken zelf, niet omdat ik het echt leuk vind. Toen ben ik maar gestopt.
Ik heb het gedaan, maar na een tijdje vond ik het niet meer zo leuk.quote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef mschol het volgende:
even totaal offtopic, maar zijn er hier mensen die wordfeuden?
ik heb gister em op de pc gefixt
Op de pc? Koop dan gewoon een Android of iPhone toestelquote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef mschol het volgende:
nee want dat kost onnodig geld, terwijl dit gratis is + ongeveer tablet resolutiequote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de pc? Koop dan gewoon een Android of iPhone toestel
Hoe zet je m op je pc?quote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef mschol het volgende:
Dag, een hele virtuele machine daarvoor makenquote:Op maandag 9 april 2012 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
vmware/virtual box + linkjes bij deze video:
Je hebt al een goedkope Android telefoon voor ¤120. Desnoods neem je er een gratis bij het verlengen van je abonnement.quote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want dat kost onnodig geld, terwijl dit gratis is + ongeveer tablet resolutie
Ik heb de ZTE Blade voor 99 euro, inclusief 10 euro prepaid beltegoedquote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt al een goedkope Android telefoon voor ¤120. Desnoods neem je er een gratis bij het verlengen van je abonnement.
Nice. Ik heb de Galaxy S overgekocht van een Tweakerquote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb de ZTE Blade voor 99 euro, inclusief 10 euro prepaid beltegoed.
Heb geen mobiel om het te 'synchen'. Alleen een tablet. Maar dat heeft geen nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |