pfff, dan word ik gekquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil gewoon een natie simulator op wereldschaal.
Met extreme micro-management.
quote:
Dergelijke subfora waag ik mij dan ook nietquote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Dat f&l-topic over neoliberalisme.
Opgewarmde kots op je beeldscherm.
Graag.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dergelijke subfora waag ik mij dan ook niet. Ik kan dat topic over sociaalliberalisme hier ook wel aan ze schenken
?
Ach, hier en daar staat er nog wel een interessante post tussen. Wel jammer dat Iblis niet of nauwelijks meer in die fora post.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Dat f&l-topic over neoliberalisme.
Opgewarmde kots op je beeldscherm.
Een heel spel over transportverbindingen aanleggen?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb zojuist het derde spel op mijn Mac geïnstalleerd.
Je ziet het verkeerd. Heersen over het plebs, ze uitbuiten en bepalen wie je overkoopt, wie je laat leven en welk stadje mag genieten van geld aan jou geven.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een heel spel over transportverbindingen aanleggen?
Yegh.
Hm, ik doe m'n best maar ik zit de playthroughs te kijken op YT en 't ziet er niet bepaald leuk uit ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Heersen over het plebs, ze uitbuiten en bepalen wie je overkoopt, wie je laat leven en welk stadje mag genieten van geld aan jou geven.
Mja, het moet je ding zijn. Als je van de wat meer traditionele sims houdt dan is het een leuk projectje.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik doe m'n best maar ik zit de playthroughs te kijken op YT en 't ziet er niet bepaald leuk uit ofzo.
Ik hou meer van Simcity.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, het moet je ding zijn. Als je van de wat meer traditionele sims houdt dan is het een leuk projectje.
http://lincity-ng.berlios(...)/Installation#Mac_OSquote:Op maandag 19 maart 2012 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
Maar die is er dan weer niet voor Mac.
Wa's da?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://lincity-ng.berlios(...)/Installation#Mac_OS
De eerste?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een sim city kloon van de oude eerste sim city
Wat een hoeren!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
Speciaal voor medina-haters
[ afbeelding ]
Alweer zo'n kinderachtig sausje.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bij die borstenontberende chick rechts in beeld?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen mensen met bier of wijn op straat staan zoals in Spanje.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom opvallend? Ik vind het wel verstandig van ze. De koningin is de enige in Nederland die 30 jaar ervaring heeft met kabinetsformaties. Ik vind het onverstandig om plannen te opperen waarin staat dat er zelfs op voorhand geen gebruik gemaakt wordt van die ervaring.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3227905
Opvallend dat de VVD en CDA niet voor zijn.
Cultuurbarbaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een heel spel over transportverbindingen aanleggen?
Yegh.
Logistiek heeft niet zo m'n interesse.quote:
Gelukkig niet nee. Daar hebben we Spanje voor. Voor de lamlendige dronkelappen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie geen mensen met bier of wijn op straat staan zoals in Spanje.
Doe eens lief tegen ons alcohol consumers.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Daar hebben we Spanje voor. Voor de lamlendige dronkelappen.
Frankrijk is sowieso momenteel in staat van oorlog, vorige week werden 3 militairen door onbekenden op straat (in Frankrijk) geëxecuteerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh, zie op het journaal dat de joden klapjes krijgen in Frankrijk?
Ja hoor het net, was helemaal aan me voorbij gegaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso momenteel in staat van oorlog, vorige week werden 3 militairen door onbekenden op straat (in Frankrijk) geëxecuteerd.
quote:'Barça stuurt via tactiek berichten aan Syrische rebellen'
De Syrische staatstelevisie heeft met beelden op de nationale zender laten zien dat Barcelona zich bemoeit met de gruwelijke oorlog die het land in zijn greep houdt. De ploeg van Pep Guardiola zou via tactiek en veldbezetting boodschappen doorgeven aan de rebellen die strijden tegen leider Bashar Assad.
Barcelona zou, volgens het televisiestation, via hun spelsystemen aan de rebellen smokkelroutes doorgeven. Al Dunya TV beweert dat de Catalanen dit zelfs met grote regelmaat doen. Onder meer in de wedstrijd tegen Real Madrid zou de ploeg een duidelijke gecodeerde boodschap doorgegeven hebben.
In die wedstrijd zouden de spelers wapensmokkelaars representeren en de positie van de bal de locatie van de wapens. Als Lionel Messi de bal passt, zou dat indiceren dat de wapens succesvol de rebellenbasis in Dir Al-Zur bereikt hebben.
Welke tekenende conclusies verbind je daar dan aan? En heb je bij die overweging wel je productiviteitsverlies meegenomen omdat je de auto moest besturen?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
Tekenend, dat ik zelfs met file drie kwartier eerder thuis ben i.p.v. met het OV (reis vanuit de Randstad naar het oosten).
Het zal me benieuwen wat erachter zit.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor het net, was helemaal aan me voorbij gegaan.
Oh ik kan het wel raden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen wat erachter zit.
Vast mensen die het ergens mee oneens zijn!
Productiviteitsverlies t.o.v. de trein? Het spoor ligt zo slecht ten westen van Amersfoort dat je niets fatsoenlijk op papier kan krijgen, sowieso is werken in de trein een wassen neus.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Welke tekenende conclusies verbind je daar dan aan? En heb je bij die overweging wel je productiviteitsverlies meegenomen omdat je de auto moest besturen?
Vond het spel de laatste tijd al zo goed, dit verklaart allesquote:
Maar dat waren geen Joden. Dus dat komt niet op Fok.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso momenteel in staat van oorlog, vorige week werden 3 militairen door onbekenden op straat (in Frankrijk) geëxecuteerd.
Neu dat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een FOK-user die we nu al sinds enige tijd niet meer hebben gezien?
Het zijn militairen, ongeacht de nationaliteit voel ik mij met hun verbonden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat waren geen Joden. Dus dat komt niet op Fok.
Ook die niet.quote:
Wie dan wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook die niet.
Dat was die buschauffeur in Zwitserland al.
Zeg ik lekker niet.quote:
Nee, weet 't wel zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom niet, ben je bang iedereen over je heen te krijgen?
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig een bange Henk geworden?
Ja, links- of rechts-extremisten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_Presidentquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil gewoon een natie simulator op wereldschaal.
Met extreme micro-management.
Vandaag is het zelfde wapen gebruikt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Colt 1911quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Exact, daarom lijkt het voor de hand te liggen dat er een verband is.
.45 ACP toch?
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?quote:
Eerder religieus extremisme.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, links- of rechts-extremisten.
Andeurs lu Breiviqe?
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?
Maar .45 ACP is een ongewoon kaliber in Europa, 9mm zou veel moeilijker op te sporen zijn.
quote:Het gaat om een oud Amerikaans legerpistool met kaliber .45. Ook de scooter waar de dader op reed, is bij de vorige aanslagen gebruikt.
The Sun spreekt over neonazi's. Ex-soldaten die in 2008 zijn ontslagen. Geloofwaardigheid weet ik niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?
Maar .45 ACP is een ongewoon kaliber in Europa, 9mm zou veel moeilijker op te sporen zijn.
Die koningin die bij de volgende kabinetsformatie wel eens ingeruild kan zijn voor haar onervaren zoon?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom opvallend? Ik vind het wel verstandig van ze. De koningin is de enige in Nederland die 30 jaar ervaring heeft met kabinetsformaties. Ik vind het onverstandig om plannen te opperen waarin staat dat er zelfs op voorhand geen gebruik gemaakt wordt van die ervaring.
Ik vind het nog te vroeg om over moslims te spreken, er zijn nog geen aanwijzingen die die kant op wijzen.quote:
Religies zijn in hun oorsprong al extremistisch, alleen zijn sommige er wat humaner in(boedhisten steken zichzelf bijvoorbeeld in de fik ipv hele volkeren uit te moorden of op markten te exploderen).quote:
O.a. dankzij Trix zit je geliefde PVV niet dieper met de vinger in de pap.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die koningin die bij de volgende kabinetsformatie wel eens ingeruild kan zijn voor haar onervaren zoon?
Bovendien heeft een vorst zich totaal niet te bemoeien met een parlementaire democratie. Hij mag met de nieuwe regering op het bordes voor een kiekje en hun ontslagbrief accepteren als ze er niet meer uitkomen. That should be it.
De PVV zal zich iig niet bezig gaan houden met het koningshuis na dat 'hoofddoekjes' debacle.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O.a. dankzij Trix zit je geliefde PVV niet dieper met de vinger in de pap.
Uit rancune alleen al zal Wilders het Koningshuis willen afschaffen me dunkt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De PVV zal zich iig niet bezig gaan houden met het koningshuis na dat 'hoofddoekjes' debacle.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas op het moment dat het hem zetels in de peilingen op leveren zal en dat zal op een moment zijn dat zn beweging, electoraal gezien, minder te zeggen hebben dan een partij als Groen Links nu te zeggen heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit rancune alleen al zal Wilders het Koningshuis willen afschaffen me dunkt.
Ik weet niet, het Koningshuis is niet bepaald breed gedragen nu.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas op het moment dat het hem zetels in de peilingen op leveren zal en dat zal op een moment zijn dat zn beweging, electoraal gezien, minder te zeggen hebben dan een partij als Groen Links nu te zeggen heeft.
Precies, dan was erover gestemd in het parlement (in de nieuwe samenstelling neem ik aan) en dan had een CDA'er met gewetensbezwaren al een stokje voor dit gedrocht kunnen steken.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Net of dat aan Trix hebben te danken. Overigens was het alleen maar goed geweest als de PVV daadwerkelijk was wezen meeregeren.
Helaas? Heb jij Friso nog gepijpt ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet, het Koningshuis is niet bepaald breed gedragen nu.
Helaas.
Nee, ik ben gewoon fan.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas? Heb jij Friso nog gepijpt ofzo?
Toen ie al in coma lag....quote:Op maandag 19 maart 2012 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas? Heb jij Friso nog gepijpt ofzo?
Hij stribbelde in ieder geval niet tegen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet dan a hell of a job geweest zijn
Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef paddy het volgende:
Ik heb een vraagje aan een PVDA-er. Er zouden plannen voorgelegd worden aan de kamer om de Turkse/Italiaanse etc etc etc maffia aan te pakken. Zijn die plannen al voorgelegd? En waarom hoor je daar niets over? Of heb ik het weer gemist?
Als dat nu prioriteit heeft, eet ik mijn schoen op.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef paddy het volgende:
Ik heb een vraagje aan een PVDA-er. Er zouden plannen voorgelegd worden aan de kamer om de Turkse/Italiaanse etc etc etc maffia aan te pakken. Zijn die plannen al voorgelegd? En waarom hoor je daar niets over? Of heb ik het weer gemist?
Aanslagen op Joden en op militairen van buitenlandse afkomst rieken inderdaad ergens naar.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.
Ik heb een baan met een leuk inkomen wat mij in staat stelt leuke dingen te ondernemen. Dus ja, ik lach regelmatig.quote:
Als de PvdA ergens voor is stemt de PVV(met het gedoogkabinet) tegen, 'omdat de consequenties niet ver genoeg gaan', dat moet je onderhand toch weten als ras-PvdAer.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?
Het was een PVDA-er die dit voorstel wilde doen in 2011 (november)quote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?
Na met Duitse adel samengewoond te hebben kan ik dit beamen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien zijn mensen van blauw bloed prettig gezelschap.
Zo denk ik niet, ik denk aan het landsbelang. En aan hoe dit kabinet ten val te brengen in dat zelfde landsbelang.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de PvdA ergens voor is stemt de PVV(met het gedoogkabinet) tegen, 'omdat de consequenties niet te ver gaan', dat moet je toch weten als ras-PvdAer.
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aanslagen op Joden en op militairen van buitenlandse afkomst rieken inderdaad ergens naar.
Het waren militairen van Noord-Afrikaanse origine.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?
Kan zijn, ik weet er niets van dus kan er niets zinnigs over zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Het was een PVDA-er die dit voorstel wilde doen in 2011 (november)
Ze zijn Frans.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?
Ik had het artikel (volgens mij was het november 2011 van de Volkskrant) klaar om te kopiëren, en te plakken in een topic, maar werd afgeleidquote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat nu prioriteit heeft, eet ik mijn schoen op.
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Fransen vind ik soms nog erger dan Noord-afrikanen eilk
Daarvan was ik niet op de hoogte, waarvoor dank.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren militairen van Noord-Afrikaanse origine.
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.
Ze staan niet voor niets bekend als een volk dat bij the first sign of danger al in de greppels ligt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.
Een soort van locked in lach.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Koos constant. Ook om jou.
Ik merk dat niet zo bij jou....quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een baan met een leuk inkomen wat mij in staat stelt leuke dingen te ondernemen. Dus ja, ik lach regelmatig.
Hoe zit het met jou?
Hebben ze een heel ondergronds museum van hoor. Ooit geweest. Grote tunnels en als Nederlander laten ze je gewoon staan en begeleiden alleen de Fransen en de Franse kant van België. Werd ook gewoon gevraagd om die apart te zetten haha.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.
De Nederlanden is anders ook door een Duitser opgericht.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.
Aber die Deutsche Sprache ist ja ganz wichtig in Holland.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan niet voor niets bekend als een volk dat bij the first sign of danger al in de greppels ligt.
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Nederlanden is anders ook door een Duitser opgericht.
Je kent het Twentse volkslied niet. Lees het laatste couplet eensquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In 1978 was de finale gekocht door Videla, toch horen we daar minder over omdat de linksballen toch zoiets hadden van 'zie je wel'.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Je kent het Twentse volkslied niet. Lees het laatste couplet eens
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?
quote:En voert ons het lot ook uit Twente soms weg
Wij blijven het immer gedenken
Geen andere landstreek hoe schoon ze ook zij
Kan 't zelfde als Twente ons schenken
Wij drukken elkaar in de vreemde de hand
Gedenkend ons klein, maar zo dierbare land
En moge ons huis in de vreemde ook staan
Ons hart blijft toch altijd in Twente (bis)
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloedquote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?
Idd, goedenavond heren.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben weer tijdelijk moeder.
Goedenavond heren van het goede leven.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben weer tijdelijk moeder.
Goedenavond heren van het goede leven.
Hm.quote:
WTF? Het Twentse volkslied hequote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloed
We hebben dus zelfs nationalistische gebiedenquote:
Laat dat nou net een legioen zijn zonder al te veel Fransen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Auti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Foreign_Legion
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.quote:
Dat is waar, maar staat wel onder leiding van de Fransen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat dat nou net een legioen zijn zonder al te veel Fransen.
Oh dat sowieso.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef paddy het volgende:
[..]
We hebben dus zelfs nationalistische gebieden![]()
Ik herken trouwens weinig meer daar
Ben ik zo onderhand wel gewend, overal hier in dit kutgebied waar ik m'n rijbewijs laat zien of mezelf moet identificeren krijg ik dezelfde kutvraag "Hurdurr hej de laarz'n nog an dan?"quote:Op maandag 19 maart 2012 20:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloed
Mooi!quote:
Volgens mij is VS geen geboren Twentenaar dus lijkt me sterk dat je die daar mee hebtquote:Op maandag 19 maart 2012 20:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.
Ach een keer wat anders, zoals ik net al zei, normaal krijg ik kutopmerkingen van Tukkers, hier krijg ik weer keer kutopmerkingen van de rest.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij is VS geen geboren Twentenaar dus lijkt me sterk dat je die daar mee hebt
Mmmm...lijkt me eigenlijk wel een mooie filmquote:
Ja daag, om me dooie dood niet.quote:
Gevangen tussen twee nationaliteitenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach een keer wat anders, zoals ik net al zei, normaal krijg ik kutopmerkingen van Tukkers, hier krijg ik weer keer kutopmerkingen van de rest.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Drugshond het volgende:
Ga vertrekken voor mijn werk.... *spuug*.
Ja, zou ik er ook van makenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben te intelligent voor deze wereld.
De koning(in) hoort 'boven de partijen' te staan, maar heeft duidelijk een politieke rol. Daar zou ik, net zoals de PvdA daar verwoordt, principiële bezwaren bij hebben. Dat zo'n orgaan ervaring heeft zegt me niet zoveel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom opvallend? Ik vind het wel verstandig van ze. De koningin is de enige in Nederland die 30 jaar ervaring heeft met kabinetsformaties. Ik vind het onverstandig om plannen te opperen waarin staat dat er zelfs op voorhand geen gebruik gemaakt wordt van die ervaring.
Noem er eens een, behalve de natuur wellicht.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Gevangen tussen twee nationaliteitenDaar loop ik ook regelmatig tegen aan hoor
En gelukkig zijn er aardig wat positieve dingen uit Twente te noemen. Dus ga er lekker tegenin
Verdorie, moet weg. Maken jullie foto's wanneer jullie de tent afbreken?quote:
Dat was eerder een wens van het CDA. Dat de koningin tegen de PVV is maakt me niet zoveel uit. Eigenlijk had ik ze liever in het kabinet gezien.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Humor heb je wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het is ook gewoon zo. Monidique had gelijk.
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik zo onderhand wel gewend, overal hier in dit kutgebied waar ik m'n rijbewijs laat zien of mezelf moet identificeren krijg ik dezelfde kutvraag "Hurdurr hej de laarz'n nog an dan?"
vP kan dit beamen.
Ik maak me sterk dat die uitsluitend over zijn eigen bevattelijkheid sprak.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het is ook gewoon zo. Monidique had gelijk.
Rustige snelwegen waar je lekker kunt doorrijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem er eens een, behalve de natuur wellicht.
Jij let schijnbaar enkel op mijn gescheld op surveillanten.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik maak me sterk dat die uitsluitend over zijn eigen bevattelijkheid sprak.
Dat bleek, toen wij al foeterend 2 rijbanen bezet hielden naast elkaar omdat we niet door konden rijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rustige snelwegen waar je lekker kunt doorrijden.
Shirk.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.
Het lijkt mij sterk dat die zwerver die geld van je wilde hebben voor de daklozenopvang een agent was.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij let schijnbaar enkel op mijn gescheld op surveillanten.
Nee, dat leek alleen zo, omdat ik rekening hield met het vermogen van uw automobiel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bleek, toen wij al foeterend 2 rijbanen bezet hielden naast elkaar omdat we niet door konden rijden.
Ik doel op de bejaarden die tentamens in goede banen trachten te leiden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat die zwerver die geld van je wilde hebben voor de daklozenopvang een agent was.
Ook al was het enige verschil met een agent dat deze zwerver geen petje op had.
Sorry, zal de volgende keer de koelie achter m'n winkelwagentje harder zwepen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat leek alleen zo, omdat ik rekening hield met het vermogen van uw automobiel.
Ik woon er.quote:
Hahaha, jij kwam binnenlopen en noemde die bejaarde meteen "loser", hilarisch was dat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doel op de bejaarden die tentamens in goede banen trachten te leiden.
Dat is Twents voor boef.quote:
Nuff said.quote:
Neu, Twents voor boef is geloof ik gewoon boef.quote:
Volgens de PVV wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als VS in de Randstad had gewoond was het toch veel erger met hem afgelopen?
Vind het altijd wel leuk dat Randstedelingen altijd denken dat ze in een metropool wonen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen die niet binnen een straal van 80 km van mijn woonplaats woont, is een eikelquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die niet binnen een straal van 80 km van mijn woonplaats woont, is een eikel
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit is hoe het Ministerie van Financiën bepaalde passages zwart maakt die eigenlijk niet bij journalisten terecht horen te komen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit is hoe het Ministerie van Financiën bepaalde passages zwart maakt die eigenlijk niet bij journalisten terecht horen te komen:
[ afbeelding ]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk dat Randstedelingen altijd denken dat ze in een metropool wonen.
Ik ben een medelander, en ik woonde in het Gooi. En zo zijn er wel meer medelanders die in het Gooi wonen. Net als kampers trouwens. En Joden. Eng he.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.
Ik zou er niet vrijwillig gaan wonen denk ik, te kleinschalig.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.
Ik was een kind en moest ook jankenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.
Zoals ik al zei, tenzij je ze zelf opzoekt is het percentage verwaarloospbaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een medelander, en ik woonde in het Gooi. En zo zijn er wel meer medelanders die in het Gooi wonen. Net als kampers trouwens. En Joden. Eng he.
Neuh, ik kwam ze overal tegen. Ik zocht ze niet op. Nogmaals, eng he.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, tenzij je ze zelf opzoekt is het percentage verwaarloospbaar.
Feuten gezien?quote:
Ik zit er aan te denken naar Utrecht te verkassen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef TitusPullo het volgende:
Ik woon in Leiden. Dat is een plek waar je geen normaal mens tegenkomt, tenzij je die zelf opzoekt.
Nee hoor, ze weten tenminste hoe en waar je de beste wiet/hash vandaan haalt.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, ik kwam ze overal tegen. Ik zocht ze niet op. Nogmaals, eng he.
Mijn toekomstige buurman komt uit het Gooi, dat wordt nog wat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Ik vind Gooise kakkers enger dan Turken en Marokkanen.
Waarom?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken naar Utrecht te verkassen.
Bange Henk ben je.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Yep, was goed.quote:
Ik ben er aan gewend, ben tussen die 'kakkers' opgegroeid.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Omhoog gevallen lijers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Bedrijf waar ik wil werken wanneer ik afgestudeerd ben zit er niet ver vandaan.quote:
Er zijn ook bekakte Turken en Marokkanen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Mooi dat ze te grazen worden genomen door de media, die ballenlikkers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, was goed.
"Het gaat jullie alleen maar om carrière maken, om wie de grootste heeft."
-"Dat klopt eigenlijk wel."
Gelukkig maar, ik dacht dat je medelanders en kampers met "last" associeerde. Maar dat zal wel aan mijn driftige ik liggen. Genetisch. Afrikaanse genen. Of misschien niet de genen, maar mijn religie. Dat is het.. Ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee hoor, ze weten tenminste hoe en waar je de beste wiet/hash vandaan haalt.
Die rijden een iets duurdere taxi en weigeren korte ritjes inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er zijn ook bekakte Turken en Marokkanen.
Jij past ook totaal niet binnen die kringen, no offense.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Een keer een bruiloft gehad in 't Gooi. M'n aangetrouwde neef is eentje die in die kringen beweegt. Wat een irritant volk liep daar rond. Ik heb vrijwel nooit ruzie, maar rara politiepetje, daar wel. Met een of andere bal van in de veertig.
Een van de redenen dat ik op bepaalde 'feestjes' niet welkom meer benquote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Een keer een bruiloft gehad in 't Gooi. M'n aangetrouwde neef is eentje die in die kringen beweegt. Wat een irritant volk liep daar rond. Ik heb vrijwel nooit ruzie, maar rara politiepetje, daar wel. Met een of andere bal van in de veertig.
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, was goed.
"Het gaat jullie alleen maar om carrière maken, om wie de grootste heeft."
-"Dat klopt eigenlijk wel."
Bij het echte corps zitten er ook niet alleen maar ballen van goede komaf met dure studies.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.
Waarom zeg je dan dat je ze eng vindt, als je er niet bang voor bent?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sla ze gewoon op hun Gooise bakkes als ze te ver gaan.
I know. En dat vind ik ook heel geen probleem, ben dr wel blij mee eigenlijk. Maar goed, sfeertje was direct verpest daarquote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij past ook totaal niet binnen die kringen, no offense.
Die zich in die kringen beweegt, Deep Throat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Carrière maken speelt geen rol binnen het corps?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.
quote:[Minister of Knesset] MK Ya’akov Katz called Monday for Jews to leave France in the wake of a deadly attack on a Jewish school in Toulouse.
“There is no Jewish future in France,” Katz, of the National Union party, said, adding that the state of Israel is the future of the Jewish people, and that Jews should not trust their fate to “Sarkozy, Obama or other world leaders.”
The Israeli Foreign Ministry, by contrast, expressing shock over the attack, said Israel was confident the French authorities would do “everything possible” to bring the perpetrator to justice.
Je verzocht een "Godse biertje, en normaal vreten" ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
I know. En dat vind ik ook heel geen probleem, ben dr wel blij mee eigenlijk. Maar goed, sfeertje was direct verpest daar
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Carrière maken speelt geen rol binnen het corps?
Te snel getikt, sorry.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die zich in die kringen beweegt, Deep Throat.
Nee joh, het maakt mij echt niet uit welk kleurtje iemand heeft, als ik niet met iemand kan opschieten, dan is dat zo en in dat opzicht heb ik vaker ruzie met autochtone kampers en volksbuurtbewoners dan met (noord-)afrikaanse danwel turkse mensen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht dat je medelanders en kampers met "last" associeerde. Maar dat zal wel aan mijn driftige ik liggen. Genetisch. Afrikaanse genen. Of misschien niet de genen, maar mijn religie. Dat is het.. Ja.
Whut? Je komt uit de kast?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.
Nee, ik had een kleine woordenwisseling met zo'n omhoog gevallen zak in de wc.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je verzocht een "Godse biertje, en normaal vreten" ofzo?
Ik vind ze eng omdat ze in hun eigen besloten wereldje leven en niets van daarbuiten accepteren. Wat dat betreft zijn ze nog erger dan extremistische moslims.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je ze eng vindt, als je er niet bang voor bent?
Tell us more.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik had een kleine woordenwisseling met zo'n omhoog gevallen zak in de wc.
Dat doet 90% van de Nederlanders niet, dus wat maakt kakkers nou zo bijzonder?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ze eng omdat ze in hun eigen besloten wereldje leven en niets van daarbuiten accepteren. Wat dat betreft zijn ze nog erger dan extremistische moslims.
Twentenaren zijn nijver qua arbeid. De UT lever goede studenten aan de maatschappijquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.
Ja, en wat heeft dat met irritante zwervers in de binnenstad te maken? Hebben die ook op de TU gezeten?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Twentenaren zijn nijver qua arbeid. De UT lever goede studenten aan de maatschappij
Nee, zo'n vent dacht lollig te zijn over voetbal. Toen zei ik irritants terug en raakte hij over de zeik. Kunnen ook heel niet tegen drank, die ballen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tell us more.
Je brak de "gewoon meedoen, hurrbedurr" code of conduct?
Noem eens negatieve dingen dan? Buiten voetbal...ow, wacht....zelfs dat is niet negatiefquote:
Mijn ouders proberen dat immer nog te doorbreken, maar dan raken ze 90% van de gevallen over de zeik over gedrag van anderen en zijn ze er weer klaar mee. Ze leren het ook nooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ze eng omdat ze in hun eigen besloten wereldje leven en niets van daarbuiten accepteren. Wat dat betreft zijn ze nog erger dan extremistische moslims.
Klaagde je moeder over het wisselgeld?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik had een kleine woordenwisseling met zo'n omhoog gevallen zak in de wc.
Introverte Tukkers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Noem eens negatieve dingen dan? Buiten voetbal...ow, wacht....zelfs dat is niet negatief
M'n oma.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Klaagde je moeder over het wisselgeld?
Laat ik dat nou nooit horen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
"Tyfus stadsen" hoor je vaker dan "goh, leuke mensen".
Waarom maar een gedeelte foto publiceren ?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de hele inhoud van je kast over ze heen gooien.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ouders proberen dat immer nog te doorbreken, maar dan raken ze 90% van de gevallen over de zeik over gedrag van anderen en zijn ze er weer klaar mee. Ze leren het ook nooit.
Enschede is dan ook niet echt Twents.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik dat nou nooit horen.
Maar goed, mischien blijft het paupervolk ook gewoon van nature bij mij vandaan.
En aangezien ik niet weet waar je huis staatquote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die niet binnen een straal van 80 km van mijn woonplaats woont, is een eikel
Niet meer of minder dan daar buiten is mijn ervaring.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Carrière maken speelt geen rol binnen het corps?
Ze proberen het tenminste nog, kan je van mij niet zeggen, dus je zou ze tenminste iets moeten respecteren gij vuigaard.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou de hele inhoud van je kast over ze heen gooien.
Niet van Twente, maar ik kom dagelijks in de dorpen hier.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of begeef jij je ook in de kutdorpjes?
Dan ben je een van de weinigen hier.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef paddy het volgende:
[..]
En aangezien ik niet weet waar je huis staat
Mwoah, we zonderen ons er een beetje voor af, m'n ouders denken hetzelfde als jou over kakkers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
Hoor jij wel thuis in de zogenaamde gegoede kringen, VS?
En toch krijgen jullie ruzie met het arme deel van de familie?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, we zonderen ons er een beetje voor af, m'n ouders denken hetzelfde als jou over kakkers.
Ik had 't dan ook over Twente.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet van Twente, maar ik kom dagelijks in de dorpen hier.
De enige die zit te zeiken is mijn overbuurman, met name op mijn auto's, maar verder niets.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toch krijgen jullie ruzie met het arme deel van de familie?
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ouders proberen dat immer nog te doorbreken, maar dan raken ze 90% van de gevallen over de zeik over gedrag van anderen en zijn ze er weer klaar mee. Ze leren het ook nooit.
Vanaf de kerstboom rechtdoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen hier.
Ik denk niet dat RTL zomaar de documenten verder mag gaan verspreiden, dus dit was het enige wat er te zien was op het camerabeeld. Maar ze vertelden natuurlijk wel in het item wat er in stond.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef paddy het volgende:
Waarom maar een gedeelte foto publiceren ?
Dit klopt waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan daar buiten is mijn ervaring.
Oke, dat spreekt dan wel weer voor je. Overigens kan ik het wel effe uithouden in het gezelschap van dat volk, zolang ik mezelf maar niet ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, we zonderen ons er een beetje voor af, m'n ouders denken hetzelfde als jou over kakkers.
Nou ja, mijn moeder was ook wel een beetje zo. Ze adoreerde Wiegel, alhoewel ze gewoon middenklasse was. Mijn vader stond wat meer open, maar die kwam dan ook uit een arbeidersmilieu.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze proberen het tenminste nog, kan je van mij niet zeggen, dus je zou ze tenminste iets moeten respecteren gij vuigaard.
Oh ik hou het prima uit tussen die mensen, maar hier in Nederland ken ik er niet zoveel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dat spreekt dan wel weer voor je. Overigens kan ik het wel effe uithouden in het gezelschap van dat volk, zolang ik mezelf maar niet ben.
Ik heb ze enkel mogen treffen op die bruiloft.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik hou het prima uit tussen die mensen, maar hier in Nederland ken ik er niet zoveel.
Ja behalve de VIP boxen dan, daar ken ik m'n weg dan weer wel.
Gezonde mix is het beste.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ze enkel mogen treffen op die bruiloft.
euhm...UT... Geen idee, die heb je overal en vind ik wel meevallen daar. Maak me meer druk om de Maffia die daar zijn intrede begint te doen in de steden. Wanneer die voet aan de grond krijgen is het afgelopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat met irritante zwervers in de binnenstad te maken? Hebben die ook op de TU gezeten?
Je hoeft ze niet te neuken.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het bloed moet zuiver blijven.
Was wel hilarisch trouwens. M'n pa hoort ook absoluut niet thuis daar. Die weigert jasjes te dragen, tot ergernis van mn ma. Achteraf was het dus wel lachen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezonde mix is het beste.
Als je alleen maar in gegoede kringen komt dan verlies je een beetje de grip op de realiteit.
Is het daar echt zo erg?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef paddy het volgende:
[..]
euhm...UT... Geen idee, die heb je overal en vind ik wel meevallen daar. Maak me meer druk om de Maffia die daar zijn intrede begint te doen in de steden. Wanneer die voet aan de grond krijgen is het afgelopen.
Wie zei zoiets toch pas geleden over Nederlandse Joden?quote:
Mijn pa heeft dat met pantalons.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was wel hilarisch trouwens. M'n pa hoort ook absoluut niet thuis daar. Die weigert jasjes te dragen, tot ergernis van mn ma. Achteraf was het dus wel lachen.
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef paddy het volgende:
[..]
euhm...UT... Geen idee, die heb je overal en vind ik wel meevallen daar. Maak me meer druk om de Maffia die daar zijn intrede begint te doen in de steden. Wanneer die voet aan de grond krijgen is het afgelopen.
Ahum, ook de kringen waarin je je begeeft moeten zuiver blijven.quote:
Bolkenstein. Terwijl er veel meer geweld tegen moslims dan tegen joden plaatsvindt in West-Europa.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie zei zoiets toch pas geleden over Nederlandse Joden?
Ik discrimineer niet tegenover vrienden, arm/rijk/gekleurd/blank/joods/christelijk etc.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ahum, ook de kringen waarin je je begeeft moeten zuiver blijven.
Niet dat je vriendenkring nog een "vlekje" krijgt.
Je pa houdt niet van broeken?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn pa heeft dat met pantalons.
Maar goed, die corporate culture van hem is 't ook niet gewoonlijk in, dus 't is toegestaan hehe.
Dat is het kenmerk van de Mafia.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.
Pantalon =/= Spijkerbroek.quote:
Werkelijk?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pantalon =/= Spijkerbroek.
Leer 'ons' jargon nou eens, proleet.
Jawel, laatste tijd wat schietpartijen zelfs.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.
Ja.quote:
Proestquote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pantalon =/= Spijkerbroek.
Leer 'ons' jargon nou eens, proleet.
Ow, ja, na 4 jaar in Rotterdam te hebben gewoond vind je dat normaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, laatste tijd wat schietpartijen zelfs.
Ik wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet tegenover vrienden, arm/rijk/gekleurd/blank/joods/christelijk etc.
Ik noem een spijkerbroek geen pantalon, mea culpa.quote:
Maar bepaald niet van andere groeperingen.quote:
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals dat een das geen stropdas is, pauper.
Ben ik even blij dat ik door je test heen ben dan schijnbaar.quote:
Waar hoor je dat danquote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Introverte Tukkers.
"Tyfus stadsen" hoor je vaker dan "goh, leuke mensen".
Paddy biedt je graag een cursus retoriek aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals dat een das geen stropdas is, pauper.
Ik wilde je niet afzeiken, slechts complimenteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem een spijkerbroek geen pantalon, mea culpa.
Vandaar dat je er zo weinig hebt?quote:
Hou paddy er eens buiten. Wat is het verschil?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Paddy biedt je graag een cursus retoriek aan.
Als je kijkt wie er nog meer in de klas zitten, dan is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik door je test heen ben dan schijnbaar.
Vraag het Wachtmans.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |